http://dollsoom.com/shop/shop/item.php?it_id=1382078126
kapitein hook met de krokodil.
vind het concept wel grappig.
en erg apart dat ik hem wel voor zijn apartheid zou willen.
maar geen geld
de nieuwe soom
Moderator: Café Mods
de nieuwe soom
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
- DarkBlueRaven
- MSD

Ik vind hem echt enorm gaaf!!!
Maar helaas moet ook ik mijn lege bankrekening niet vergeten
Maar helaas moet ook ik mijn lege bankrekening niet vergeten
Home: Haplo -DS , Cychwynn -IH , Sentinial -MD , Aithne -FL , Branea -Soom , Josephine -DZ , Twiddy -FL, Oisín -Soom, Merlix-Soom, Lavanya- Soom, Oreo- AE, Anúna- DOD, Sahira- FL, Dhakiya- IH, Dollshe Husky, Hound and Bernard heads
-
Little Lost Pixie
- SD

Ik zit echt serieus erover te denken om er een layaway van te maken... maar ik had het er vanavond over met m'n ouders en die reageerden nogal hard, dat ik dat niet kan betalen en dat je geen dingen op afbetaling moet kopen. :/
Heb vanavond al door m'n spullen zitten te spitten om te zien of ik oude verzamelingen kan verkopen, maar pokémonkaarten van meer dan 10 jaar oud zijn schijnbaar niks meer waard en m'n Little Ponies en andere speelgoeddingen zijn net de verkeerde. Grom.
Ja, ik wil deze echt héél graag hebben...
Heb vanavond al door m'n spullen zitten te spitten om te zien of ik oude verzamelingen kan verkopen, maar pokémonkaarten van meer dan 10 jaar oud zijn schijnbaar niks meer waard en m'n Little Ponies en andere speelgoeddingen zijn net de verkeerde. Grom.
Ja, ik wil deze echt héél graag hebben...
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)
-
Dream-Baby
- SD13