Wimpers
Moderator: Café Mods
-
AntennaGirl
- Hound

Wimpers
Dus nu mijn lieverd er aan komt (eindelijk!) denk ik een beetje na over de face-up. Hem verven, blushen enzo is geen probleem, maar de wimpers vastzetten...
Ik heb daar helemaal geen ervaring mee, kan iemand me daarmee helpen? Hoe doen jullie dat?
Ik heb daar helemaal geen ervaring mee, kan iemand me daarmee helpen? Hoe doen jullie dat?
Luca|Mayu|Zes|Nadi|Dandelion
~ChibiKitsuneAntennaGirl- What on earth? XD There's a tiny dildo in your dolls head.
- LunarReverie
- Sabik

-
schoenveter
- SD16

Ik had ergens gelezen dat het eiglijk vrij simpel is. Een beetje lijm op de oogleden, waar de wimpers moeten en dan met een pincet de wimpers erop zetten.
Het kan vast ook wel met een beetje lijm op de wimpers...
En je kan ook de wimpers weglaten :P Bij jongens maakt het opzich niet zo uit, maar ik kan me voorstellen dat je dat wel wilt;P
Het kan vast ook wel met een beetje lijm op de wimpers...
En je kan ook de wimpers weglaten :P Bij jongens maakt het opzich niet zo uit, maar ik kan me voorstellen dat je dat wel wilt;P
-
AntennaGirl
- Hound

-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

euhm ik vindt wimpers opplakken echt moeilijk het is echt een friemel werk temminste bij phoebe :P is natuurlijk een stuk kleiner dan een SD ofzo.
mijn phoebe heeft daarom ook geen wimpers, te lastig om op te zetten en ze liggen er zo weer af aangezien ik der zo in me tas stop zonder face cap ofzoo
mijn phoebe heeft daarom ook geen wimpers, te lastig om op te zetten en ze liggen er zo weer af aangezien ik der zo in me tas stop zonder face cap ofzoo
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)
- LunarReverie
- Sabik

Naar aanleiding van een heel goed idee van Yera hebben we samen een tutorial gemaakt voor het opplakken van wimpers
Kijk hier voor de hele uitleg: http://fashionista.fashiondoll.nl/eyelashes.htm
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Kijk hier voor de hele uitleg: http://fashionista.fashiondoll.nl/eyelashes.htm
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

- LunarReverie
- Sabik

-
AntennaGirl
- Hound

HIhi het was maar een simpel ideetje hoor, maar aangezien ik het ook nog nooit had gedaan en we het toch moesten doen leek het me wel handig
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com
-All your MSD are belong to uss-
www.dolliverse.com
-All your MSD are belong to uss-
-
Tinka Treasure
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

-
Sweet Lily