leekeworld tracking

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Raichi
SD
SD

leekeworld tracking

Postby Raichi » 18 Dec 2011 01:11

Ik klikte op de leekeworld site op "Online Tracking" om te zien waar m'n bestelling uithangt....

Maar toen kwam ik op deze pagina...

Dus ik heb dat ding gedownload, en toen klikte ik op dat .exe bestand, en op installeren, en toen niks. En als ik nu op tracking klik kom ik weer bij dezelfde download pagina.

Ik heb toch niks ernstigs gedownload he? want het was wel koreaans en dat kan ik niet lezen...

Is er een andere manier om m'n leekeworld tracking te volgen?
Dit is m'n eerste zelfgeplaatste bestelling bij een bjd bedrijf dus ik moet het allemaal nog leren x_X
Mine: Talka (DZ-luke) Sieko (DZ-BB-Boy) Sith (DF-H Air)
Want: Narwo (Luts Pine) Sear (Luts Aru) Scott (hybrid)

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Brigitte » 18 Dec 2011 01:19

meeste trackingnummers zijn te traceren via www.track-trace.com en dan moet je je code bij Post/EMS(with USPS) invoeren.
Image

Raichi
SD
SD

Postby Raichi » 18 Dec 2011 02:07

oh bizar, ik voerde het in en klikte op track en toen bracht het me weer naar die koreaanse download site xD

Maar ik wacht wel gewoon een maandje, misschien dat de tracking het dan wel doet ^^;;

bedankt voor de site :D

marijke
SD16
SD16

Postby marijke » 18 Dec 2011 13:14

is je order al verzonden dan? Je had toch nog niet zo lang geleden besteld?

Raichi
SD
SD

Postby Raichi » 18 Dec 2011 15:01

de status is verzonden, ook nog maar voor een dagje of 2 xD dus het duurt zowiezo nog wel een maand voordat het pakje hier is als t niet meer is...

Raou
MSD
MSD

Postby Raou » 18 Dec 2011 18:06

Met EMS duurt het geen maand tot je pakketje hier is..
Owned by: Vasiley(CP Chiwoo), Sumiya(Volks Scarface Cecile), Saix(Dive Seimei), Kahlen(43cm Narae), Puppy(Glorydoll Louis), Dilly(Zaoll Muse), Alizée(Cerisedolls Lyse), Kitten(PukiPuki Ruby), Dagmar(Cerisedolls Ombre), Layla(Switch Huisa)

raafje
Hound
Hound

Postby raafje » 18 Dec 2011 19:24

Met EMS duurt het geen maand tot je pakketje hier is..
Dat ligt er dus maar net aan.Meestal duurt het inderdaad geen maand en zijn ze binnen een week of twee weken overal door heen. Ik heb ze echter wel gehad die langer duurden. Eentje zelfs meer dan een maand (okee dat was met formulieren die ze opgestuurd hadden maar nooit aangekomen waren, dus een uitzondering en die reken in niet mee). Maar ook zonder formulieren kan het in enkele gevallen best wel lang duren. Mijn Amber bijvoorbeeld duurde ook meer dan 3 weken.

Ze geven ze echter wel meer prio aan EMS waardoor ze meestal wat sneller afgehandeld zijn dan niet EMS pakketjes. Maar het is geen garantie dat het ook snel afgehandeld gaat worden.

Overigens die 30 dagen stelt niets voor. Ze doen echt geen extra moeite om je pakketje dan als nog bezorgd te krijgen. Neem maar kontact op met de verzender is hun standaard antwoord. Die 30 dagen is er alleen dat er dan een zoektocht naar het pakketje opgestart kan worden, want ook niets voorstelt, want zoeken doen ze toch niet.

Ha ha, lekker opbeurend allemaal. Maar ik moet ook zeggen, dat ondanks alles bij mij uiteindelijk alle pakketjes toch nog aan gekomen zijn.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

Raichi
SD
SD

Postby Raichi » 18 Dec 2011 21:01

Oh nouja xD je hebt een meer positieve instelling dan ik LOL

Ben benieuwd wat de btw kosten gaan worden, heb gehoord dat het standaard 21% is... nouja, hopelijk zien ze t over t hoofd, zo niet... ben ik miss wel meer dan 30 eurie kwijt.... TToTT

Bedankt voor de uitleg iig :)

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”