doll conversations

Speel hier spelletjes met de andere leden.

Moderator: Café Mods

FlowerGirl
SD
SD
Posts: 385
Joined: 08 Jun 2011 19:38
Location: Harderwijk.

Postby FlowerGirl » 30 Oct 2012 21:32

Roiden: *stroopt mouwen op* *trekt een groot mes omhoog, dat aan dr dij zat vastgebonden*
KOM MAAR OP MET DAT FRUIT!!! :D

Fay: *gooit nog wat eieren in de grote kom, en begint dan een pak bloem open te scheuren...*
: kneden is leuk! leuker dan fruit snijden:D wil jij kijken of er nog melk is, Ai???

Feline: *kijkt het rumoer nog even aan vanaf de kast, en springt dan vlak voor de voeten van Ala neer, en begint haar in dr stoel met boek en al naar de rest te duwen*
:Prrrrrrrrrrr..... (spint)
DLL Fay (Fay) LTF Bisou(Bisou)IMPL CoCo (Coco) LTF Flora (Flora) LTF Leah (Leah) MNF Chloe (Harley) DZ Melin (Dakota) Luts Ani (Brooklyn)MK Miri (?), Snowy & Pinky (Jut & Jul)
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 30 Oct 2012 22:32

Ala: *doet verwoede poging door te lezen ondanks Feline*
Ichigo: *veegt woest met haar handen door haar haren* *er valt ongeveer een kilo vergruisde deeltjes oven uit* *kijkt naar vloer* 'Ah NEE, ik was net klaar met vegen!'
Noa: *probeert in gebrekkig Nederlands aan Aku uit te leggen wat deeg is*
Lacrimosa: *staat met handen voor haar ogen in een hoekje, weg van alle drukte*

Ala: *kijkt rond* *zucht* 'Okee okee! Dit wordt duidelijk niks zo.' *stroopt mouwen op*
'Aku, deeg is een kneedbare massa die gebruikt wordt voor brood- en koekachtige baksels, waaronder taart. Het wordt stevig als je het bakt in een oven.
Noa, laat jij die kleintjes zien hoe ze het deeg uit moeten kneden en rollen, en let erop dat er niet over vingers gerold wordt. Ichigo, was je handen en gezicht en bind een doek om je haar voor je verder "helpt", anders komt alles onder het stof te zitten. Moos, jij kunt het snelst bewegen, jij haalt ingrediënten en gereedschap op wanneer iemand het nodig heeft. Als het deeg klaar is zullen de groten het in de bakvorm doen, de kleintjes het fruit erop leggen en daarna de groten het weer in de oven stoppen. Ik beheer het kookboek om verdere vernielingen aan intellectueel erfgoed te voorkomen. Als iemand nog vragen heeft komt hij of zij bij mij. Duidelijk? Ja? Aan de slag dan, stelletje lanterfanters!'

*korte stilte*
Noa: '... Jeetje.'
Ichigo: 'Jawel baas.'
Lacrimosa: *salueert*
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

Rooziej
SD13
SD13
Posts: 713
Joined: 21 Jul 2010 21:55
Location: Deventer

Postby Rooziej » 31 Oct 2012 08:28

*Ai rent naar de koelkast* Melk... melk... *doorzoekt de koelkast* JA! GEVONDEN!*

Haru helpt Ai ondertussen met het brengen naar de melk van Fay. 'Goh, daar moet veel melk in zeg...'

*Aku besluit van een afstandje mee te kijken naar hoe deeg nu eigenlijk wordt gemaakt, en ziet iedereen druk hun toegedeelde taken uit te voeren*

Usagi: Als het deeg klaar is, mag ik dan een stukje? *Trekt er een engelachtig gezicht bij*
@ Home:
Isamu
Usagi
Yaora
Joshua
Rikugou
Haru-Hanako
Enma
AiYumeko
Coming:

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 31 Oct 2012 08:41

Noa: *giet met Haru, Ai en Fay de melk in een reusachtige beslagkom*
Lacrimosa: *flitst heen en weer met ingrediënten en keukengereedschap en legt alles bij de snijplanken op het aanrecht* *verscheidene flesjes en potjes wiebelen en verschuiven*
Ichigo: *dendert voorbij met een theedoek om haar haren en pakken meel onder haar armen*
Ala: *mompelend* 'Ik wou dat we hier niet mijn laboratorium voor gebruikten...' *kijkt bezorgd naar wiebelende proefbuisjes*
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

KiruChan
Tiny
Tiny
Posts: 19
Joined: 11 Sep 2012 12:25
Location: Zwolle

Postby KiruChan » 05 Nov 2012 13:16

Alice: *Haal de proefbuisjes weg en zet ze op een veilige plek neer* *Zegt zachtjes* We moeten wel voorzichtig zijn met andermans spullen.

