paypal

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

paypal

Postby dreamfairy » 10 Nov 2010 18:16

nu een paypal vraagje...

ik ben absolute paypal noob. echt snap er geen donder van.
ik weet dat je meteen iets kan betalen zonder iets op je rekening te hebben. dat de verkoper meteen het geld ontvangt en dat het later gewoon van mij rekening af wordt gehaald.
ik zat dus te kijken op de site. en het enige wat ik erover vind is dat het alleen met een credit card kan. maar dit kan toch ook met een gewone bankrekening of ik heb ik dat verkeerd begrepen?
Last edited by dreamfairy on 29 Nov 2010 20:56, edited 2 times in total.
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

teenage-angel
SD16
SD16

Postby teenage-angel » 10 Nov 2010 19:35

ik denk niet dat het super gem hoofd op een gem hoofd past, denk dat het nekgat te groot is , voor de poten weet ik niet, maar denk niet dat het past gezien het een andere maat is
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 10 Nov 2010 20:47

bedoel meer een gem op een supergem lichaam.... want wil eigenlijk mijn dillui hoofd vogelpoten geven.... en daarom de vraag.. dacht als de poten niet op de gem kan, dan hoofd op de supergem misschien..
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

teenage-angel
SD16
SD16

Postby teenage-angel » 10 Nov 2010 20:50

denk dat dan net het nekgat te klein is, maar neem het hoofdje maar mee naar dolliverse en dan kunnen we kijken, ik neem galena mee
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 10 Nov 2010 20:52

zal ik doen.
ja denk dat het wel wat te klein zal zijn. maar of er dan eventuele aanpassingen kunnen. en of het niet al te uit de verhoudingen past. en anders moet ik denk andere oplossingen gaan verzinnen...

liefst heb ik een hele galena zelf, maar denk dat dat me iets te duur wordt. aangezien MD allemaal veel duurder worden verkocht. enja ik weiger zoveel geld aan een pop uit te geven.. hoeveel ze op de site kost is voor mij echt het randje
At home:

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 24 Nov 2010 21:07

bumpie voor nieuwe vraag
At home:

teenage-angel
SD16
SD16

Postby teenage-angel » 24 Nov 2010 21:12

morgen krijg je van mij het antwoord

Angels Design:

VelvetBat
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby VelvetBat » 24 Nov 2010 22:01

Ik heb mijn galena net opgemeten.
Het dikke gedeelte van haar pols (uiteinde van haar onderarm) is 6 cm in omtrek.
Het dunnere gedeelte daarachter is 5,5 cm.
Image
Mijn website over mijn dolls: I Live Your Dream

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 25 Nov 2010 04:23

dankjewel =D
At home:

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 29 Nov 2010 20:57

bumpetiebump
At home:

Hexje
Hound
Hound

Postby Hexje » 29 Nov 2010 21:08

Als het goed is is je bankrekening nummer gekoppeld aan je paypal rekening.
Je kan dit controleren via:
Mijn rekening -> Profiel -> Bankrekening toevoegen of verwijderen

Je kan betalen via:
Geld overmaken -> online geld overmaken -> alles invullen wat nodig is -> doorgaan

Je kan geld overschrijven van paypal naar je bankrekening via:
Mijn rekening -> Opnemen -> Overschrijven naar bankrekening

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 29 Nov 2010 21:23

dat klopt allemaal. en zo heb ik ook mijn eerste betaling gedaan van galena. maar kreeg van paypal door dat het een uitgestelde betaling is en dat het max. tot 2 dec kan duren voordat ze het heeft.
of ze heeft het gewoon al. maar laat paypal het stom weten xD snap er igg niet zo veel van =)
At home:

ShuriTigerH
Sabik
Sabik

Postby ShuriTigerH » 29 Nov 2010 21:53

Je moet zover ik weet een creditcard aan je paypal hebben hangen ook al gebruik je m niet, omdat dat de backup bron is voor het geval je niet genoeg geld op je rekening hebt staan. Ze willen zeker weten dat je het bedrag dat je overmaakt ook kunt betalen.

Yuuki
YoSD
YoSD

Postby Yuuki » 29 Nov 2010 22:00

Ik heb ook paypal, weinig mee gedaan tot nu toe. Ik heb hem gekopeld aan me bankrekening. Dus als ik wat koop word meteen daarvan afgeschreven.
Ik heb zelf niks gehoord over een creditcard, mischien is dat als je alleen je grote dingen koopt?

marijke
SD16
SD16

Postby marijke » 29 Nov 2010 22:05

ik heb ook alleen mn bankrekening aan paypal gekoppeld staan en ik heb toch al gewoon dolls gekocht en alles (waarvan 1 keer een go met 2 dolls over de 1000 dollar).
Nog nooit problemen mee gehad, dus ik denk eerlijk gezegd niet dat het eraan ligt of er wel of geen creditcard aan gekoppeld is.

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”