paypal
Moderator: Café Mods
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

paypal
nu een paypal vraagje...
ik ben absolute paypal noob. echt snap er geen donder van.
ik weet dat je meteen iets kan betalen zonder iets op je rekening te hebben. dat de verkoper meteen het geld ontvangt en dat het later gewoon van mij rekening af wordt gehaald.
ik zat dus te kijken op de site. en het enige wat ik erover vind is dat het alleen met een credit card kan. maar dit kan toch ook met een gewone bankrekening of ik heb ik dat verkeerd begrepen?
ik ben absolute paypal noob. echt snap er geen donder van.
ik weet dat je meteen iets kan betalen zonder iets op je rekening te hebben. dat de verkoper meteen het geld ontvangt en dat het later gewoon van mij rekening af wordt gehaald.
ik zat dus te kijken op de site. en het enige wat ik erover vind is dat het alleen met een credit card kan. maar dit kan toch ook met een gewone bankrekening of ik heb ik dat verkeerd begrepen?
Last edited by dreamfairy on 29 Nov 2010 20:56, edited 2 times in total.
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)
- teenage-angel
- SD16

ik denk niet dat het super gem hoofd op een gem hoofd past, denk dat het nekgat te groot is , voor de poten weet ik niet, maar denk niet dat het past gezien het een andere maat is
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough
Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)
Angels Design:
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

bedoel meer een gem op een supergem lichaam.... want wil eigenlijk mijn dillui hoofd vogelpoten geven.... en daarom de vraag.. dacht als de poten niet op de gem kan, dan hoofd op de supergem misschien..
At home:
- teenage-angel
- SD16

denk dat dan net het nekgat te klein is, maar neem het hoofdje maar mee naar dolliverse en dan kunnen we kijken, ik neem galena mee
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough
Angels Design:
Angels Design:
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

zal ik doen.
ja denk dat het wel wat te klein zal zijn. maar of er dan eventuele aanpassingen kunnen. en of het niet al te uit de verhoudingen past. en anders moet ik denk andere oplossingen gaan verzinnen...
liefst heb ik een hele galena zelf, maar denk dat dat me iets te duur wordt. aangezien MD allemaal veel duurder worden verkocht. enja ik weiger zoveel geld aan een pop uit te geven.. hoeveel ze op de site kost is voor mij echt het randje
ja denk dat het wel wat te klein zal zijn. maar of er dan eventuele aanpassingen kunnen. en of het niet al te uit de verhoudingen past. en anders moet ik denk andere oplossingen gaan verzinnen...
liefst heb ik een hele galena zelf, maar denk dat dat me iets te duur wordt. aangezien MD allemaal veel duurder worden verkocht. enja ik weiger zoveel geld aan een pop uit te geven.. hoeveel ze op de site kost is voor mij echt het randje
At home:
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

- teenage-angel
- SD16

-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

Als het goed is is je bankrekening nummer gekoppeld aan je paypal rekening.
Je kan dit controleren via:
Mijn rekening -> Profiel -> Bankrekening toevoegen of verwijderen
Je kan betalen via:
Geld overmaken -> online geld overmaken -> alles invullen wat nodig is -> doorgaan
Je kan geld overschrijven van paypal naar je bankrekening via:
Mijn rekening -> Opnemen -> Overschrijven naar bankrekening
Je kan dit controleren via:
Mijn rekening -> Profiel -> Bankrekening toevoegen of verwijderen
Je kan betalen via:
Geld overmaken -> online geld overmaken -> alles invullen wat nodig is -> doorgaan
Je kan geld overschrijven van paypal naar je bankrekening via:
Mijn rekening -> Opnemen -> Overschrijven naar bankrekening
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

dat klopt allemaal. en zo heb ik ook mijn eerste betaling gedaan van galena. maar kreeg van paypal door dat het een uitgestelde betaling is en dat het max. tot 2 dec kan duren voordat ze het heeft.
of ze heeft het gewoon al. maar laat paypal het stom weten xD snap er igg niet zo veel van =)
of ze heeft het gewoon al. maar laat paypal het stom weten xD snap er igg niet zo veel van =)
At home:
-
ShuriTigerH
- Sabik

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”