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 05 Nov 2012 15:10

*na enig excessief deegkneden en -rollen*
Ichigo: 'Jeeeej, fruittijd!' *begint een gezichtje van aardbeien in het deeg te drukken*
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

Rooziej
SD13
SD13
Posts: 713
Joined: 21 Jul 2010 21:55
Location: Deventer

Postby Rooziej » 05 Nov 2012 16:03

Aku begint samen met Haru en Ai Ichigo te helpen met fruit over het deeg te verspreiden

Aku: (mompelend) 'En hier nog een stukje, en daar nog wat'

Usagi heeft er ondertussen al wel genoeg van en probeert er stiekem tussenuit te knijpen...
@ Home:
Isamu
Usagi
Yaora
Joshua
Rikugou
Haru-Hanako
Enma
AiYumeko
Coming:

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 05 Nov 2012 17:07

Ala: *legt een stapeltje boeken met o.a. Alice in Wonderland, Waterschapsheuvel en Peter Rabbit bij een comfortabele fauteuil, glimlacht naar Usagi*
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

monsterdoll
MSD
MSD
Posts: 103
Joined: 23 Apr 2012 17:03
Location: Schiedam

Postby monsterdoll » 05 Nov 2012 17:42

Belle:*vliegt gauw naar de neergelegde boeken terwijl Ala naar Usagi kijkt en bekijkt ze heel nauwkeurig en wil beginnen met beschadigingen te repareren, waarbij ze iedereen om haar heen vergeet*
it is better to have loved and lost
than never loved at all

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 05 Nov 2012 18:22

Ala: "Pardon? Mijn boeken? Beschadigd? Waar zie je me voor aan?!'
Lacrimosa: *ziet Ala en Belle en zoeft naar Noa zodra niemand kijkt* *houdt briefje op met "Lectuurcrisis op komst" en een pijltje richting Ala*
Noa: *zoet stemmetje* "Alaaa? Ik kan het boek niet lesen... Hoe lang moet de taart in de ofen?"
Ala: *afgeleid* "Wat? Wacht, ik kom eraan."
Noa: *knipoogt naar Lacrimosa*
Lacrimosa: *houdt krabbeltje van poppetje dat zijn voorhoofd afveegt op*
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

monsterdoll
MSD
MSD
Posts: 103
Joined: 23 Apr 2012 17:03
Location: Schiedam

Postby monsterdoll » 05 Nov 2012 18:58

Belle: *stamelt* sorry, ik wilde je echt niet beledigen hoor. Alleen boeken repareren dat is mijn werk en ik had je graag geholpen met je boeken op orde houden. Ik ben expert ik zie heus wel wie een slopert is of niet *Kijkt naar Ala met een verdrietig smoeltje*
it is better to have loved and lost
than never loved at all

Rooziej
SD13
SD13
Posts: 713
Joined: 21 Jul 2010 21:55
Location: Deventer

Postby Rooziej » 05 Nov 2012 21:52

Usagi kijkt dankbaar naar Ala, en pakt het boek van Alice in Wonderland erbij. Hij kruipt lekker weg in een fauteuil, en grinnikt om hoe hij iedereen druk bezig in de keuken ziet.
@ Home:
Isamu
Usagi
Yaora
Joshua
Rikugou
Haru-Hanako
Enma
AiYumeko
Coming:

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 05 Nov 2012 22:11

Ala: 'Ah. Eh... Sorry Belle. Jij bent een boekennimf of muze of iets dergelijks, niet? Daar had ik even niet bij stilgestaan, maar dan is het natuurlijk gedrag voor jouw soort. Ik zal er geen aanstoot van nemen... Maar ik zorg zeer goed voor mijn boeken. Ik zou niet weten wat te beginnen zonder mijn naslagwerken, of een goede roman op een vrije middag...'
Ichigo: 'Alsof jij ooit een vrije middag neemt.'
Ala: 'Wat klets je nu weer? Ik zit toch regelmatig in die fauteuil te lezen, of niet soms?'
Ichigo: '...Om daarna als een gek aan het schetsen of sleutelen te slaan omdat je op een idee gekomen bent, ja.'
Ala: *wordt rood* 'Sommigen van ons hebben nu eenmaal de behoefte ook iets te dóén met opgedane kennis!'
Ichigo: *achterdochtig* 'Wat bedoel je daarmee..?'
Ala: *bestudeert nagels* 'Oh, iets over een 4 voor rekenen...'
Ichigo: 'WAT?!'
Ala: *pesterig* 'Als je nog eens eens een rapport probeert te verdonkeremanen, stel ik voor dat je dat niet in mijn open haard doet. Of toch in ieder geval controleert of het wel werkelijk helemaal is opgebrand.'
Ichigo: *rood hoofd en sputterende geluiden*
Ala: *grijnst*
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

monsterdoll
MSD
MSD
Posts: 103
Joined: 23 Apr 2012 17:03
Location: Schiedam

Postby monsterdoll » 05 Nov 2012 22:31

Belle: "Ik ben een elfling uit de wereldbibliotheek (lang verhaal moet ik nog uittypen) daar zorgde ik voor de boeken. Dus ik zorg graag voor boeken. Gelukkig heeft mijn mens heel veel boeken." *fladdert naar Ala en geeft er voorzichtig een knuffeltje om vervolgens achter de stoel te verstoppen*
it is better to have loved and lost
than never loved at all

KiruChan
Tiny
Tiny
Posts: 19
Joined: 11 Sep 2012 12:25
Location: Zwolle

Postby KiruChan » 12 Nov 2012 19:26

Alice : Ik ben dol op boeken. Vooral op liefdesverhalen zoals Romeo en Juliët. :blush:
Jammer dat ik zelf niet zo'n geluk heb in de liefde.... :leave:


Return to “Fun and Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests