doll conversations

Speel hier spelletjes met de andere leden.

Moderator: Café Mods

FantasyGirl
Tiny
Tiny
Posts: 48
Joined: 01 Jul 2012 11:32

Postby FantasyGirl » 26 Sep 2012 22:29

Miyu: oeh dit is de eerste keer dat ik dit Forum zie, wat leuk!!! OMG, meiden, ik heb nieuwe kleertjes gekregen, hebben jullie ze al gezien??? :x

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 26 Sep 2012 22:31

Dami: *kijkt op van zn viool naar de mensen en dan naar Miyu.* I like your clothes. *glimlacht*
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

nyampokun
MSD
MSD
Posts: 136
Joined: 29 Dec 2011 21:22

Postby nyampokun » 26 Sep 2012 23:16

Jamie: aww Miyu je bent zo schattig.
De nieuwe krijgt binnenkort kleren maar ik wil nog wel wat nieuws. Schoenen of zo.

FlowerGirl
SD
SD
Posts: 385
Joined: 08 Jun 2011 19:38
Location: Harderwijk.

Postby FlowerGirl » 26 Sep 2012 23:52

Fay: *trekt een grote en veel te volle kom met beslag naar Ichigo toe* * laat een sleepspoor van beslag achter...* :bake:

Feline: loopt schuchter achter Fay aan, onderhand het beslag hier en daar oplikkend van de grond.... *begint zachtjes te knorren* :cat:

Roiden: *gniffeld om de actie van Noa met Ala in de deken kist* slimme actie Noa!
uk denk dat ik zo die meisjes maar moet helpen met de oven en de scherpe grote messen.... ;)
DLL Fay (Fay) LTF Bisou(Bisou)IMPL CoCo (Coco) LTF Flora (Flora) LTF Leah (Leah) MNF Chloe (Harley) DZ Melin (Dakota) Luts Ani (Brooklyn)MK Miri (?), Snowy & Pinky (Jut & Jul)
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•

monsterdoll
MSD
MSD
Posts: 103
Joined: 23 Apr 2012 17:03
Location: Schiedam

Postby monsterdoll » 27 Sep 2012 08:32

Belle: Ala ik heb het over alle boeken natuurlijk, ik heb in de wereldbibliotheek gewerkt. Kwam alleen tussen twee boeken terecht en ben zo bij hele grote dame terecht gekomen. Nu zorg ik voor haar boeken *vliegt een stukje de lucht in van trots*
it is better to have loved and lost
than never loved at all

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 27 Sep 2012 09:27

Ichigo: *Sleept grote mand fruit achter Fay en de beslagkom aan*
Noa: 'Roiden, als jij se helpt met de ofen doe ik de messen wel.' *Trekt twee dolken uit haar laarzen en draait ze als majorettestokjes tussen haar vingers*
Lacrimosa: *flitst naar de keuken als niemand kijkt*

Ala: *is de enige die niet richting keuken loopt* 'Geweldig, Belle! Dan houdt je net zoveel van boeken als ik. Je doet me denken aan één van Ichigo's geliefde sprookjesfiguren... Ik leen gewoonlijk geen boeken uit, maar indien je een naslagwerk uit mijn studeerkamer zoudt willen bekijken ben je natuurlijk welkom.'
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

monsterdoll
MSD
MSD
Posts: 103
Joined: 23 Apr 2012 17:03
Location: Schiedam

Postby monsterdoll » 27 Sep 2012 09:59

Belle: *fladdert vrolijk om Ala rond* Tuurlijk hou ik van boeken, ben niet voor niks een boekenelf! Zijn je naslagwerken wel in goede staat ik wil ze met alle liefde repareren. Schrijven was voor andere boekenelfjes weggelegd.
it is better to have loved and lost
than never loved at all

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 27 Sep 2012 13:26

Ala: 'Nu je het zegt... Ik heb een Grimoire liggen waarvan nogal wat pagina's los beginnen te laten... Ik ben zelf ook redelijk handig, maar misschien dat een paar extra minuscule handjes wel van pas komen...'
Ichigo: 'Hou eens op over die boeken en kom die rare oven van je aandoen! Ik krijg 'm niet gestart!'
Ala: *gealarmeerd* 'Welke rare oven?'
Ichigo: 'Die grote stenen met dat wiel aan de zijkant en die koperen piefjes en pijpjes er bovenop.'
Ala: 'WAT?! Je hebt toch niet aan het wiel gedraaid, hoop ik?!'
Ichigo: 'Eh... Nee hoor.'
Lacrimosa's briefje: "Wel."
Ichigo: 'Klikspaan! Ik zal je-' BOEM
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

BeforeTheMomentGirl
MSD
MSD
Posts: 121
Joined: 29 Sep 2011 19:58
Location: Geldrop

Postby BeforeTheMomentGirl » 27 Sep 2012 20:41

*beide kijkend van een afstandje*
Misu: Uh-oh...
Kei: Ik ga ze niet helpen...
Misu: Watje.
kei: Hou je mond.
Misu: Ik hou mijn mond wanneer ik dat wil.
Kei: Ik vermoord je schildpad.
Misu: Ik hou mijn mond al
"Kijk mam, Ik heb een hoofd gekocht" :'D

Haru
SD
SD
Posts: 446
Joined: 29 Aug 2011 14:01

Postby Haru » 27 Sep 2012 21:05

Shouji : "Kei.. Je bent inderdaad een watje" *mept tegen hoofd.*
Usagi: "Ja! Jij wil schildpadje doodmaken jij!" *balt vuist* "Kei is een gemenerik!" *schuilt achter Shouji*
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha

FlowerGirl
SD
SD
Posts: 385
Joined: 08 Jun 2011 19:38
Location: Harderwijk.

