Leuke YOSD's/tinies met kloppende verhouding tot grote BJDs?

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

serid13
SD16
SD16

Leuke YOSD's/tinies met kloppende verhouding tot grote BJDs?

Postby serid13 » 14 Feb 2011 16:49

Voorlopig heb ik nog even geen geld voor dolls, maar ik had een vraagje.

Ik wil uiteindelijk oa n kind-doll, die moet dan ong 4 a 5 jaar worden, dus weet nog niet, ik denk n kleine yosd, of wat grotere tiny,,
Hebben jullie misschien nog tips voor merken met leuke, kleine yosd's of grote tinies die qua afmetingen en verhoudingen kloppen met de sd's en de msd's als zijnde een klein kindje tegenover hun?

Alvast heel erg bedankt!

Hexje
Hound
Hound

Postby Hexje » 14 Feb 2011 19:43

voor kinderen van sd dolls kun je denk ik het beste tiny's nemen die rond de 26 cm zitten. Ga je kleiner wordt het wat minder kwa verhouding ga je groter (32 cm) heb je kans dat de leeftijdscategorie omhoog gaat bv 8-9 jaar
Qua merken kan ik je eigenlijk niet verder helpen, ga lekker op de Dolfiestartkabel rondneuzen tussen alle bedrijven die er zijn en ga opzoek naar de doll die het voor jou doet. De meeste company's hebben YoSD dolls in verkoop dus wat dat betreft is er keuze genoeg.

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 14 Feb 2011 20:47

Dankjewel,, had idd qua maximale grootte n yosd van 26 cm in mn hoofd.
Maar dan zal ik zeker eens op de Dollfiestartkabel gaan kijken.
Het zou idd een kindje worden van een sd of hound doll, maar dat weet ik ook nog niet helemaal precies,, *smiles*
Er zijn teveel mooie dolls in deze wereld!
(En helaas zijn ze meestal ook erg duur,, lol)

Raou
MSD
MSD

Postby Raou » 15 Feb 2011 09:38

Ik vind zelf de Lati Greens erg leuk in verhouding met SD's als kleine kindjes, ze zijn iets groter-30 cm-en ook iets chubbier en gewoon..meer kind-vormig dan yo's en littlefees enzo.
Owned by: Vasiley(CP Chiwoo), Sumiya(Volks Scarface Cecile), Saix(Dive Seimei), Kahlen(43cm Narae), Puppy(Glorydoll Louis), Dilly(Zaoll Muse), Alizée(Cerisedolls Lyse), Kitten(PukiPuki Ruby), Dagmar(Cerisedolls Ombre), Layla(Switch Huisa)

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 15 Feb 2011 14:55

Dankje Raou,,

Ik neem alle tips die ik krijgen kan in optie, en dan vind ik vanzelf eentje die perfect voor mij is,, althans dat is de bedoeling, lol.
Dus ik zal zeker ook bij de Lati Green's gaan kijken. Want het is idd wel leuk als ze n beetje chubby is, echt kindvormig, daar is t immers n kind voor.

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”