Minifee Mirwen

Deel je BJD nieuwtjes hier.

Moderator: Café Mods

raafje
Hound
Hound

Minifee Mirwen

Postby raafje » 01 Oct 2011 11:54

http://dollfairyland.com/shop/step1.php?number=851

Volgens mij is dit nieuwe meisje van Fairland nog niet gemeld. Ik vind haar dus echt een heel mooi gezichtje hebben. Ze doet me heel sterk denken aan Bera van Dolkot. Vooral de oogvorm is het en ook een beetje de lippen en neus. Bera van Dollkot is denk ik alleen smaller in de kin, wat puntiger.

Tja, dat ik dit meisje dus fantastisch vind is niet zo heel vreemd aangezien Bera ooit mijn eerste doll zou worden als Dolkot toen niet van die slechte feedback kreeg. later als nog het hoofdje gekocht en dit meisje zou een ideaal zusje kunnen zijn.

Ik vind de fullset in zijn geheel overigens niet zo bijzonder. De styling is gewoon niet mijn ding.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 01 Oct 2011 13:22

Ze is de Minifee versie van de Victoria Frances project doll, waar heel veel mensen pissig om zijn xD
Ik vind dr zelf niet zo heel boeiend, maar vind het altijd leuk om nieuwe Fairyland dolls te zien.
Image

raafje
Hound
Hound

Postby raafje » 01 Oct 2011 13:34

Ze is de Minifee versie van de Victoria Frances project doll, waar heel veel mensen pissig om zijn xD
Ik vind dr zelf niet zo heel boeiend, maar vind het altijd leuk om nieuwe Fairyland dolls te zien.
He, die discussie heb ik helemaal gemist, staat die ergens op DoA? Ben benieuwd wat het dan nu weer is waarom de dollwereld nu weer eens over de zeik is gegaan, ha ha.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 01 Oct 2011 16:35

Haha, hier zijn ze niet blij: http://www.denofangels.com/forums/showt ... -doll-60cm
Want ze wachten nu al een maand of twee op de release van die doll of zo :B Dus die zijn nu knorrig dat het nu een Minifee is geworden.
Image

Domenique
SD
SD

Postby Domenique » 02 Oct 2011 11:57

Ik vind haar wel een heel lief gezichtje hebben ^-^

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Kayren » 08 Oct 2011 10:29

Sorry, maar ik vind haar echt niks. Op een of andere manier lijkt die neus niet t kloppen.

ik vind het ook vrij slechte foto's.... qua poses met het hoofdje.. veel van onder gefotografeerd...
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

Raichi
SD
SD

Postby Raichi » 08 Oct 2011 19:47

Ik vind haar eeerg mooi :)

Mijn smaak is dan wel net een slagje grotere ogen en bollere wangetjes, maar dat is wat ik zoek in een bjd om te kopen :P dus ja, zelf zou ik haar niet kopen, maar vind haar wel echt beeldschoon om naar te kijken!

Nja, eigenlijk is haar kaaklijn/wangetjes wel goed, dus t zijn alleen de oogjes die van mij wat groter mogen xD

Moonzzz
SD
SD

Postby Moonzzz » 08 Oct 2011 23:09

OMW!!
ik vind haar echt prachtig!! en dan is ze ook nog eens een heks.
precies mijn stijl!!
Live your life as crazy as it is.

dollhof.boards.net

Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 08 Oct 2011 23:20

Ik ben het eens met Kayren... Hoewel de pop an sich best ok is (niet wonderschoon naar mijn mening, maar ook niet lelijk), is die neus wat vreemd. Er zit nul bollig in de lijn vanaf haar neusbrug, het is één rechte lijn, wat nogal vreemd staat in een westers, vrouwelijk gezicht... Zeker aangezien de punt aan de onderkant wel rond is.
Het lijkt alsof ze geprobeerd hebben een oost-europese neus te maken, maar daar halverwege vanaf geweken zijn ofzoiets...
En de kleding... Nee. Gewoon nee. Ik ben gek op heksen-outfits, maar dit ziet er een beetje uit alsof ze het bij Hot Topic heeft gekocht... De kleurtjes zijn te fel, de outfit maakt gewoon op mij niet de indruk alsof er goed over nagedacht is... Het is te kostumerig naar mijn mening, ik krijg niet het gevoel alsof ze dit dagelijks aan zou hebben.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

Lif
SD
SD

Postby Lif » 09 Oct 2011 00:01

Vind de pop erg mooi maar de kleding... kan er niet helemaal de vinger op leggen wat ik er nou precies niet goed aan vind maar ergens is het...mja weet niet...
De neus...ziet eruit als die van Barbra Streisand (en nu weten jullie bijna hoe oud ik ben hahaha)
Offeuhm Gabriella Cilmi (dat is wat nieuwe :P )
Dus vind ik redelijk kloppen hoor!
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff

Amber-kyou
Moderator
Moderator

Postby Amber-kyou » 10 Oct 2011 18:03

Ze doet me aan een Lishe denken?

Cheshire
YoSD
YoSD

Postby Cheshire » 26 Oct 2011 13:56

Ik vind haar hoofd absoluut niks, het ziet er een beetje uit balans uit of alsof ze gestoken is door een bij. Pakje is echer wel geweldig maarja dat is niet de doll zelf >.<
Nee absoluut niet lishe ( als ik de fotos vergelijk dan), lishe heeft scherpere ogen, en minder uitgezakte wangetjes :3
Welcome to the wonderfull world of the Mad Mushroom Bookclub, where fairytales show there real face.

Esmee
SD
SD

Postby Esmee » 26 Oct 2011 14:02

Nou een heks heeft toch altijd een rare neus ? ik vind haar wel mooi maar niet wow
Coming soon :
none

@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )

Return to “Nieuws”