yo-sd Faun/Satyr?

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Gait
Moderator
Moderator

yo-sd Faun/Satyr?

Postby Gait » 07 Sep 2013 19:29

Heyaa,

Ik had bij Soom een satyr doll gevonden, maar hij was sold out, nu vroeg ik me af of er nog meerdere fabrikanten die yo-sd fauns maakte?:)
Image

ShuriTigerH
Sabik
Sabik

Postby ShuriTigerH » 07 Sep 2013 20:15

http://www.impldoll.com/goods.php?id=527 Dat is er 1, en satyrs zijn redelijk makkelijk te hybriden, (Soom) hoefjes zijn wel tweedehands los te krijgen (hertestaartjes ook, van Ai en Afi met name) en hoorntjes/geweitjes kun je ook los kopen, en dan alles op de tiny van jouw keuze zetten of laten zetten als je een ander lijfje dan een Soom lijfje neemt.

Peapoddoll verkoopt een setje losse herte-onderdelen en ook geitenhoefjes : http://www.geocities.jp/yokodolljp/peap ... arts01.htm

Ik weet zo gauw niet waar je verder nog yo-sd satyrs kunt krijgen, maar hopelijk heb je hier wat aan. Ai en Afi van Soom duiken trouwens ook regelmatig op de Marketplace op DoA op, tegenwoordig voor best redelijke prijzen. Succes!

Gait
Moderator
Moderator

Postby Gait » 08 Sep 2013 11:33

Dankjewel:D

Nu kan ik alleen niet vanaf DOA bestellen helaas dus dat is geen optie :(
Image

Cynthevla
Hound
Hound

Postby Cynthevla » 08 Sep 2013 11:46

Ik heb een. Satyr bij resinsoul gezien die echt prachtig is maar die is SD formaat.
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

Gait
Moderator
Moderator

Postby Gait » 08 Sep 2013 12:03

Resinsoul ken ik ja, een vriendin van me heeft er daar eentje van maar ik vind hun satyrs niet mooi. En ze hebben geen yo-sd (niet dat ik hun yo-sd's geweldig vind qua lichamen..)
Image

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”