Binnenkort wil ik mijn eerste doll bestellen, maar ik vroeg me af hoe de doll bij je toe komt. Ik ga dus een full-set doll kopen bij ThinkPink.
Moet je het hele lichaam nog ineen steken of ligt de pop mooi in de doos met de kleren al aan?
En als je de pop nog zelf in elkaar moet steken, zit er dan een handleiding bij?
Alvast bedankt,
Minaide. ^^
Hoe komt een BJD aan?
Moderator: Café Mods
- teenage-angel
- SD16

bij de meeste compagnies komt je pop in elkaar bij je aan, maar je moet hem/haar wel zelf aankleden enzo, als je een fullset koopt zot de kleding erbij
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough
Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)
Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)
- Nyappy Anne
- Sabik

Je kleedt je bjd gewoon zo voorzichtig mogelijk aan, te voorzichtig hoeft niet en het kan gewoon zoals je mensen aankleedt
De face-up kan niet zo heel snel beschadigen alleen als je erover zou krassen of je bjd zou laten vallen..
De face-up kan niet zo heel snel beschadigen alleen als je erover zou krassen of je bjd zou laten vallen..
@home: Miki (B&G Hera)
Nono (LTF Flora)
Kamijo (MNF Karsh)
Emiru (PKF Ante)
wachten op: Maya (SD Lev)
sparen: -
Nono (LTF Flora)
Kamijo (MNF Karsh)
Emiru (PKF Ante)
wachten op: Maya (SD Lev)
sparen: -
sommige kledingstukken kun je ook via de benen aantrekken zoals sommige jurkjes en truitjes. Het is een kwestie van uitproberen wat het fijnste werkt.
Ook kunnen sommige hoofden er erg makkelijk van af (zoals fairyland dolls) dan kun je beter het hoofd eraf halen en dan aankleden, hoofd terug plaatsen en pruik opzetten. Dat scheelt je een hoop tijd met het aankleden.
Ook kunnen sommige hoofden er erg makkelijk van af (zoals fairyland dolls) dan kun je beter het hoofd eraf halen en dan aankleden, hoofd terug plaatsen en pruik opzetten. Dat scheelt je een hoop tijd met het aankleden.
-
BlackDragon
- Sabik

Als je je doll bij ons bestelt komt deze volledig in elkaar gezet en gecontroleert op fouten aan. Je kunt er dus vrijwel zeker van zijn dat er met je doll niets fout is. De kleding, pruik en schoenen zitten netjes in plastic verpakt bij je doll in de doos.
Mocht je het eng vinden om de doll zelf aan te kleden kun je ons bij je bestelling vragen of wij de doll voor je willen aankleden en zo willen versturen.
Het is natuurlijk wel het leukst om zelf je doll aan te kleden.
Mocht je het eng vinden om de doll zelf aan te kleden kun je ons bij je bestelling vragen of wij de doll voor je willen aankleden en zo willen versturen.
Het is natuurlijk wel het leukst om zelf je doll aan te kleden.
Last edited by BlackDragon on 24 Jan 2011 11:32, edited 1 time in total.
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"
-
CandleCake
- MSD

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”