Leekeworld Ent Story ver.4

Deel je BJD nieuwtjes hier.

Moderator: Café Mods

raafje
Hound
Hound

Leekeworld Ent Story ver.4

Postby raafje » 26 Oct 2011 15:23

http://www.leekeworld.com/En/Product/p_ ... _code=4056

De nieuwe project doll van Leekeworld.

Ik ga nog even nadenken over wat ik er nu vind....de ene kant zeg ja...de andere kant zegt nee....dubbel, maar green skin color en licht blauw. <3
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

teenage-angel
SD16
SD16

Postby teenage-angel » 26 Oct 2011 15:28

=.= echt waar dit is geen gezicht, een Ent is een levende en bewegende boom , niet iets wat eruit ziet als een centaur.

dit is niet wat de eerste tekeningen zeiden/voorspelden :oops:

wat een afknapper
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

livingdeaddollie
YoSD
YoSD

Postby livingdeaddollie » 26 Oct 2011 15:32

Nee ... sorry , dit slaat echt nergens op ! Wat heeft dit in helemelsnaam met een een ent te maken , dit ziet er gewoon uit als een centaur. Echt niet mooi ook en dat is zonde want ze hebben wel lieve gezichtjes . Maar jeetje , wat zitten ze er naast zeg met dit

raafje
Hound
Hound

Postby raafje » 26 Oct 2011 15:39

=.= echt waar dit is geen gezicht,
Nee, JIJ vindt het geen gezicht.

Ik vind ze eigenlijk wel grappig. Lekker fout, net zoals het eerste Entje. En het is fantasy dus alles mag. Ik heb niet zoveel moeite er mee dat het lichaam centaurvorm heeft, ik vind alleen de voetjes, net zoals bij het eerste entje, niet echt mooi uitgewerkt voor de rest vind ik het idee best leuk. Tenminste niet zo standaard wat je verwacht. Maar ja, omdat het er best weird uit ziet weet ik dus nog niet of ik ze nu wel of niet leuk vind. De ene kant zegt ja, de andere kant nee. Het zou gewoon weer een prachtig fantasy vriendinnetje kunnen zijn voor Borre. Hi, hi, hij heeft er nooit genoeg.

Naaa, ik heb tot 27 november om te beslissen of het hem wel of niet wordt.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan

raafje
Hound
Hound

Postby raafje » 26 Oct 2011 15:41

Ahhh, barst. Ik vind ze gewoon leuk omdat ze zoooo fout zijn. :x

marijke
SD16
SD16

Postby marijke » 26 Oct 2011 15:43

dat blad-staartje doet t m, maar idd, de hoefjes zijn niet geweldig uitgewerkt.

Had alleen aan de hand van de eerste tekeningen verwacht dat de Centaur Ent een SD kerel zou zijn

raafje
Hound
Hound

Postby raafje » 26 Oct 2011 15:44

Jaa, dat blaadje doet het hem he.

Dit is ook nummer 4 en niet nummer 3 wat je zou verwachten.

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 26 Oct 2011 15:45

Krijg hier heel erg dryade vibes bij. Of Laughing sisters van WoW xD
Vind ze nog best leuk. Ook dat je het lichaam in half doorzichtig resin kan krijgen. Opent heel veel deuren.
Vind ze erg leuk (vooral dat ze best goed in proportie zijn) maar vind te veel dingen net niets, dus voor mij word et em niet. Maar vind ze wel mooi.
Image

marijke
SD16
SD16

Postby marijke » 26 Oct 2011 15:46

nu je het zegt, ook maf ja

vind trouwens het lichaam wel veulenachtiger overkomen als die van de soom centaur-tinies, stukken beter als je het mij vraagt

Yumiri
YoSD
YoSD

Postby Yumiri » 26 Oct 2011 16:19

Ze zien er best mooi uit!
Ook mooie kleuren. Vooral dat halfdoorzichtige resin vind ik er wel leuk uitzien.

Verder is het niet echt mijn ding, en zou ik ze niet hoeven hebben. ;)
Home: ? (DZ Annie)
Coming: ? (DZ Dongdong)

Raou
MSD
MSD

Postby Raou » 26 Oct 2011 16:31

Ik vind ze super schattig, veel eleganter dan de tiny centaurs die ik eerder gezien heb, en lekker fantasy/elf ish. En die kleine borstjes zijn zooo lief en leuk <3 En zo veel opties qua kleuren en hoofdjes! Ik hoef ze niet te hebben(spaar geen tinies)maar vind ze wel heel leuk om te zien en ik hoop dat ik er nog eens een op een meeting tegen mag komen!
Owned by: Vasiley(CP Chiwoo), Sumiya(Volks Scarface Cecile), Saix(Dive Seimei), Kahlen(43cm Narae), Puppy(Glorydoll Louis), Dilly(Zaoll Muse), Alizée(Cerisedolls Lyse), Kitten(PukiPuki Ruby), Dagmar(Cerisedolls Ombre), Layla(Switch Huisa)

Lolita-Lorelei
MSD
MSD

Postby Lolita-Lorelei » 26 Oct 2011 16:42

Ik vind het gezichtje superschattig,maar echt jammer van het centaurlichaam. Ik had het veel leuker gevonden als het meer ent was,zoiezo vind ik het paardenlichaampje nieteens mooi met die rare blushing u,u''

(en foto's met goedkope photoshopfilters is ook niet iets wat je van een dollcompany verwacht xD...)

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 26 Oct 2011 16:56

Ik moet ook heel erg hier aan denken:
http://images.wikia.com/wowwiki/images/ ... _Dryad.jpg

Oh en dit:
http://mashpotato18.deviantart.com/art/ ... d-48803411

En Lolita, de meeste companies gebruiken slechte photoshop. Kijk maar eens naar Soom, waar vaak word gevraagd of ze de foto's zonder shop willen laten zien omdat alles overbelicht is etc.[/url]
Image

xMicha
MSD
MSD

Postby xMicha » 26 Oct 2011 17:59

Ik vind ze wel echt onwijs cute.
En dat blaadje, ahw. xD Dat is zo geniaal en schattig.

Maar ik ga er geen een kopen, want het is dan verder niet echt iets wat voor mij is weggelegd.
At home: Yuuki ~ DM Chami
Wishlist: RS Song//MD Cho//AE Lemon

Lif
SD
SD

Postby Lif » 26 Oct 2011 18:10

omg wat een mooie euh...ja ok zie er ook geen ent in maar centaur eigenlijk...houterige centaur?
Vind ze wel heel erg leuk! Maar toch ook weer niks voor mij...tenminste,,,niet nu en tegen de tijd dat ze dat wel zijn zijn ze er niet meer denk ik (mn eerste Doll wil ik niet meteen aan de speciale gelimiteerde)
Maar dat gezichtje van die mintgroene....SMMMmmmmmelt....

Die kan je zeker niet als gewone Doll stiekem ook krijgen heh?
doorzichtig resin is wel weer een erg appart idee...
Daar kan ik een hele boel leuke dingen mee bedenken en velen met mij denk ik ;)
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff

Return to “Nieuws”