Vraag: Verdrietige look

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Vraag: Verdrietige look

Postby Bianca Verschoor » 06 Jan 2013 20:01

Hoi Allemaal
Ik heb Allyssa Dollzone Zhuwei ze heeft zo'n verdrietige blik in haar ogen en ik heb geen idee wat ik eraan kan doen nu staan haar wimpers erg naar beneden ik weet niet of dat er mee te maken heeft.
Verder ben ik echt tevreden met haar,maar ik zou haar graag willen dat ze wat vrolijker kijkt ze is zo verdrietig voor een Yosd.
Thanks
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound

Postby tha_queen_of_chaos » 06 Jan 2013 20:03

Een andere face-up zou al een groot verschil kunnen maken. Wenkbrauwen wat anders bijvoorbeeld.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

Minaide
YoSD
YoSD

Postby Minaide » 06 Jan 2013 20:32

Ik dacht ook meteen aan een andere face-up. Weet wel dat haar mold ook echt verdrietig is zonder face-up (vorm ogen), dus ik weet niet of een face-up haar echt heel blij kan maken. Misschien kan je leren modden? ;)
Home
Mariko ~ DollZone Ani

BlackDragon
Sabik
Sabik

Postby BlackDragon » 06 Jan 2013 21:14

Haar wimpers op een andere manier erop zetten helt ook al heel veel. Dollzone zet de wimpers er van binnenuit in en dan staan ze heel erg naar beneden gericht.
Als je ze voorzichtig loshaalt nadat je de ogen hebt verwijderd kun je ze er via de buitenkant opzetten en omhoog richten.
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

Himegyarudoll
MSD
MSD

Postby Himegyarudoll » 07 Jan 2013 09:57

als je de dollzone face-up hebt zou ik ook de wenkbrauwen veranderen maar ook de lijntjes bij haar arcade boog, die "trekken het oog naar beneden" zeg maar. :)

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 05 Feb 2013 16:52

Ik heb het gezichtje even gegoogled, heb je de Dollzone-face-up?
Want daar zijn het vooral de wenkbrauwen en die kleine lijntjes van de vouwen boven het ooglid die de expressie bepalen. De oogvorm zelf is vrij neutraal, dus modden lijkt me niet noodzakelijk.
Ik denk dat een andere face-up en meer omhoog gerichte wimpers een enorm verschil zullen maken!
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”