Face uppen met een hand ?

Hoe je iets moet doen, hoe de materialen heten en waar je ze kan vinden.

Moderator: Café Mods

Esmee
SD
SD

Face uppen met een hand ?

Postby Esmee » 17 Mar 2011 16:50

Liebe allemaal ;)
Ik zou heel graag zelf kunnen face uppen qua materiaal weet ik genoeg . Maar het probleem is ik heb maar een goed werkende hand enm de andere is half verlamd en kan alleen ondersteunen toch zou ik het heel graag willen kunnen/doen omdat ik graag met Dolls bezig ben . want ik weet niet maar iuk denk dat me een kant wel lukt maar de andere dat is maar de vraag . en ik moet het ook goed vast kunnen houden . Veel liefs Esmee
Coming soon :
none

@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 17 Mar 2011 16:54

hey,

het is wel te doen. Ik ken iemand op Den of Angels, die heeft maar 1 hand. Ze heeft ook geen onderarm. En ze maakt de meest prachtige faceups.
Ik denk dat ze ze ergens in vast klemt, maar niet te hard natuurlijk, want dan krijg je deukjes in het resin. Misschien kan je iets maken waardoor het hoofdje gewoon stil ligt, want voor het schilderen zelf heb je maar 1 hand nodig.
Ik denk dat je het gewoon moet uit proberen, wat het beste werkt voor jou.
Maar als je het hoofdje ergens in kan doen zodat het stil ligt, dan ben je al een heel eind ^^
Image

Starálfur

Postby Starálfur » 17 Mar 2011 17:45

Ik gebruik mijn linkerhand alleen om het hoofdje vast te houden. Ik weet niet in hoeverre jij dat kan, maar zoals Snow zegt kan je het hoofdje ergens in klemmen (misschien een doekje of watje ofzo ertussen zodat het zeker niet beschadigd). Het zal misschien niet zo makkelijk gaan als met twee handen, maar het moet wel te doen zijn ^^

Maaaybe
MSD
MSD

Postby Maaaybe » 17 Mar 2011 18:34

Misschien inderdaad het hoofdje ergens in klemmen en eventueel op een soort standaard zetten zodat je het ook makkelijk heen en weer kan draaien! Ik neem namelijk aan dat bepaalde dingen gemakkelijker ondersteboven te schilderen zijn.
Image
Floyd - Leeke Koji

ixupi
MSD
MSD

Postby ixupi » 17 Mar 2011 19:12

Misschien kun je het hoofd gewoon op het lichaam laten en het lichaam goed afdekken met keukenpapier o.i.d.? Met je ene hand face-uppen en met je andere hand zorgen dat het hoofdje niet wegdraait?
At Home: Fable (CD Om), Kurt (RS Gang), Trevor (DZ Reiko boy)

Esmee
SD
SD

Postby Esmee » 17 Mar 2011 19:25

Tis wel een super idee maar ik heb niet veel kracht erin maar ik ga het zeker uit proberen! En er kan vast wel n standaard gemaakt wrden
Coming soon :
none

@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )

Return to “Vragen en tips”