Toegegeven, dit is niet mijn beste werk, maar het was dan ook even voor de lol gedaan. Hopelijk binnen nu en een week heb ik een vervolg-story op mijn vorige van Regan.

Ryuu probeert contact te leggen.

Regan trekt zich een beetje terug. Hij weet nog niet echt wat hij ervan moet denken.

Ryuu is een vriendelijk type, iets wat een stil type als Regan een beetje terugschrikt.

Ryuu merkte het op en besloot het toen anders te proberen. Hij knielde en vroeg Regan zijn hand te geven. (Niet als in trouwen! XD)

Een beetje schuchter nog gaf Regan toch maar toe.

Ryuu trok Regan’s hand dichterbij en …

…Als een heer bij een dame gaf hij Regan’s hand een kus. (Tsja Regan, moet je er maar niet zo heerlijk vrouwelijk uitzien/je zo gedragen)

Verrast en een beetje ongemakkelijk trekt Regan zijn hand terug.

Ryuu stoort zich er niet aan en met het eerste contact gelegd trekt hij Regan naar zich toe, waarbij hij zijn hoed afpakt. Vriendschappelijk brengt hij Regan’s haar door de war.

Regan probeert weg te duiken, maar het mag niet baaten.

Een grijns van Ryuu, een blik die om hulp schreeuwt van Regan. (Sorry jongen, maar het was te grappig om je te redden. XD)

Enige tijd later liet Ryuu Regan toch met rust en zaten ze naast elkaar op de bank. Regan ziet er nog wel een beetje in de war uit.

Nog wat later voelde Regan zich al wat meer op zijn gemak. Misschien toch het begin van een goede vriendschap. (Of meer?)
Bonus