Postby FlowerGirl » 27 Sep 2012 21:16

Roiden: *gaat met dr handen langs dr oren om te horen of ze het nog doen na de harde knal* uhmmm... Ichigo, ik denk niet dat dát de oven was....
*begint rommel van dr jurk te kloppen...*

Feline: #RWOAR# *schiet met een brul op een van Ala's hoogste boekenkasten en blijft daar zitten grommen* #GRRRRRR#

Fay: .........WOW......! WÁT EEN KNAL!!!! NOG EEN KEERTJE ICHIGO!!!
:D
DLL Fay (Fay) LTF Bisou(Bisou)IMPL CoCo (Coco) LTF Flora (Flora) LTF Leah (Leah) MNF Chloe (Harley) DZ Melin (Dakota) Luts Ani (Brooklyn)MK Miri (?), Snowy & Pinky (Jut & Jul)
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•

BeforeTheMomentGirl
MSD
MSD
Posts: 121
Joined: 29 Sep 2011 19:58
Location: Geldrop

Postby BeforeTheMomentGirl » 27 Sep 2012 21:28

Misu: *barst in lachen uit* pffffffffwahahahahahaaaaa
Kei: .... auw.... *sadface*
Misu: Pfff~ N-niet dat je dat uberhaubt zou kunnen doen!
Kei: Moet je opletten!
Misu: och hou je mond Kei, we weten allemaal da tje geen vlieg kwaad KAN doen~!
"Kijk mam, Ik heb een hoofd gekocht" :'D

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 27 Sep 2012 22:02

*Een verwilderd uitziende Ichigo en Noa komen hoestend en proestend uit een dikke rookwolk gewankeld*
Ichigo: 'Waarom -reutel- blaast alles -hoest- hier in huis altijd op als ik het -proest- aanraak?!'
Noa: 'Sou het -hoest- dan niet een betere fraag sijn -rochel- waarom je alles -kuch- aanraakt?'
Ala: *werpt kwade, voet-tappende, armen-over-elkaar-geslagen blik op Ichigo* 'Ik hoop dat je beseft wat voor mazzel je hebt gehad. Als Lacrimosa zich niet op het keteldeksel had geworpen voor het eraf knalde, had je nu geen hoofd meer.'
Ichigo: *geschokt* 'Moos? Is ze oké??'
Ala: 'Natuurlijk is ze oké. In haar statische stadium is ze onverwoestbaar.'
Ichigo: 'Ohja... Omdat ze kwantelokt is...'
Ala: 'Quantum locked. Een gefixeerd punt in tijd-ruimte. Als de magnetische flux haar eigen magnetische veld raakt ontstaat er een soort vacuüm, of beter gezegd een magnetisch evenredige tegenstrijdigheid of evenwicht, waardoor...'
Ichigo: 'Ala... Alsjeblieft... Ik heb al hoofdpijn van die knal...'
Ala: 'Eigen schuld.' *duwt Ichigo stoffer en blik in handen* 'Zorg dat het koper en de kristallen apart houdt. Dankzij jou kan ik weer helemaal overnieuw beginnen. Gelukkig bewaar ik mijn aantekeningen altijd zorgvuldig.'
Ichigo: 'Dat is me nooit opgevallen... Waar dan?'
Ala: *angstaanjagende waag-het-eens blik* 'Buiten jouw bereik.' *beent weg*

Ichigo: *klein stemmetje* '...En... De taart dan?'
Noa: *probeert Feline van de kast te lokken met een viskoekje*
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

Brokkenpiloot.
Tiny
Tiny
Posts: 42
Joined: 17 Jun 2012 18:40

Postby Brokkenpiloot. » 28 Sep 2012 17:39

Aideen: Oh haha achja. Ieder heeft zijn eigen..passie? *lacht naar Ichigo* Maar goed. Wat een leuke mensen hier :D En Sumara? Je bent niet de enige hoor. Ik ben ook op zoek naar een leuke vriend. Ook al ben ik niet zo'n romanticus. En ik ben ook niet zo knap of zo. * Ik keek beschaamd om me heen. De anderen zagen er zo mooi uit. *

Bri: * Kijkt nieuwschierig om haar heen en giechelt * Jullie zijn grappig.

monsterdoll
MSD
MSD
Posts: 103
Joined: 23 Apr 2012 17:03
Location: Schiedam

Postby monsterdoll » 28 Sep 2012 18:38

Belle: Ik kan geen taarten bakken helaas, maar ik heb wel een mooi taartenboek voor je als je wil Ichigo *glimlacht verlegen*
it is better to have loved and lost
than never loved at all


Return to “Fun and Games”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest