kun je niet beter even kijken wat voor persoonlijkheid/karakter je doll heeft.
Je kan een schattig meisjes meisje type niet in een fluo groen pakje steken of in het eerste setje. Maar net zo min als een stoere meid in een lolita rokje duwen.
Het is voor omstaanders moeilijk kiezen tussen verschillende dingen als ze niet weten wat de achterliggende gedachte is, ze kunnen je dan enkel vertellen wat ze zelf een leuk setje vinden maar niet wat past bij jou doll
Welk kledingsetje?
Moderator: Café Mods
-
pinky-lady
- SD

Ik verzin nooit een karakter bij mijn doll voor ik hem ga kopen. Ik zie vanzelf wel wat het gaat worden en wat voor karakter het gaat krijgen ;pkun je niet beter even kijken wat voor persoonlijkheid/karakter je doll heeft.
Je kan een schattig meisjes meisje type niet in een fluo groen pakje steken of in het eerste setje. Maar net zo min als een stoere meid in een lolita rokje duwen.
Het is voor omstaanders moeilijk kiezen tussen verschillende dingen als ze niet weten wat de achterliggende gedachte is, ze kunnen je dan enkel vertellen wat ze zelf een leuk setje vinden maar niet wat past bij jou doll

-
Lady.Arachnia
- SD

Ik vind 1 wel erg mooi, maar zou ik minder snel bij een meisje aan doen, ik link het meer met sprookjesprinsen. 3 vind ik een beetje te feestelijk en knal, zou ik een meisje met zo'n rustige uitstraling niet in kleden.
Ik vind 2 erg mooi en passend bij de mold. Da's mijn mening. :3
Ik vind 2 erg mooi en passend bij de mold. Da's mijn mening. :3
At Home: Fable (CD Om), Kurt (RS Gang), Trevor (DZ Reiko boy)