Hulp gevraagd met hoofdloze doll

Hoe je iets moet doen, hoe de materialen heten en waar je ze kan vinden.

Moderator: Café Mods

Widu
SD
SD
Posts: 281
Joined: 29 Aug 2013 11:56
Location: Leeuwarden

Hulp gevraagd met hoofdloze doll

Postby Widu » 30 Sep 2014 19:55

Toch maar even hier posten dan.... ik heb geheel volgens de plaatjes het hoofdje van mijn obitsu doll verwijderd en de neckpiece losgeschroefd - en nu krijg ik m er met geen mogelijkheid meer op :(

Heb zelfs nieuwe neckpieces besteld uit Japan, krijg ik ook niet voor elkaar. Alle hulp is welkom, anders moet ik de hele doll wegdoen want ik ga niet voor de sleepy hollow look :(

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 30 Sep 2014 20:28

Het is echt heel moeilijk, maar blijf proberen. Ik heb er ook heel veel moeite mee gehad en t is na heel veel klooien toch gelukt.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Re: Hulp gevraagd met hoofdloze doll

Postby mekare » 30 Sep 2014 21:02

Toch maar even hier posten dan.... ik heb geheel volgens de plaatjes het hoofdje van mijn obitsu doll verwijderd en de neckpiece losgeschroefd - en nu krijg ik m er met geen mogelijkheid meer op :(

Heb zelfs nieuwe neckpieces besteld uit Japan, krijg ik ook niet voor elkaar. Alle hulp is welkom, anders moet ik de hele doll wegdoen want ik ga niet voor de sleepy hollow look :(
Als het een probleem blijft kan het handig zijn de pop mee te nemen naar een meeting waar een ander het misschien wel kan? Of neem de pop mee naar Think Pink als je toch schoenen of kleding/pruikjes of wat dan ook wil gaan kopen - dan kunnen zij je misschien helpen?

User avatar
LunarReverie
Sabik
Sabik
Posts: 1918
Joined: 29 Aug 2007 14:48
Location: Amersfoort
Contact:

Postby LunarReverie » 01 Oct 2014 08:11

Misschien helpt het schroefje vervangen voor een iets dikkere of langere? Helaas kan ik zo niet zien wat er mis is, dus blijft het een beetje gissen.

Widu
SD
SD
Posts: 281
Joined: 29 Aug 2013 11:56
Location: Leeuwarden

Postby Widu » 01 Oct 2014 17:26

Nou, ik heb idd het iets langere schroefje en de grotere bovenkant van het overigens kleinere nieuwe onderdeel gebruikt... en na veel gepruts en met hulp van een geduldige persoon die heel bijzonder engels schreef maar blijkbaar fantastisch is met dolls zit het hoofd er weer aan!

Geen aanrader toch, als je kunt voorkomen dat dat nekding eraf moet, vooral doen :o

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 01 Oct 2014 20:02

Wel gefeliciteerd met het weer heel zijn van je pop :) Ik ben nu wel nieuwsgierig naar je pop. Heb je misschien een foto? :)

Widu
SD
SD
Posts: 281
Joined: 29 Aug 2013 11:56
Location: Leeuwarden

Postby Widu » 01 Oct 2014 22:03

:D ik heb net nieuwe wimpers besteld bij TP, maar ik zal morgen eens kijken of ik een foto kan maken zonder :)

Widu
SD
SD
Posts: 281
Joined: 29 Aug 2013 11:56
Location: Leeuwarden

Postby Widu » 02 Oct 2014 15:45

OK, per mobiele telefoon, zonder wimpers en met een sok als wig cap:

Image


Return to “Vragen en tips”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests