@ Lavender T; jaa die twee kleuren-ogen zijn echt zo bizar! Ik vind ze helemaal goed voor Dae ^^ Pff en het waaide zo hard op de pier dat Caleb steeds weer omver werd geblazen. Dan maar Tijn's grote schoen als prop

Onder protest uiteraard! En yay voor het schattige pakje! En geloof me, je gaat Kay's pruikje vast super vinden, het is zooo aaibaar en lief!
@ DutchDevil; aww Thanks

ben ook helemaal verliefd op de nieuwe wilde coupe van Kay. En nggg..Diva Dae trekt zich weinig aan van mijn telefoon rekening
@ Esmee; Dank je wel

hehe yup, New Rocks, kan niet missen!
@ Pinky Lady; Thanks

yay voor nieuwe spullies!
@ Devilishxlianneke; haha Smexy Dae in zijn veels te korte badjas..je had D moeten horen klagen! En jaaaa was die wind toch nog ergens goed voor ^^
@ Saibi; Kay's wig haz major Wooooshness!

En dank je, vind mijn kleinste ventje ook erg schattig ( hij heeft gewoon het perfecte maatje en bekkie voor uber schattige pakjes! )
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo