doll tot Shee modden

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Lolita-Lorelei
MSD
MSD

doll tot Shee modden

Postby Lolita-Lorelei » 10 Sep 2010 16:48

hoi, ik ben al een heletidj aan het denken wat voor jongenspop ik wil kopen binnenkort,en ik teken een manga over een alien ras,de Shee. Het zijn soort elfen met schubben en een staart,en ik wou een doll laten modden tot een shee bioloog uit mijn manga Lone Sheek. Ik wou daarvoor Resinsoul elf Song kopen met een blauwe huid,maar dan meot er nogsteeds best wat gemod worden. Hij meot op bepaalde plekken ''armorscales'' krijgen,Shee hebben op joints en vitale plekken over hun zachte schubben hele sterke harnasachtige schubben zitten die donkerder zijn dan hun huid,en....Hij heeft een staart nodig,en niet een kattestaart,nee,zoon dinosaurus achtige hagedissenstaart met overlappende armorscales.

Ik zou ook graag zijn kostuumpje willen,want het is nogal moeilijk dollkleding met een groot gat voor een staart te vinden ;)

Ik vroeg me dus af of er iemand is die dat soorts mods kan doen als die schubben (lijken een beetje meer vlekjes) en een hagedissenstaart en kleding enz. En hoeveel me dat ongeveer zou kunnen kosten?

Dit is lone (sorry dat hij niet in kleur is,zijn huid is een beetje felblauw-ish en hijheeft spierwitte haren) Zijn pootjes durf ik niet te laten modden,want ik denk dat met dinosaurus voetjes een doll helemaal niet meer kan staan :oops:

Image

holyvirus
SD
SD

Postby holyvirus » 10 Sep 2010 17:42

Als je iemand zoekt voor commissies, kan je kijken in de commisie afdeling.

Voor de extreme mods kan je bij mij terecht ;) Tenzij je de scales meer op geschilderd wilt hebben, dan is een face-up artist de juiste persoon. Ik zelf doe het liever niet. Voor problemen met kleding zou je kunnen kijken of de staart niet gewoon met een sterke magneet vast kan zetten. Of met een pin, zodat je het af kan halen, terwijl je kleding aan doet.

Ik zit al te kijken hoe de voeten zou kunnen. Het lijkt wel een beetje op high heel feet en dan is het wel lastig met staan. Maar ik denk dat als het opgebouwd wordt als de bokkepoten en vogelpoten zoals bij soom (en resinsoul heeft ook bokkepoten) het dan wel weer zou kunnen. Ik denk wel dat het mogelijk is hoor.

Lolita-Lorelei
MSD
MSD

Postby Lolita-Lorelei » 10 Sep 2010 18:15

kay!

denk je dat je zoon staart kan maken dan,want dan weet ik waar ik terecht meot als ik hem heb ;)

ik denk inderdaad dat ik de schubben erop laat schilderen

holyvirus
SD
SD

Postby holyvirus » 10 Sep 2010 21:05

Ik kan zo'n staart zeker maken. PM me maar voor meer details ;)

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”