Kewl!
Ik heb wel een tip:
Geef de kat een lijf als dat van een aarbeientaartje en laat uit zijn staart een regenboog komen. awesome!!!

Whahaha xD Nyanfan gesignaleerd!
@ Chii: Als zelf een tekening maken écht niet lukt, zou je nog altijd plaatjes van andere kattenpoppen als voorbeeld kunnen gebruiken. Je moet natuurlijk niet iemands werk tot op de snorharen kopiëren, maar het helpt mij altijd erg om naar andere dolls te kijken die ik mooi vindt, om te zien hoe zij de gewrichten hebben geplaatst en de buik/schouders vorm gegeven enzo. Opnieuw het wiel uitvinden heeft tenslotte weinig zin.
Probeer, als je gaat boetseren, "van binnenuit" te werken: Een lichaam, zelfs een fictief lichaam, zit logisch in elkaar. Dus bedenk waar de botten zitten, hoeveel ruimte de gewrichten innemen, hoe de spieren daar overheen zouden lopen enzovoorts. Als iets moet bewegen is daar ruimte voor (alleen is een echt lichaam flexibel en zacht, een pop niet, dus houdt daar rekening mee met dingen als buiken en knieholtes).
En voor je eerste pop zou ik je aanraden 'm single-jointed te maken, double-jointed is veel lastiger stabiel en goed werkend te krijgen.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.