Zie ook: Yo-sd carrier
Mijn dollcarier is eindelijk klaar en ik heb er dus wat foto's van genomen. Nuja klaar.. Er moeten nog drie kussens in komen waar ik mijn dolls veilig tussen kan steken, maar ik moet de stof nog gaan halen. Deze worden normaal van crèmewitte satijn gezien de stof van de voering een laatste restje is en ik deze niet meer kan krijgen :( )
Ook zou ik er nog een schouderband aan willen bevestigen. Al moet ik deze nog gaan zoeken. Ik kan denk ik wel de leren schouderband van een oude schoudertas gebruiken maar mijn vraag is vooral: hoe kan ik deze bevestigen? Dat wordt nog zoeken dus. Tenzij iemand een tip heeft?
De carier zelf:
De koffer heb ik niet zelf gemaakt deze keer, al heb ik eerder al wel eens koffers van dit formaat of groter gemaakt (ja zelfs al piratenkisten voor school ^-^). Deze koffer was echter te koop bij de Xenos voor nog geen 10 euro dus een mens zou wel gek zijn van scratch een tijdrovende kist beginnen te maken. Mijn AF Xi paste er net in, en hij is iets groter dan 46 cm.
De bekleding zijn eigenlijk allemaal kleine 'kussentjes' zonder vulling die ik gemaakt heb en met klitteband in de kist heb bevestigd. Dit heb ik gedaan om drie redenen, namelijk:
- Zodat de zwarte voering niet zou afgeven op de voetjes of hoofdjes van de dolls.
- Zodat de dolls lekker zacht in de kist gelegd kunnen worden en niet heel de tijd tegen de harde rand aan moeten drukken.
- Het gaf de kist een frisser uiterlijk.
Deze kussentjes zijn niet allemaal evengoed gelukt en hier en daar merk je onderaan dan ook wel dat de kussentjes net niet tot op de bodem reiken. gelukkig valt dit niet zo op aangezien er een bodemkussen in ligt.
De zwarte riem binnenin is een oude, soepele broeksriem en superzacht zodat dolls niet beschadigd raken. Hij zorgt ervoor dat de dolls op hun plaats blijven liggen (kan angesnoerd worden)
De juweeltjes heb ik een tijdje geleden in de solden gekocht en bevestigd met een lijmpistool.
De bruine riem is wederom een oude broeksriem, deze keer wel een steviger exemplaar. Deze helpt de kist samenhouden omdat ze enkel met twee klepjes toeklikt en dit vond ik niet zo veilig.
Nou laat maar weten wat jullie ervan vinden. Ik heb momenteel nog geen foto's met dolls erbij. Deze komen als hun kussentjes klaar zijn en zal ik hier tevens posten ^-^
Klikken op de foto's om ze te vergroten:

Bedankt voor het kijken ^-^