Maiwë, een zelfgemaakt hoofd op een Bobobie lijf.
Posted: 21 Jun 2013 13:17
Nu, Corax is af, en ik ging op zoek naar een nieuw project. Ik heb een begin gemaakt met een volledig thuisgemaakt lijf ("Larus") maar dit blijkt geen simpele zaak, en ik laat het voor nu even rusten. Ik ging op zoek naar een lijf om een tweede pop mee te maken.
Ik kreeg een erg goede deal op de Dolliverse met een Bobobie full set. Dit is een Elena lijf/hoofd ( http://www.bobobie.com/index.php?main_p ... cts_id=110 ), met faceup, rode glazen ogen, witte lange pruik, en een volledig costuum. En daarbij ook nog een prachtige Volks draagtas. Ik was de koning te rijk, bedankt!
Ik kreeg er ook nog een volledig kostuum bij, dat me bekend voor kwam, na enig googlen bleek het om Suigintou uit "Rozen Maiden" te gaan (ik heb echt geen verstand van anime
) . Het ziet er professioneel uit, en misschien kan ik het doorverkopen als er een liefhebber voor is.
Thuis gekomen heb ik het lijf uit elkaar gehaald en opnieuw gestringd, want het was erg slap. Ik heb het een beetje geblusht, en voilà. Het is een prima lijf, mooi afgewerkt, geen naad te zien, en mooi mat resin. Ik ben serieus onder de indruk van de kwaliteit. Het is ook wel een mooi hoofd, hoewel de expressie me niet aanspreekt. Het heeft iets wat veel resin hoofden hebben, en wat ik niet mooi vind, namelijk de oogleden zijn heel dik en de ogen liggen veel te ver naar achteren. Maar mooi afgewerkt, en professionele fabrieks faceup.
Ik heb de handen en voeten onder handen genomen...

Meer volgt!
Ik kreeg een erg goede deal op de Dolliverse met een Bobobie full set. Dit is een Elena lijf/hoofd ( http://www.bobobie.com/index.php?main_p ... cts_id=110 ), met faceup, rode glazen ogen, witte lange pruik, en een volledig costuum. En daarbij ook nog een prachtige Volks draagtas. Ik was de koning te rijk, bedankt!
Ik kreeg er ook nog een volledig kostuum bij, dat me bekend voor kwam, na enig googlen bleek het om Suigintou uit "Rozen Maiden" te gaan (ik heb echt geen verstand van anime
Thuis gekomen heb ik het lijf uit elkaar gehaald en opnieuw gestringd, want het was erg slap. Ik heb het een beetje geblusht, en voilà. Het is een prima lijf, mooi afgewerkt, geen naad te zien, en mooi mat resin. Ik ben serieus onder de indruk van de kwaliteit. Het is ook wel een mooi hoofd, hoewel de expressie me niet aanspreekt. Het heeft iets wat veel resin hoofden hebben, en wat ik niet mooi vind, namelijk de oogleden zijn heel dik en de ogen liggen veel te ver naar achteren. Maar mooi afgewerkt, en professionele fabrieks faceup.
Ik heb de handen en voeten onder handen genomen...

Meer volgt!











