maar ik kan er zelf niet zo veel mee..
behalve het lieveheersbeestje die vind ik wel erg leuk.
Moderator: Café Mods
Haha dat is zo! En dat zou wel het meest awesome bruidsboeket ooit zijn! Alleen dan niet mee gooien..Ach, als we elkaar enablen, dan voelt het vast niet zo slecht.Zeg dat nu niiieeet xD hahaha! Ze zijn echt erg leuk, ik ben blij dat ze niet limited zijn! .....misschien komt er wel zo'n jongetje hier bivakkeren..ik bedoel, hoe schattig zou dat staan naast Puppy![]()
en de mogelijkheden voor outfitjes! Kanterige bloomertjes en nachthemdjes en bloemerige jurkjes en en en.. *liefde*
![]()
Volgens mij staan ze wel goed in een bruidsboeket. XD

Edit...found!Ik zou ook veel interesse hebben in een Lulu...dus als je besteld![]()
Ben mischien beetje duf vandaag, maar kan niet vinden wat ik er voor moet kopen om er 1 te krijgen op de Dollzone site...kan iemand me daar mee helpen?
Ik zou wel interesse hebben in Dongdong, al hangt het er natuurlijk wel vanaf wat je ervoor vraagt.Ik heb het even nagevraagd, en als je deze maand nog besteld, krijg je óf Lulu en Gugu (de pokémondingetjes), óf Dongdong erbij, niet alletwee.
Vandaar ook de vraag: is er iemand geïnteresseerd in één van deze om van me over te kopen als ik Anson bestel?
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest