hoi, ik ben al een heletidj aan het denken wat voor jongenspop ik wil kopen binnenkort,en ik teken een manga over een alien ras,de Shee. Het zijn soort elfen met schubben en een staart,en ik wou een doll laten modden tot een shee bioloog uit mijn manga Lone Sheek. Ik wou daarvoor Resinsoul elf Song kopen met een blauwe huid,maar dan meot er nogsteeds best wat gemod worden. Hij meot op bepaalde plekken ''armorscales'' krijgen,Shee hebben op joints en vitale plekken over hun zachte schubben hele sterke harnasachtige schubben zitten die donkerder zijn dan hun huid,en....Hij heeft een staart nodig,en niet een kattestaart,nee,zoon dinosaurus achtige hagedissenstaart met overlappende armorscales.
Ik zou ook graag zijn kostuumpje willen,want het is nogal moeilijk dollkleding met een groot gat voor een staart te vinden
Ik vroeg me dus af of er iemand is die dat soorts mods kan doen als die schubben (lijken een beetje meer vlekjes) en een hagedissenstaart en kleding enz. En hoeveel me dat ongeveer zou kunnen kosten?
Dit is lone (sorry dat hij niet in kleur is,zijn huid is een beetje felblauw-ish en hijheeft spierwitte haren) Zijn pootjes durf ik niet te laten modden,want ik denk dat met dinosaurus voetjes een doll helemaal niet meer kan staan