welk merk doll is dit??

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Ooarashi
Tiny
Tiny

welk merk doll is dit??

Postby Ooarashi » 10 Jun 2011 18:52

Hy iedereen,

ik heb zo een mooie doll gezien!!! Alleen ik wete geen naam en ik zie maar een half logo....kan iemand me helpen???

dit is de foto:
Image

super bedankt!!!!

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 10 Jun 2011 19:10

Oww, cuty,, ik ben ook wel benieuwd,, ik kan je helaas niet verderhelpen,, maar bij deze heb je n extra *bump* voor aandacht?

Saibi
YoSD
YoSD

Postby Saibi » 10 Jun 2011 19:18

De oogvorm lijkt sterk op een paar van de volks dolls, maar ik zou het om eerlijk te zijn niet weten, misschien is het plaatje zelf van een costomizer?

Ooarashi
Tiny
Tiny

Postby Ooarashi » 10 Jun 2011 19:30

nee het is een plaatje van een retailer uit china ^_^

Knuf ooarashi

Mittebam
SD16
SD16

Postby Mittebam » 10 Jun 2011 21:28

Ik keek even op de site waar dat plaatje vandaan kwam, maareh... Ik wil je even hier op wijzen: http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... 44&start=0
Dit is het bedrijf waar gekopieerde dolls vandaan kwamen, o.a. enkele Volks dolls en Souldoll Chiron. Daarom staat er ook niet bij welke doll het is.
Wou ik even voor waarschuwen :x

Ik weet niet welke doll dit precies, maar ze doet mij ook aan Volks denken :) Er lijkt een deel van een logo links boven op de foto te staan, misschien kan dat nog helpen. Succes met achterhalen!
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)

Pete
SD
SD

Postby Pete » 10 Jun 2011 21:47

Wacht, is dat... SCHULZE? <3 Jep!

http://another2am.com/headexdb/?p=3

Ik weet vrij zeker dat het een Volks Schulze is. Schulze is een gelimiteerd MSD hoofd, de laatste keer dat ik er een op DoA zag ging hij voor $450 onder de hamer... ^^" Ik keek ook even op de link rechtsonder in de foto maar dat is helaas een Chinees blog.

Hoop toch dat het helpt!

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 10 Jun 2011 22:18

Waar heb je dr gevonden?
Wil je dr gaan kopen?

Ooarashi
Tiny
Tiny

Postby Ooarashi » 10 Jun 2011 22:20

lekker dan mijn droom girl doll is een rare hoofd.... fijn =_=

ach ja er zijn ergere dingen in het leven......

Ooarashi
Tiny
Tiny

Postby Ooarashi » 10 Jun 2011 22:23

Ik keek even op de site waar dat plaatje vandaan kwam, maareh... Ik wil je even hier op wijzen: http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... 44&start=0
Dit is het bedrijf waar gekopieerde dolls vandaan kwamen, o.a. enkele Volks dolls en Souldoll Chiron. Daarom staat er ook niet bij welke doll het is.
Wou ik even voor waarschuwen :x

Ik weet niet welke doll dit precies, maar ze doet mij ook aan Volks denken :) Er lijkt een deel van een logo links boven op de foto te staan, misschien kan dat nog helpen. Succes met achterhalen!
hy een vraag je he....naar welke website ben je geweest?
Want de website van waar deze vandaan komt is qhbjd en waar het in die topic over gaat is diva doll...
Ik wil wle mischien bij hun kopen dus is nogal van belang ^_^ Is het de zelfde??

Knuf ooarashi

marijke
SD16
SD16

Postby marijke » 10 Jun 2011 22:26

als je op pagina 2 kijkt van de link die mittebam gaf, zie je idd qhbjd genoemd worden, dus ik vrees dat het een kopie is

Ooarashi
Tiny
Tiny

Postby Ooarashi » 10 Jun 2011 22:26

Waar heb je dr gevonden?
Wil je dr gaan kopen?
ik wil haar zeker gaan kopen, heb dr gevonden op een chinese site maar die is alleen voor bedrijven =_=
maar wie niet waagt wie niet wint.... o_0

Ooarashi
Tiny
Tiny

Postby Ooarashi » 10 Jun 2011 22:28

als je op pagina 2 kijkt van de link die mittebam gaf, zie je idd qhbjd genoemd worden, dus ik vrees dat het een kopie is
http://www.qinghualife.com/ is dat een eerdere versie van qhbjd?? of lees ik iets over het hoofd????

marijke
SD16
SD16

Postby marijke » 10 Jun 2011 22:31

heb de site toen ook al gezien ja en ziet er precies hetzelfde uit.

ook lijkt QingHualife op QHbjd, anders is het wel erg toevallig dat de letters hetzelfde zijn

Raou
MSD
MSD

Postby Raou » 10 Jun 2011 23:35

Het is inderdaad een Schulze, maar die is niet per se limited. Het is een zogenaamd School hoofd, wat betekent dat het in Japan bij Volks tijdens face-up workshops gekocht kan worden. Dus er is geen gelimiteerd nummer, je kunt ze alleen niet zo in de winkel kopen. Via DoA zie je veel Volks popjes overpriced, als je haar/hem echt wil, raad ik je aan op Yahoo!Japan te kijken. Via www.angelden.net kun je(via school heads)op Schulze kiikken, en dan op een linkje die voor je zoekt op Yahoo!Japan naar alle auctions die op dat moment voor Schulze staan. Dan is het een kwestie van goed opletten, geduld hebben en een shopping service bij de hand hebben. Also, Schulze heeft ook een tegenhanger in Maria, dat is dezelfde mold. Als je liever een SD hebt is daar School A, die lijkt er ook heel veel op maar is dus SD, en veel makkelijker te krijgen(ook via DOA)dan de msd varianten,omdat ie veel populairder is.

Dus, als je hem/haar echt wil kan het, het kost alleen iets meer moeite dan sparen en buy it now klikken ^_^
Owned by: Vasiley(CP Chiwoo), Sumiya(Volks Scarface Cecile), Saix(Dive Seimei), Kahlen(43cm Narae), Puppy(Glorydoll Louis), Dilly(Zaoll Muse), Alizée(Cerisedolls Lyse), Kitten(PukiPuki Ruby), Dagmar(Cerisedolls Ombre), Layla(Switch Huisa)

Pete
SD
SD

Postby Pete » 10 Jun 2011 23:38

't is nu http://qhbjd.webnode.cn/.

En als het inderdaad een recast is, is het origineel zeker van Volks. Recasts kopen is niet strafbaar, maar geen enkel forum zal ze toestaan en je koopt uiteindelijk een product dat gejat is van een kunstenaar die veel tijd en geld in het ontwerp heeft gestoken. Ik weet niet of de foto die je hebt gepost ook van hun is, of dat ze die van anderen met de (originele of neppe) Schulze hebben gejat.

Ik zou ten zeerste afraden om een bootleg te kopen. Je kunt eventueel een vergelijkbare mold kopen en die wat laten modden =3 Dolkot Yuna lijkt er wel een beetje op.

En als je hulp nodig hebt met yahoo!Japan, well.. Ik ben Japanoloog xD

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”