A Vampire arrives ~ Part I

Photo Stories in alle talen mag je hier plaatsen, als ze maar van jezelf zijn.

Moderator: Café Mods

Minaide
YoSD
YoSD

A Vampire arrives ~ Part I

Postby Minaide » 20 Oct 2011 21:31

Het is al een week geleden dat mijn kleine Mariko eindelijk een nieuwe vriendin erbij kreeg. - Wat vliegt de tijd toch! -
Hier is het verhaal van hun ontmoeting, deel I.
~ Deel II is hier te vinden ~

Op DeviantArt is het mooier, maar is de tekst niet zo uitgebreid. Ik vind beide versies wel leuk, dus daarom van DA een link:
http://laralaseena.deviantart.com/#/d4ct0gp

Het begon heel onschuldig met een photoshoot:
Image

Tot kleine Mariko plots een plof hoorde en natuurlijk haar aandacht voor de camera (en mij!) verloor en geschrokken naar hetgene wat de plof veroorzaakte keek:
Image

Ze kon het niet laten om naar de doos te snellen. Dat was heel dom van haar, ik bedoel, ze is een vampiersmeisje dus ze moet echt wel leren op haar hoede te zijn voor gevaar. Voor hetzelfde geld zat er een doll-etende octopus in de doos! :shock:
Maar zo onoplettend als ze was, klom ze zonder na te denken op de megagrote doos:

Image

Voor zo'n klein meisje als haar, was het een hele opgave om veilig boven te komen. Toen ze dan goed en wel op de doos stond, hefte ze opgelucht haar armpjes in de lucht en juichte:
Image

Maar ze ontdekte al snel dat ze daarboven niets kon doen. :oops:
Dus ze sprong snel van de doos af en begon hem te openen. Weer zo'n zware opgave:

Image

Na wat behulp van haar servant (ik dus, typisch dolls, ze nemen je helemaal in bezit) kreeg ze de doos toch open en helemaal benieuwd naar wat erin zat, klom ze erin en viel op het kussen:
Image
Image

Maar weer had ze al snel door dat ze óp het kussen niets kon doen en ze klom er weer uit. Haar servant hielp het kussen weg te doen en geschrokken keek ze naar de doos die helemaal leeg was op wat kleine spulletjes na!
Dat had ze helemaal niet verwacht:

Image

Maar nog voor ze de kans kreeg om detective Mariko te spelen, hoorde ze een stem zeggen: 'Waar in hemelsnaam is mijn servant?! Ik krijg mijn jurkje niet deftig aan zonder hulp!'
Mariko keek achter de hoek en zag...

Lees deel II voor het vervolg!

Nawoord:
En omdat ik weet uit eigen ervaring dat een uitleg heel saai is, zet ik hem helemaal onderaan. Je moet hem niet lezen om het verhaal te kunnen volgen. ;)
Eerst en vooral wil ik Serid bedanken. Zij heeft me het nieuwe vriendinnetje van Mariko bezorgt, dus ik ben haar heel dankbaar. Serid is echt een geweldig lief persoon.
Ook bedankt voor Giegel. Ik kan me voorstellen dat het altijd leuk is om doorverkochte spulletjes later nog te zien. ^^
En een bedankje aan Anita voor de schoentjes. (:

Mijn nieuwe meisje is hier nog niet in te zien, maar deel II komt hopelijk snel en dan wordt haar naam ook bekend gemaakt. ^-^
Ze is overigens een P.T. Doll Arlen, voor de nieuwsgierigen. :3
Mariko is een DollZone Ani. (:

Thanks for watching!
Last edited by Minaide on 27 Oct 2011 21:18, edited 1 time in total.
Home
Mariko ~ DollZone Ani

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 21 Oct 2011 17:31

Gefeliciteed nogmaals met je meisje, en ben echt benieuwd naar het vervolg van je verhaal! *knuffelt je*

pinky-lady
SD
SD

Postby pinky-lady » 21 Oct 2011 17:56

ik ben ook benieuwd naar de rest! leuk verhaal, tot nu toe :p
:¨·.·¨:
`·.home:
Alice, April, Wolfje, Bella, Bowie, Dilana, Bruiser.
coming;
impl doll iris-Roselin.
impl doll verne-Emily.

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 21 Oct 2011 20:28

Dat is nog eens een cliff-hanger! ;) Hoop dat deel 2 snel mag volgen!
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

livingdeaddollie
YoSD
YoSD

Postby livingdeaddollie » 24 Oct 2011 18:09

Heel erg leuk gedaan en ik kan ook zeker niet wachten tot deel 2 . Ga gewoon heel erg geduldig zitten wachten :x

Yumiri
YoSD
YoSD

Postby Yumiri » 25 Oct 2011 17:22

Leuk gedaan!
Op naar deel twee.. ;)
Home: ? (DZ Annie)
Coming: ? (DZ Dongdong)

Minaide
YoSD
YoSD

Postby Minaide » 26 Oct 2011 13:03

Bedankt voor jullie lieve reaccies!
Ben gisteren nog druk bezig geweest met deel twee en ik zit al in de helft! Hopen dat ik het een van deze dagen af krijg.

Nogmaals bedankt! <3
Home
Mariko ~ DollZone Ani

Return to “Photo Stories”