Ik ga dus een narsha kopen binnenkort.
En ik weet dat haar wig size 7 is.
Maar veel websites hebben dan 7-8 of 6-7.
Welke zou ik dan moeten hebben?
Narsha wig size
Moderator: Café Mods
Narsha wig size
At home: Yuuki ~ DM Chami
Wishlist: RS Song//MD Cho//AE Lemon
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

7-8 kun je altijd nog innemene. Dus je kunt beter iuets groter heben dan kleiner. Of je neemt ollmore pruikjes. Die zijn zowiezi alijd vrij groot... Of van Tiny' van luts. Di pruikjes zijn ook vrij groot
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)
Thanks n__n Ik heb inderdaad bij dollmore gekeken, maar daar zit niet tussen wat ik zoek. Op leekeworld heb ik het juiste pruikje gevonden, het is maar 7-8, dus dat komt wel goed dan. (vriendin van mij heeft dat pruikje ook, in maar 7-8 voor haar minifee miyu, dus als ik mn narsha heb kan ik m dan passen voordat ik 'm koop.)
At home: Yuuki ~ DM Chami
Zou voor hoofdjes met maat 7 voor een 6/7 gaan. Die zijn gemaakt voor alle ruimte tussen 6 en 7 inch en rekken meestal nog wel ietsjes verder dan dat. 7/8 is voor tussen 7 en 8 inch en aangezien die ook nog een stuk kunne stretchen zal die veels te groot zijn.
Op het moment heb ik bijvoorbeeld een 7/8 pruik op een 8/9 hoofd. En als ik het goed heb heeft MNF Miyu een van de grotere MNF hoofdjes, die beter een 7/8 past dan een 6/7 (zoals de DES bijvoorbeeld).
Op het moment heb ik bijvoorbeeld een 7/8 pruik op een 8/9 hoofd. En als ik het goed heb heeft MNF Miyu een van de grotere MNF hoofdjes, die beter een 7/8 past dan een 6/7 (zoals de DES bijvoorbeeld).

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”