Surprise for Cirrus (slight nudity)

Photo Stories in alle talen mag je hier plaatsen, als ze maar van jezelf zijn.

Moderator: Café Mods

kimichan84
Hound
Hound

Postby kimichan84 » 14 Mar 2011 22:26

Tja Odin zit nog vast in Geen Geld land (Gentle Soori van iplehouse...zo duur...maar zo mooi zucht) en de enige andere man in mijn huis is een beetje veel te jong lol.

Odin is overigens wel single en houd niet van meiden, maar ik twijfel of Cirrus wel wil aan iemand die hij alles moet leren LOL. Odin is zoals in mijn fiction te lezen is groot gebracht door een huur moordenaar dus liefde zat niet echt in het les plan ;) Het enige voordeel is dat ie ook zover we weten nergens echt bang van wordt. (Tot Demon's grote irritatie hihi)

Odin: Hn, ben er nog niet dame en denk nou niet dat jij d'r iets over te zeggen heb.

Ik: eh... nou ja je ziet wel hij is niet echt de makkelijkste en heeft zoals Fenice beweerd de emoties van een theelepel. Maar eh hij heeft zijn kwaliteiten.

TMar
SD16
SD16

Postby TMar » 14 Mar 2011 22:32

Ik zou graag kennis maken met Odin :). Ach, ik heb ook geen ervaring, maar kan je wel laten merken wat zachtheid en tederheid is :)

Cirrus, komt goed ;)

kimichan84
Hound
Hound

Postby kimichan84 » 14 Mar 2011 22:39

Tja het nadeel is dat ik pas na eind augustus weer kan sparen. Ik wil een deel van mijn vakantie geld wat ik na abunai overheb op zij zetten en dan hopen da'k nie nog meer hoge rekeningen krijg. Had de pech dat me konijn onverwacht ziek werd en een hoge rekening te weeg bracht dus ja toen gingen mijn hard gespaarde centjes naar me lieve pluizige meisje zodat ze weer kon eten en beter werd. Maar ik ben hard bezig om Odin te krijgen. Dus voor nu is ie nog even op een missie.

Odin: Geheime missie dame. Dus mond dicht.

Ik: Woef... zijn die heren bij jou ook zo opstandig soms? Hihi

TMar
SD16
SD16

Postby TMar » 15 Mar 2011 17:57

Opstandig? Valt erg mee :). Saito was eerst nog wel wat nukkig omdat hij geen sigaretten en drank kreeg. Nu is zelfs hij best tevreden :)

kimichan84
Hound
Hound

Postby kimichan84 » 15 Mar 2011 19:15

Arme Saito, afkicken viel vast niet mee.

Tja voorlopig heersen de drie dames mijn huis nog. Of zoals Demon ze (ons) noemt die PMS monsters. met 2 in die vast zitten in een pre-tiener lijf en een zwevend hoofd heb ik weinig last wat verslavingen betreft. T ergste hier is de ochted humeurtjes die beginnen met 1 woord LOL

Kooooooooooooffffffffffiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeee............

:x

Gelukkig mocht Odin niet roken en drinken vond hij geen beste ervaring. (zeker niet omdat Fenice hem ermee kan blackmailen)

Odin: Dat is nooit gebeurd vrouw! Nooit!
Fenice: Uh huh, dan heb ik zeker gedroomd dat jij naakt hmmpphhh!!!
Odin: -heeft haar telepatisch doen zwijgen- Nooit. Gebeurd.

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 15 Mar 2011 19:32

Ik begin wel benieuwd te worden naar die mysterieuze Odin :D Goed om te horen dat nog andere owners zijn met opstandig resin!

Dae; 'Blinks eyelashes all innocent like'
Kay; 'Beams sweetly"
Dragnen; 'What are ye looking at woman?
Me; Mja..I rest my case..
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

kimichan84
Hound
Hound

Postby kimichan84 » 15 Mar 2011 19:38

Ik hoop als alles meezit hem rond volgend jaar maart te kunnen bestellen. Maar mijn geluk kennende zit dat er niet in.

dernhelm
SD13
SD13

Postby dernhelm » 15 Mar 2011 20:53

Mata schuift Aafke naar voren voor extra cute factor.

Aafke: Kijk eens hoe lief ik ben! :D
thuis:
Mata Flanagan met zijn artificial personal assistant O.W.N.E.R & fryske spruit Aafke

TMar
SD16
SD16

Postby TMar » 17 Mar 2011 21:59

Aafke, je mag er zijn :).

Je bent lief :).

Nou, Saito heeft het ook niet makkelijk hoor. Wou naar Schiphol om naar Japan te vliegen en te helpen mensen onder het puin zoeken maar dat wou ik niet hebben. Heeft zich aangemeld bij die speurhonden maar dat kon ook niet, want zijn neus is niet scherp genoeg.

*mor mor, zucht*Okay dan, kom maar op met die breinaalden, mensen hebben het koud daar!

Ben van plan komend weekend tussen het larpen door wat leuks te maken, als het in m'n 'kantoor' niet te druk wordt tenminste, of Oblivion de stad vernietigt.

Return to “Photo Stories”