betalen bij supia

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

misuzu
MSD
MSD
Posts: 223
Joined: 30 Apr 2014 00:02

betalen bij supia

Postby misuzu » 07 May 2014 15:57

Hallo ik had dinsdag mijn supia hael besteld alleen er ging iets mis met het betalen. Je wordt niet automatisch naar PayPal doorgeschakeld op de een of andere manier.

Nu had ik dus gewoon naar hun PayPal mail het bedrag gestuurd maar dit ging niet helemaal goed. Ze konden mijn betaling niet vinden en ik heb alles dus even gecancelt.

Maar kan iemand mij dus alsjeblieft uitleggen hoe ik nu precies de check out en betaling kan doen. Ik neem aan dat hier mensen al vaker hebben besteld.

Alvast bedankt!!
365 days and night, 365 tries to make it right.

Mizuki [Minifee Chloe]
Amaya [Supia Hael]
Olivia [DIM Flowne Hybride]
Maleficent [Leeke art doll Ashley]
Scarlett [Luts Delf Miyu]
Alicia [Supia Juah tan]
Cecilia [DIM Larina Hybride]

misuzu
MSD
MSD
Posts: 223
Joined: 30 Apr 2014 00:02

Postby misuzu » 07 May 2014 16:05

ik kon allen dit vinden

http://www.supiadollz.net/board/view.ph ... ARD4&ID=47

maar ze konden mijn betaling dus niet indentificeren, terwijl ik gewoon mijn order nummer erbij had gezet.
ik heb alleen de naam van de zender/koper verkeerd gedaan.
maar verder zou ik het niet weten.
365 days and night, 365 tries to make it right.

Mizuki [Minifee Chloe]
Amaya [Supia Hael]
Olivia [DIM Flowne Hybride]
Maleficent [Leeke art doll Ashley]
Scarlett [Luts Delf Miyu]
Alicia [Supia Juah tan]
Cecilia [DIM Larina Hybride]

marijke
SD16
SD16
Posts: 941
Joined: 20 Nov 2007 18:01
Location: Bakel
Contact:

Postby marijke » 07 May 2014 16:06

Als je gisteren hebt besteld en het geld moet van je bankrekening via PayPal naar Supia, was dan gewoon de betaling er nog niet door? In andere woorden, misschien een paar dagen wachten voor je in paniek raakt?

Ik heb vorige week samen met .Rooz meegekeken met haar bestelling en idd wordt je niet doorverwezen naar PayPal, dus zij heeft ook gewoon handmatig overgemaakt via PayPal en dat is gewoon goed gegaan.

misuzu
MSD
MSD
Posts: 223
Joined: 30 Apr 2014 00:02

Postby misuzu » 07 May 2014 17:16

nee op de order status stond dat ze een betaling hadden zonder identificatie zegmaar.
dus het was gewoon niet goed doorgekomen.
vandaar dat ik hem had gecancelt, normaal zegt hij meteen transactie voltooid maar nu werd de betaling niet geaccepteerd en stond mijn status op een soort van error.

maar ik zal als naam wel het paypal adres opgeven, ik had het nu heel onduidelijk gedaan.
plus dat ik sowieso euros had betaald inplaats van usd, dus het bedrag klopte al niet.
heb het niet zomaar even gecancelt haha
365 days and night, 365 tries to make it right.

Mizuki [Minifee Chloe]
Amaya [Supia Hael]
Olivia [DIM Flowne Hybride]
Maleficent [Leeke art doll Ashley]
Scarlett [Luts Delf Miyu]
Alicia [Supia Juah tan]
Cecilia [DIM Larina Hybride]


Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests