Ik ben vandaag bezig geweest met het restringen van mijn dametje, maar nu ben ik erachter dat ik toch nieuw elastiek nodig ben.
Mijn vraag is nu welke elastiek ik het beste kan bestellen voor een MSD doll. Ik zie op de site van Think Pink diverse maten staan, maar ik heb nog nooit eerder een doll gerestringed *het ging vanmiddag wel aardig goed al voor de 1e keer met instruscties erbij* dus informatie over de maat van elastiek zou erg welkom zijn. En welke string puller kan ik het beste gebruiken?? Want met lint werken lukt me niet, gezien die steeds knapt bij mij.
Alvast enorm bedankt voor de hulp.
Vraagje over elastiek voor restringen van MSD
Moderator: Café Mods
Vraagje over elastiek voor restringen van MSD
@ Home: DZ Aimi---->>>> Zoë
DZ Mo----->>>> Aedan
DZ Leo----->>>> Xander
DZ Mo----->>>> Aedan
DZ Leo----->>>> Xander
-
tha_queen_of_chaos
- Hound

Ik gebruik meestal een veter, met een plastic tipje. Het tipje zorgt ervoor dat je hem makkelijk door de parts heen kan duwen.
Voor MSD heb je aan een meter genoeg. Dikte durf ik inderdaad ook niks over te zeggen.
Voor MSD heb je aan een meter genoeg. Dikte durf ik inderdaad ook niks over te zeggen.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
De msd"s heb ik op 3mm elastiek en SD (tot 60 cm) hebben 4mm elastiek. Ik gebruik een stukje dun ijzerdraaad (uit Unoa kit) en gewoon een stukje touw ipv een lintje (te koop op bolletje bij oa blokker). Ik zou wel investeren in een hemostat is bijzonder handig. Ik merk iig wel verschil of het 2 of 3mm elastiek is, de doll staat metteen stukken steviger. Mijn Resinsoul Dan was met 2mm elastiek gestringd dat is echt veel te dun voor een 58 cm doll ze heeft nu 4mm elastiek en staat als een huis !
Carpe Diem
Ik denk dat ik dinsdag maar meteen ga bestellen wat ik nodig ben. Als het goed is heeft mij pa nog ergens zo'n hemastats liggen aldus mijn moeder.
En ijzerdraad moet al helemaal geen probleem zijn om daar aan te komen, die kan ik zo halen bij mijn werk.
En ijzerdraad moet al helemaal geen probleem zijn om daar aan te komen, die kan ik zo halen bij mijn werk.
@ Home: DZ Aimi---->>>> Zoë
DZ Mo----->>>> Aedan
DZ Leo----->>>> Xander
DZ Mo----->>>> Aedan
DZ Leo----->>>> Xander