status namen
Moderator: Café Mods
status namen
ok misschien de meest stomme vragen ever maar ik krijg het niet uit mijn hoofd.
Ik heb nu zoveel posts dat ik Sabik status heb, daarvoor was ik hound
1 wat is een "sabik"
2 bij hoeveel posts wordt je dat?
3 wat komt daarna?
4 hoeveel posts moet ik doen voordat ik "owner" status krijg?
5 zit ik teveel achter mijn pc?
Ik heb nu zoveel posts dat ik Sabik status heb, daarvoor was ik hound
1 wat is een "sabik"
2 bij hoeveel posts wordt je dat?
3 wat komt daarna?
4 hoeveel posts moet ik doen voordat ik "owner" status krijg?
5 zit ik teveel achter mijn pc?
thuis:
Mata Flanagan met zijn artificial personal assistant O.W.N.E.R & fryske spruit Aafke
Mata Flanagan met zijn artificial personal assistant O.W.N.E.R & fryske spruit Aafke
-
ShuriTigerH
- Sabik

1. Sabik = de eerste mold uit de Mecha Angel lijn van Soom, de eerste doll van 80cm die op de markt gebracht werd: http://dollsoom.com/eng/mechaangel.html
2. Geen idee, 1500?
3. Puppet Master^^
4. die bestaat niet zover ik weet, dan ben je dus puppetmaster, da's nog beter dan owner:P
5. Uh, dat moet je zelf uitmaken^^;;
2. Geen idee, 1500?
3. Puppet Master^^
4. die bestaat niet zover ik weet, dan ben je dus puppetmaster, da's nog beter dan owner:P
5. Uh, dat moet je zelf uitmaken^^;;
1. Sabik was inderdaad een van de eerste langste bjds (waarvan meer gemaakt was, er bestonden ook veel grotere in private collecties bij sculptors zelf)
Mijn zusje heeft er eentje en man wat was die gozer lang. Hounds zijn daarbij net kinderen. linkje-naar-foto-want-foto-is-te-groot
2-5: heeft Shuri beantwoord
Mijn zusje heeft er eentje en man wat was die gozer lang. Hounds zijn daarbij net kinderen. linkje-naar-foto-want-foto-is-te-groot
2-5: heeft Shuri beantwoord
-
CherryBlossom
- MSD

Wat, serieus? Dat ding daar is de helt van mijn lengte als die inderdaad 80cm isMijn zusje heeft er eentje en man wat was die gozer lang. Hounds zijn daarbij net kinderen. linkje-naar-foto-want-foto-is-te-groot
Nog eventjes doorposten Dernhelm, je bent bijna puppetmaster
-
RenzeDakota
- Tiny

Ik spam niet alleen maar om van status te kunnen veranderen,, t was gewoon n opmerking, dat ik nog even n tijdje door moet gaan,, maarre als dat soort opmerkingen ook niet meer kunnen, hou ik t wel voor me hoor! En ik vond t gewoon ook wel interessant om te horen, bij hoeveel berichten de statussen upgraden enzow...
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”