lilith - almost there now >.<

Voor in-progress topics, vragen, kritiek en om je werk te showen.

Moderator: Café Mods

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound
Posts: 1203
Joined: 29 Jul 2008 11:49
Location: Krommenie
Contact:

Postby tha_queen_of_chaos » 19 Dec 2011 16:28

Wat een prachtig hoofdje. Ga je ook een open eyed versie maken? Want dan zou ik misschien wel interresse hebben. Die lipjes zijn echt geweldig!
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

silke
YoSD
YoSD
Posts: 69
Joined: 16 Dec 2008 14:04

Postby silke » 20 Dec 2011 09:52

@ the queen of chaos: de kans zit der in als de eerste zeven hoofdjes (andere drie hebben al een bestemming) verkocht raken =^^=

@ haru: ze passen ook op de resinsoul msd jongenslijfjes (en met een paar b-line minifeehandjes zijn die echt nog cute :3)

@ lotis, haru, the queen of chaos: =^^= thank you - - - m(_ _)m

silke
YoSD
YoSD
Posts: 69
Joined: 16 Dec 2008 14:04

Postby silke » 21 Dec 2011 11:01

snelle update (copy-paste)
little update: my sister 'photoshop'-sanded her to keep me motivated while doing the real job ==' it's quit cute, really, but i'd prefer having her this smooth irl.... oh well, almost ready for priming now... i should get this far by christmass =^.^=

Image
lilith - another chance - photoshop sanded version by pandoradolls, on Flickr

Haru
SD
SD
Posts: 446
Joined: 29 Aug 2011 14:01

Postby Haru » 21 Dec 2011 14:23

omg echt CC: awesome~

xMicha
MSD
MSD
Posts: 213
Joined: 18 Oct 2008 16:55

Postby xMicha » 21 Dec 2011 17:49

als je inderdaad een open-eyed versie gaat maken ervan gaat ik die zeker kopen! <3 Ze is zo lief en mooi. die lipjes zijn echt prachtig!
At home: Yuuki ~ DM Chami
Wishlist: RS Song//MD Cho//AE Lemon

Enid
MSD
MSD
Posts: 133
Joined: 27 Oct 2007 22:58
Location: Zwolle
Contact:

Postby Enid » 21 Dec 2011 18:55

Geweldig!! wat ene prachtige lippen ^^

Saibi
YoSD
YoSD
Posts: 67
Joined: 05 Nov 2007 19:32

Postby Saibi » 21 Dec 2011 21:36

<3 ze is zo mooi~! Veel succes met het schuren~!

Mae
YoSD
YoSD
Posts: 60
Joined: 26 Jul 2008 20:56

Postby Mae » 23 Dec 2011 08:58

Wow, ik ben onder de indruk. Echt heel erg mooi, alsof ze elk moment tot leven kan komen en haar oogjes open kan doen.

silke
YoSD
YoSD
Posts: 69
Joined: 16 Dec 2008 14:04

Postby silke » 30 Dec 2011 19:45

@mae, saibi, enid, micha, haru: dankjeeee m(_ _)m

alweer copy paste( het gaat toch vooral om de plaatjes :p )
here's the last update on little lilith :3
this is her second layer of primer and after four sessions of sanding, we're getting close to her finish ^^
here ya go:
Image
lilith - almost finished =^.^= by pandoradolls, on Flickr
Image
lilith - almost finished =^.^= by pandoradolls, on Flickr

smeen
YoSD
YoSD
Posts: 84
Joined: 13 Dec 2011 09:55
Location: Doesburg

Postby smeen » 30 Dec 2011 21:54

Ze is absoluut prachtig!

