Hulp gevraagd
Moderator: Café Mods
Hulp gevraagd
hoi ik weet niet zeker of mijn vraag hier hoort maar goed ik heb een kledingsetje merk weet ik niet maar meerdere owners hebben het ook het is het setje met fe geruite stoffe rooie bijna schotse print de gaatjes waardoor het lint gaat daarvan zijn somigen kapot ik kan het niet maken en mijn moeder kan het ook niet want dat ziet ze niet zo goed zou iemand dit voor.mij kunnen maken ?
[/i]
Coming soon :
none
@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )
none
@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )
-
tha_queen_of_chaos
- Hound

Re: Hulp gevraagd
Na wat ontcijfering van de tekst (leestekens zijn bedacht voor een reden) ben ik erachter wat de vraag is. Hierboven staat je tekst met leestekens. Probeer ze alsjeblieft te gebruiken op het forum zodat het leesbaar is. Zelfs mensen zonder dyslexie of leesproblemen hebben anders moeite met het lezen van de tekst.hoi, ik weet niet zeker of mijn vraag hier hoort maar goed. Ik heb een kledingsetje, merk weet ik niet, maar meerdere owners hebben het ook. Het is het setje met fe geruite stoffe, rooie, bijna schotse print. De gaatjes, waardoor het lint gaat, daarvan zijn somigen kapot. Ik kan het niet maken en mijn moeder kan het ook niet, want dat ziet ze niet zo goed. Zou iemand dit voor.mij kunnen maken ?[/i]
De eyelets zijn stuk, nietwaar? De ijzeren rondjes? Want dat is redelijk simpel te maken. Bij de fournituren zaak (en sommige supermarkten) kan je eyelets kopen, compleet met handleiding hoe je ze indoet. Het enige wat je nodig heb is een goede hamer.
Dan is het een kwestie van verwijderen en vervangen.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
bij de blokker hebben ze nu zo'n apparaat waarmee je dat er in kunt zetten.
ik weet niet zeker of er ook eyelets bij zaten maar dat zou goed kunnen..
het is een soortgelijk apparaat waarmee je ook gaatjes in riemen kunt maken,
maar deze heeft drie verschillende in één pakket met verschillende functies..
ik weet niet zeker of er ook eyelets bij zaten maar dat zou goed kunnen..
het is een soortgelijk apparaat waarmee je ook gaatjes in riemen kunt maken,
maar deze heeft drie verschillende in één pakket met verschillende functies..
Live your life as crazy as it is.
dollhof.boards.net
Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe
dollhof.boards.net
Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

Euhm denk dat eyelets van fournituren winkel enzo te groot zijn? Meeste eyelets van zijn vanaf 4mm en dat is echt groot want je betn fdan totaal 6-7mm en dat ziet er nie uit?
Voor mijn popje grbruik ik eyelets van de pipoos die eigenlijk bedoeld zijn voor kaarten maken enzoo ijn goede grote enzo
Klik voor foto hoe ze eruit zien in kleding En voordeel is dat je ze in veel kleuren kan krijgen ^^
Voor mijn popje grbruik ik eyelets van de pipoos die eigenlijk bedoeld zijn voor kaarten maken enzoo ijn goede grote enzo
Klik voor foto hoe ze eruit zien in kleding En voordeel is dat je ze in veel kleuren kan krijgen ^^
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)
-
Lady.Arachnia
- SD

Bedankt voor de tip! Ik was nl ook op zoek naar nestels/eyelets maar indd uit de fournituren zaak zijn ze zo groot!Euhm denk dat eyelets van fournituren winkel enzo te groot zijn? Meeste eyelets van zijn vanaf 4mm en dat is echt groot want je betn fdan totaal 6-7mm en dat ziet er nie uit?
I, Myself, am Strange and Unusual...
At Home:
Lolita, Hujoo Berry Apricot
Banshee, ResinSoul Mei WhiteSkin
On the way: Sd Girl 58 cm
On Layaway: Soom Nenad
At Home:
Lolita, Hujoo Berry Apricot
Banshee, ResinSoul Mei WhiteSkin
On the way: Sd Girl 58 cm
On Layaway: Soom Nenad
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”