Vraagje

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Vraagje

Postby Bianca Verschoor » 17 Oct 2011 15:59

Ik had de volgende vraag enige tijd geleden heb ik bij triskel een angell studio
pop bestelt nu was het outfitje dat ik mee bestelt had niet meer leverbaar en zou ik mijn geld van terug krijgen, omdat ik geen tweede optie had wat ik leuk vond nu zit ik nog te wachten tot dat ze bij triskel complete bevesteging heeft van de orders ik heb de doll in juli al bestelt.
Weten jullie of zoiets altijd zolang duurt.
Groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

Hexje
Hound
Hound

Postby Hexje » 17 Oct 2011 16:05

Dit soort vragen kun je het beste meteen bij Triskel vragen. Wat gebruikelijk is bij veel doll company's is dat ze voor vaste aantallen of bedragen moeten kopen. Dit is veelal een vereiste van de company uit, hierdoor kan het dus zijn dat je als klant meerdere maanden kan wachten totdat de bestelling effectief geplaatst is.

Maar om hier echt zeker van te zijn zou ik persoonlijk contact opnemen met Triskel.

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 17 Oct 2011 16:10

Hoi Hexje
Ik heb triskel al gemailt vandaag om wat meer te weten te komen na dat ze me 20 september al gemailt hadden dat de doll al in productie was genomen dus eigenlijk dacht ik dat toen de bestelling al gedaan was.
Ik hoop vandaag nog te horen van ze.
Ik dacht ik zal hier ook eens vragen hoe of wat.
Bedankt
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 17 Oct 2011 17:42

Apart. Ik weet niet hoe t is via n dealer te bestellen. Wel dat ik vrijdag zelf n bestelling geplaatst had bij Angell Studio, zaterdag kon ik betalen, en vandaag kreeg ik de betaal bevestiging en dat ze bezig gingen de spullen van de order te maken. Welke doll heb je besteld?
Hoop dat je snel meer weet.

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 17 Oct 2011 17:49

Het gaat om de msd Gus punk ik heb bij triskel via ideal betaald met outfit had ik bestelt alleen zijn outfit is niet meer instock en wordt ook niet meer gerestockt ik hoop vandaag of anders morgen antwoord op mijn mail te krijgen.
Groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 17 Oct 2011 18:02

Hoop voor je dat je idd snel antwoord krijgen zal!

Esmee
SD
SD

Postby Esmee » 17 Oct 2011 18:09

Triskel antwoord altijd snel mischien zelfs vanavond nog ;)
Coming soon :
none

@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound

Postby tha_queen_of_chaos » 17 Oct 2011 20:13

Als je 20sep te horen hebt gekregen dat de doll in productie genomen is, dan is het niet gek dat je nog niks gehoord heb. Een doll maken duurt gemiddeld zo'n 6 weken en via dealers duurt het soms wat langer omdat een grotere order meer tijd kost. Nog even geduld hebben dus.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 18 Oct 2011 13:13

Ik heb inmiddels antwoord dat ze wil kijken wat er bij de doll verder van de bestelling zit.
Dan krijg ik mijn geld ook terug.
@ Queen of chaos
Ik had de doll in julli al bestelt,maar toen heeft zij gewacht met bestellen tot ze meer wist over de outfit.
Love music and dolls

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”