Haru
SD
SD
Posts: 446
Joined: 29 Aug 2011 14:01

Postby Haru » 30 Dec 2011 22:07

heb je al een idee voor n resinkleur ouo? ik word hier helemaal blij van : D

silke
YoSD
YoSD
Posts: 69
Joined: 16 Dec 2008 14:04

Postby silke » 31 Dec 2011 13:21

@ smeen; dankjeeee =^.^=

@ haru: als je der optijd bijbent voor de preorder (laat ik nog wel weten op dit en andere fora) kun je in feite kiezen tussen alle resinkleuren die dollshe heeft behalve tan ( ik kan namelijk in de tien hoofdjes die ik laat casten kiezen per stuk in welke skincolour ik ze wil :3)

Haru
SD
SD
Posts: 446
Joined: 29 Aug 2011 14:01

Postby Haru » 31 Dec 2011 16:04

@ smeen; dankjeeee =^.^=

@ haru: als je der optijd bijbent voor de preorder (laat ik nog wel weten op dit en andere fora) kun je in feite kiezen tussen alle resinkleuren die dollshe heeft behalve tan ( ik kan namelijk in de tien hoofdjes die ik laat casten kiezen per stuk in welke skincolour ik ze wil :3)
zolang t maar matcht met RS NS ben ik tevreden n_n~ weet je al wat je er voor gaat vragen dan : o?

silke
YoSD
YoSD
Posts: 69
Joined: 16 Dec 2008 14:04

Postby silke » 01 Jan 2012 11:59

@ smeen; dankjeeee =^.^=

@ haru: als je der optijd bijbent voor de preorder (laat ik nog wel weten op dit en andere fora) kun je in feite kiezen tussen alle resinkleuren die dollshe heeft behalve tan ( ik kan namelijk in de tien hoofdjes die ik laat casten kiezen per stuk in welke skincolour ik ze wil :3)
zolang t maar matcht met RS NS ben ik tevreden n_n~ weet je al wat je er voor gaat vragen dan : o?
http://collecstasy.files.wordpress.com/ ... .jpg?w=495 hier zie je in elk geval al alle mogelijke resinkleuren ^.^ de drie tan kleuren zullen wel geen optie zijn, morgen ga ik een beetje research doen in verband met het matchen van de resinkleuren met verschillende andere bedrijven ^^ mocht normalskin toch geen optie blijken te zijn kun je nog altijd voor whiteskin gaan (persoonlijk hou ik zelf ook meer van whiteskin omdat ik met een bepaalde face-up/blush techniek een mooier 'huid-textuur effect kan maken op een witte achtergrond :3 alle ooak fullsets van lilith zullen trouwens ook whiteskin zijn :3)

Haru
SD
SD
Posts: 446
Joined: 29 Aug 2011 14:01

Postby Haru » 01 Jan 2012 15:10

@ smeen; dankjeeee =^.^=

@ haru: als je der optijd bijbent voor de preorder (laat ik nog wel weten op dit en andere fora) kun je in feite kiezen tussen alle resinkleuren die dollshe heeft behalve tan ( ik kan namelijk in de tien hoofdjes die ik laat casten kiezen per stuk in welke skincolour ik ze wil :3)
zolang t maar matcht met RS NS ben ik tevreden n_n~ weet je al wat je er voor gaat vragen dan : o?
http://collecstasy.files.wordpress.com/ ... .jpg?w=495 hier zie je in elk geval al alle mogelijke resinkleuren ^.^ de drie tan kleuren zullen wel geen optie zijn, morgen ga ik een beetje research doen in verband met het matchen van de resinkleuren met verschillende andere bedrijven ^^ mocht normalskin toch geen optie blijken te zijn kun je nog altijd voor whiteskin gaan (persoonlijk hou ik zelf ook meer van whiteskin omdat ik met een bepaalde face-up/blush techniek een mooier 'huid-textuur effect kan maken op een witte achtergrond :3 alle ooak fullsets van lilith zullen trouwens ook whiteskin zijn :3)
Fullset >o<klinkt>o>

hm... die na whiteskin lijkt het meest op rs ns denk ik, mijn rs jongetje is namelijk HEEL bleek voor n ns xD


Return to “Artist Dolls”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests