Pretty in pink [Leeke Koji] 1

Photo Stories in alle talen mag je hier plaatsen, als ze maar van jezelf zijn.

Moderator: Café Mods

Maaaybe
MSD
MSD

Pretty in pink [Leeke Koji] 1

Postby Maaaybe » 21 May 2011 14:06

Ik dacht dat 't misschien leuk zou zijn om wat van m'n photostories van Den of Angels ook hier te plaatsen~ Ik vind het echt geweldig om photostories te maken en het zit weer te kriebelen om eens een nieuwe te doen. Na m'n examens ga ik dus maar waar eens aan de slag =D

Maar nu eerst:

Pretty in Pink

Floyd
And... the mystery guest! Who could it be?!

Image
F: ... Hmm...

Image
F: *thinks* I wonder if being in a crack-photostory is really that bad.

Image
F: Romanov* doesn't seem to like it...

*AN: Ik deed vaak penpal stories met Romanov van ninelysse op DoA :3

Image
F: *mumbles*

Image
FX: *pat*

Image
F: AAAH!!
Mr. Jummy: ?

AN: This pose was awful @__@ So let's just pretend we can't see that cup behind Floyd, shall we...? XD;;

Image
F: Guh...
Mr. Jummy: You Floyd! :D
F: Yes..?

Image
Mr. Jummy: Friend!
F: O__o

Image
Mr. Jummy: *scuttle scuttle*
Floyd: ???

Vervolg hier: [link]
Last edited by Maaaybe on 21 May 2011 15:25, edited 2 times in total.
Image
Floyd - Leeke Koji

Nikskiej
Tiny
Tiny

Postby Nikskiej » 21 May 2011 14:13

Aww, zo lief! >w< Al is Floyd misschien toch prettier in normale kleding. Nou ja, ieder z'n eigen smaak. xD Ik hou zoveel van Mr. Jummy, haha. <3 Echt heel leuk~ (Kan niet wachten om er samen eens één te doen)

pinky-lady
SD
SD

Postby pinky-lady » 21 May 2011 14:26

schattig! Je doll is echt realistisch :O
:¨·.·¨:
`·.home:
Alice, April, Wolfje, Bella, Bowie, Dilana, Bruiser.
coming;
impl doll iris-Roselin.
impl doll verne-Emily.

Mittebam
SD16
SD16

Postby Mittebam » 21 May 2011 14:44

Pink Floyd :x *badoem tsssj*

Leuk gedaan, heb wel n beeetje medelijden met Floyd, aan de andere kant heeft ie er wel een hele entousiaste vriend bij nou xD
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)

teenage-angel
SD16
SD16

Postby teenage-angel » 21 May 2011 14:49

er staan te veel foto's in het topic, graag foto's verminderen

maximaal 10 foto's ander topic splitsen in 2 delen

lees de sticky updates voor het posten
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

Maaaybe
MSD
MSD

Postby Maaaybe » 21 May 2011 15:04

Ah, excuses, dat had ik niet gezien. Ik zal het straks wijzigen.

Edit: Gewijzigd! Ik hoop dat het zo ok is =D Ik moet zeggen dat het splitsen wel een flinke impact heeft op de flow van de story, maar als het de gebruikers gelukkig maakt... x:

Nikskiej: Tenk joe~ 8D Loren is betaald, al zei Paypal dat het 4-6 dagen kon duren voordat de betaling ook ontvangen zou zijn. YAY NOG LANGER WACHTEN 8D Maar we gaan zeker samen photostories doen *-* Ik vind die foto waar Mr. Jummy Floyd knuffelt echt zo cute haha xD Floyd kijkt echt zo "O_o", whaha.

pinky-lady: Hu, realistisch? =D Hoe bedoel je realistisch? =D Ik dacht zelf namelijk altijd dat Floyd redelijk onrealistisch was, zeker met z'n joekel van 'n hoofd o3o

Mittebam: Haha, badoem tsssj xD Ik vind jouw username trouwens best cool, waar is het van? =D het doet me altijd 'n beetje denken aan 'n schattige, mollige cavia ofzo 8D
Last edited by Maaaybe on 21 May 2011 15:33, edited 1 time in total.
Image
Floyd - Leeke Koji

Mittebam
SD16
SD16

Postby Mittebam » 21 May 2011 21:33

Haha dankje! Het is een beetje random, maar Mittebam is een vervoeging van een Latijns werkwoord, letterlijk betekent het ik zond of ik stuurde. Ja meer gekozen om de klank dan de betekenis :x
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)

Maaaybe
MSD
MSD

Postby Maaaybe » 21 May 2011 22:05

Ahja, ik zie het =D Tijdje geleden dat ik nog Latijn had, maar die vervoeging kan ik me nog vaag herinneren... xD
Image
Floyd - Leeke Koji

Return to “Photo Stories”