Schoenen voor DC kid of andere slim MSD

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Arwen
YoSD
YoSD

Schoenen voor DC kid of andere slim MSD

Postby Arwen » 14 May 2013 19:59

De Doll Chateau kids (MSD maat) hebben allemaal kleine voetjes. Gewoone MSD schoen staan er bonkering en vaak glijden ze zo van de voet omdat ze gewoon te groot zijn. Ik heb tot nu toe het prbleem onzeilt door laarsjes te kopen; die ogen ook wel groot maar vallen er iig niet af.

Maar her zou leuk zijn om n paar passende schoenen opties te hebben. Heeft er iemand passende schoenen voor DC kid of andere 'slim' MSDs? Ik zoek foto's en aanraders!

Raichi
SD
SD

Postby Raichi » 15 May 2013 09:39

Mijn jongens hebben allebei echte msd voeten xD dus die hebben geen problemen met het dragen van 1/4 schoenen.

Ik heb een aantal tonner pakjes voor ze gekocht, maar de inbegrepen schoenen zijn te krap. Het zou eventueel kunnen dat jou dolls die juist goed passen?

Mocht ik naar dolliverse gaan kan ik ze wel voor je meenemen om te passen? Het zijn wel mannenschoenen. Ik heb niet uit jou post kunnen op maken of jou doll een jongen of meisje is.
Mine: Talka (DZ-luke) Sieko (DZ-BB-Boy) Sith (DF-H Air)
Want: Narwo (Luts Pine) Sear (Luts Aru) Scott (hybrid)

Arwen
YoSD
YoSD

Postby Arwen » 15 May 2013 14:39

Ach dat had ik ff moeten zeggen, ja, dom.
Ik heb n DC Alberta en die heeft de DC kid meisjes voetjes (4 stuks). En ik heb n slim MSD boy en n slim MSD girl, beiden van MiroDoll. Volgens mij zijn de voetjes van die twee gelijk (de handen zijn zeker niet gelijk) dus wat haar past past hem. Of t haar staat is natuurlijk n tweede...

Lucy, m'n MiroMeisje heeft de laarsjes van Emma (DC Alberta) aan nu, maar die ogen haar echt te groot.

Ja ik wil ze graag proberen op dolliverse! Ik sta daar met 3 tafels.

Raichi
SD
SD

Postby Raichi » 14 Jun 2013 11:47

Ik kan zondag naar dolli ^_^

Je kan me herkennen aan Talka :P (kan zijn dat ik hem anders kleed)
Ik ben ong 170, bruin shouder-lengte haar met blonde highlights, en ik loop iig rond met Moonzzz, haar doll is Nulei en Izumi. (de foto-topics zijn oud btw)

Wellicht is m'n wang nog een beetje gezwollen, ik heb woensdag mijn verstandskies in m'n linker onderkaak laten verwijderen bij de kaakchirurg. Natuurlijk hoop ik dat de zwelling dan weg is, maar volgens het formulier wat ik meekreeg neemt die pas na 3 dagen af.
Mine: Talka (DZ-luke) Sieko (DZ-BB-Boy) Sith (DF-H Air)
Want: Narwo (Luts Pine) Sear (Luts Aru) Scott (hybrid)

Arwen
YoSD
YoSD

Postby Arwen » 14 Jun 2013 13:01

Ah, mooi!
(Dat je komt, niet van die verstandskies, naturrlijk!)

Ik weet nu ook waar m'n tafels staan:
Als je bij Dolliverse binnen komt is in de rechter hoek gelijk n bar. Ik sta direkt naast die bar aan de rechter muur.
M'n zus staat ook achter de tafels, dus als je haar tegen komt dan weet zij wel waar ik ben mocht ik er ff niet zijn.
Hopelijk gaan we elkaar zo vinden!

Tot zondag!!!

Return to “Doll Advies”