Ik weet niet of ik het hier moet posten maar een groepje meisjes op een aantal fora's zegt dat ik foto's van een andere doll steel en die als mijn eigen doll gebruik... >> terwijl ik toch echt de owner ben van shouji ... (enige en eerste doll..)
(check mijn DA... www.yaemaru.deviantart.com)
Ik vind dit heel vervelend en weet niet wat ik hier aan moet doen, gelukkig gebeurt dit niet op bjdcafe maar wel op den of angels...
Ik zit hier heel erg mee...
bah...
" Haha this isn't even your doll! " ??!!
Moderator: Café Mods
Wat je kan doen is een foto maken van jouw doll met een papiertje erbij met jouw username erop geschreven. Zo kun je laten zien dat deze doll echt van jou is en naar die mensen sturen.
En als ze je daarna nog lastig blijven vallen zou ik gewoon de moderators van het forum aanspreken dat je lastig gevallen wordt door die personen.
En als ze je daarna nog lastig blijven vallen zou ik gewoon de moderators van het forum aanspreken dat je lastig gevallen wordt door die personen.
- LunarReverie
- Sabik

aangeven bij moderators/admins en ze verder zelf negeren
want hoe meer jij je best doet jezelf te legitimeren tegeonover hun hoe meer lol ze zullen hebben weer iets nieuws te bedenken
plus op DoA heb je een ignore list
want hoe meer jij je best doet jezelf te legitimeren tegeonover hun hoe meer lol ze zullen hebben weer iets nieuws te bedenken
plus op DoA heb je een ignore list
zo hoef je ze niet eens meer te lezen ^_^ (maar wel nog even melden bij de mods dat ze dat doen, mogelijk doen ze dat ook bij andere leden, of gaan ze als jij niets meer doet over naar iemand anders)Can I block posts, emails and messages from specific users?
If there are particular members that bother you and you do not want to see their posts or receive Private Messages and Emails from them, then you can add these members to your 'Ignore List'. There are several ways to do this:
Through your User Control Panel: User CP, Settings & Options, Edit Ignore List. Then, type their name into the empty text box and click 'Okay'.
where I'm from, we believe all sorts of things that aren't true. We call it - "history."
Ach gewoon negeren ! Die meiden pesten jou mischien omdat zw jaloers zijn of gewoon een target gebruiken om te pesten voor de lol maar nikd van aantrekken meestal zijn zulke meiden gewoon heel onzeker en doen het om stoer te doen of erbij horen . Succes
Coming soon :
none
@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )
none
@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )
Ik vind t komisch dat die meiden rond de 24 zijn O__O ... hoor je dan niet al klaar te zijn met dat basisschool gedrag?
Naja zaterdag maar ff een sign maken... zijn we ook weer van dat gedoe af..
heb ze aangegeven op doa, ook op deviantart zaten ze al over me te roddelen, dat ook maar even geflagt.. kan dr verder niet echt iets tegen doen denk ik.
T doet gewoon nogal zeer enzo >> doe je echt je best om je doll mooi en eigen te maken, word er geschreeuwd dat t n recast is en dattie geeneens van mij is... >> zondag ga ik toch met m op de foto haha! -victory-
Bedankt allemaal < 3! volgens mij heb ik wel aardig jullie tips opgevolgd nu XD
Naja zaterdag maar ff een sign maken... zijn we ook weer van dat gedoe af..
heb ze aangegeven op doa, ook op deviantart zaten ze al over me te roddelen, dat ook maar even geflagt.. kan dr verder niet echt iets tegen doen denk ik.
T doet gewoon nogal zeer enzo >> doe je echt je best om je doll mooi en eigen te maken, word er geschreeuwd dat t n recast is en dattie geeneens van mij is... >> zondag ga ik toch met m op de foto haha! -victory-
Bedankt allemaal < 3! volgens mij heb ik wel aardig jullie tips opgevolgd nu XD
- LunarReverie
- Sabik

stomste wat je kan doenZodra ze je op DA beginne lastig te valle kan je mij gewoon PM'e, dan kom ik wel ff voor je opben heel goed in discussiëren met dit soort mensen xD
want wie krijgt er dan een klap met de banhammer? niet zij....
where I'm from, we believe all sorts of things that aren't true. We call it - "history."
Op DA? lol, ken niet. Forums kunnen dan misschien mensen bannen om vriendjes politiek, maar met sites als DA gebeurt dat niet.
En discussies kunnen heel net verlopen hoor. Ik kom altijd met goede argumenten ^^ Maar als de OP het liever niet heeft hou ik mij er buiten
En discussies kunnen heel net verlopen hoor. Ik kom altijd met goede argumenten ^^ Maar als de OP het liever niet heeft hou ik mij er buiten
Mine: Talka (DZ-luke) Sieko (DZ-BB-Boy) Sith (DF-H Air)
Want: Narwo (Luts Pine) Sear (Luts Aru) Scott (hybrid)
Want: Narwo (Luts Pine) Sear (Luts Aru) Scott (hybrid)