kan een slotje op.

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

jinsei88
MSD
MSD
Posts: 151
Joined: 22 May 2014 16:38
Location: Groningen

Postby jinsei88 » 21 Jul 2014 18:40

Bedankt !

Ik ben al een tijdje opzoek naar een minifee dus het is erg verleidelijk. Na alles hier te gelezen hebben was ik er niet zo zeker meer van.

Altijd lastig zulke mensen :angry:
Note to self; Be Nyappy !

sandra46
MSD
MSD
Posts: 197
Joined: 25 Nov 2013 19:52

Postby sandra46 » 21 Jul 2014 19:06

Ik heb haar gemaild met de vraag of ze legit zijn, ze zegt van wel maar ontwijkt tot twee keer toe mijn vraag of de originele doos aanwezig is. Ook heb ik gevraagd wat ze er voor vroeg en dat wist ze niet precies...ik weet niet wat ik er van denken moet , je hebt toch een minimum prijs in gedachte als je je doll te koop zet?
@home: Mnf chloe,mirwen,juri elf 2013 2x,luka. Ltf sarang,juri elf 2013.pkf mio,Vanilla,dony,Cony,ante.realpuki Toki,Titi

jinsei88
MSD
MSD
Posts: 151
Joined: 22 May 2014 16:38
Location: Groningen

Postby jinsei88 » 21 Jul 2014 19:13

Ik heb ook gevraagd wat ze wou voor Chloe en Rheia en of de doos en certificaten erbij zaten. Ik kreeg alleen een antwoord terug met; Graag wil ik 400 euro hebben.

...Kreeg dus ook geen antwoord op de doos en certificaten EN of de 400 euro voor beide is of voor 1 Doll... :oops:
Note to self; Be Nyappy !

Arwen
YoSD
YoSD
Posts: 72
Joined: 27 Nov 2009 12:32
Location: Amstelveen
Contact:

Postby Arwen » 21 Jul 2014 19:19

Ik zou r maar eerst ns gaan vragen of ze paypal heeft...

jinsei88
MSD
MSD
Posts: 151
Joined: 22 May 2014 16:38
Location: Groningen

Postby jinsei88 » 21 Jul 2014 19:24

Mah ik denk niet dat ik ze van haar wil overnemen :oops: Krijg er een beetje een raar gevoel bij.

Verdorie ... Weer geen minifee voor mij ;)
Note to self; Be Nyappy !

sandra46
MSD
MSD
Posts: 197
Joined: 25 Nov 2013 19:52

Postby sandra46 » 21 Jul 2014 19:51

Certificaten geeft fairyland niet altijd uit, volgens mij pas na een bepaalde datum ( ? ) ik kreeg ook geen certificaten bij mijn dolls van fairyland. Maar weet niet precies hoe dit zit. Ik ga er wel vanuit dat de prijs per stuk is.

Als je er geen goed gevoel bij hebt: luister naar je gevoel!
Dan kun je beter wachten, er komt er vast nog een voorbij .
@home: Mnf chloe,mirwen,juri elf 2013 2x,luka. Ltf sarang,juri elf 2013.pkf mio,Vanilla,dony,Cony,ante.realpuki Toki,Titi

Snow
Sabik
Sabik
Posts: 1762
Joined: 14 Aug 2008 22:25
Location: Groningen

Postby Snow » 21 Jul 2014 20:05

Fairyland geeft inderdaad pas sinds kort certificaten bij hun dolls.

Over het algemeen raad ik aan om Minifees zoals Chloe en Rheia (en Celine) niet tweedehands te kopen van een website waar niet geverifieerd is dat ze echt zijn. Zoals marktplaats.
Er worden wel eens vaker recasts verkocht via marktplaats.

Daarnaast zijn Rheia en Chloe echt ontiegelijk populair als recasts en ik moet zeggen dat ik de tan kleur ook niet op de echte tan vind lijken.
Van Karsh heb ik ook al een aantal recasts gezien.

Als ze niet kan bewijzen dat ze echt zijn en ze de vragen ontwijkt (waarom zou je, als ze echt waren?) dan zou ik haar niet vertrouwen.
Dat ze helemaal blanco zijn is vaak ook geen goed teken.

Edit: hoop dat dit mag, maar hier is een vergelijkingsfoto van legit normal skin, recast tan skin en legit tan skin:
http://resinmuse.com/wp-content/uploads ... incomp.png
Image

jinsei88
MSD
MSD
Posts: 151
Joined: 22 May 2014 16:38
Location: Groningen

Postby jinsei88 » 21 Jul 2014 20:11

Ze reageerde eindelijk dat ze 400 euro per doll wou maar of ze een doos erbij heeft geeft ze ook nog steeds na een aantal mail geen antwoord op.

Ik wacht wel een poosje en koop er anders volgend jaar maar een nieuwe bij FairyLand zelf. :oops: Zal even sparen zijn, maar dan komt het wel allemaal goed :3

Dat er zo veel verschil in kan zitten in de tan kleur. jeetje!
Note to self; Be Nyappy !

Snow
Sabik
Sabik
Posts: 1762
Joined: 14 Aug 2008 22:25
Location: Groningen

Postby Snow » 21 Jul 2014 20:24

Nou ja, dat heb je als het door twee verschillende mensen gemaakt word.

En fairyland zelf heeft met tan ook vaak kleurverschil. Ze verkopen het alleen tijdens events, en tot nu toe hebben geen van de tans van verschillende events met elkaar gematcht.
Image

jinsei88
MSD
MSD
Posts: 151
Joined: 22 May 2014 16:38
Location: Groningen

Postby jinsei88 » 21 Jul 2014 22:04

Kreeg eindelijk antwoord op mijn vraag of ze de doos nog had. Ze zei:
'Nee die heb ik er niet meer bij. Weggedaan bij de verhuizing omdat ik niet had gedacht dat ik mijn poppen zou verkopen. Maar ik ben collectie aan het vernieuwen en verkleinen dus vandaar dat ze nu toch te koop staan.'
Naja voor het geval iemand anders ook met haar aan het mailen is. Ik ga ergens anders opzoek naar een minifee <3
Note to self; Be Nyappy !

User avatar
sylvesther
YoSD
YoSD
Posts: 93
Joined: 28 Sep 2012 18:55
Location: groningen

Postby sylvesther » 22 Jul 2014 12:06

en jahoor die madam rdv gaat gewoon weer door met mensen oplichten ze heeft totaal geen geweten.
ik heb denk ik mazzel gehad mijn mnf lichaam was gelukkig wel echt.
echter zou ik van haar niet kopen,ik heb een maand en 1 week heel erg moeten aandringen voordat ik het lichaam uiteindelijk had en ze liegt over familie leden die zogenaamd overleden zijn of ernstig ziek zijn etc.
dus alle mensen op dit forum wees gewaarschuwd ze is een oplichtster en koop niets van haar :angry:

sandra46
MSD
MSD
Posts: 197
Joined: 25 Nov 2013 19:52

Postby sandra46 » 25 Jul 2014 13:25

Edit: gepost in verkeerde topic, sorry daarom verwijderd
Last edited by sandra46 on 25 Jul 2014 15:43, edited 1 time in total.
@home: Mnf chloe,mirwen,juri elf 2013 2x,luka. Ltf sarang,juri elf 2013.pkf mio,Vanilla,dony,Cony,ante.realpuki Toki,Titi

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 25 Jul 2014 14:15

Post deze informatie alsjeblieft in het BJD café Forum in de topic; 'Oplichter!!!!! kijk uit.' http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... php?t=4567

Dan zien andere mensen het ook en raakt het niet verloren tussen de rest van de topics in dit Forum.

Alvast bedankt. :}
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

User avatar
teenage-angel
SD16
SD16
Posts: 944
Joined: 02 Dec 2008 00:17
Location: voorschoten

Postby teenage-angel » 25 Jul 2014 14:29

@ sylversther : zijn de problemen met jou popje opgelost? Zo ja dat sluit ik dit topic, want we dwalen af.

Lieve mensen zouden jullie aub ontopic willen blijven, opmerkingen wat betreft oplichters en vermoeden van horen hier niet thuis, gaarne die berichten posten in het topic aangegeven door Dream-Baby. ;)
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

User avatar
teenage-angel
SD16
SD16
Posts: 944
Joined: 02 Dec 2008 00:17
Location: voorschoten

Postby teenage-angel » 25 Jul 2014 14:37

@ sylversther : zijn de problemen met jou popje opgelost? Zo ja dat sluit ik dit topic, want we dwalen af.

Lieve mensen zouden jullie aub ontopic willen blijven, opmerkingen wat betreft oplichters en vermoeden van horen hier niet thuis, gaarne die berichten posten in het topic aangegeven door Dream-Baby. ;)
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests