Ten einde raad met Raoul

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Esmee
SD
SD

Ten einde raad met Raoul

Postby Esmee » 15 Nov 2011 18:24

Hallo
Ik heb een HUGE probleem ik heb Raoul al 2 jaar maar het lukt me maar niet om hem af te maken en ik verander zijn look om de zoveel tijd maar het helpt niet het lukt niet ik heb professoinele hulp nodig want ik ben ten einde raad en ik weet niet wat ik moet doen :leave: Ahfijn ik zal zijn looks even laten zien , Raoul is ook wel bekend als ''Poking finger''

Eerste look :
Image

En zijn look nu :

Image
Coming soon :
none

@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )

Saibi
YoSD
YoSD

Postby Saibi » 15 Nov 2011 18:32

dat is erg lastig D: weet je wel wat je ongeveer met hem wil? Qua kleuren etc...

Esmee
SD
SD

Postby Esmee » 15 Nov 2011 18:35

Nee ook niet echt
Coming soon :
none

@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )

Lavender-Traces
SD16
SD16

Postby Lavender-Traces » 15 Nov 2011 18:50

Ga naar een meet en vraag of je de pruikjes van andere mag proberen. Zo kun je al gauw wel uitvogelen welke kleur wel/niet zouden passen.
En veel window shopping. Ebay, companies.. kijk wat er allemaal is...wat je wel/niet bevalt. (Op deze manier ben ik achter de stylen van 5 van m'n dolls gekomen. x"D)
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep

Saibi
YoSD
YoSD

Postby Saibi » 15 Nov 2011 18:51

hmmm dan zit je echt in een lastig pakket idd, misschien moet je daar overna denken, of mock-ups maken met photoshop, dat is makkelijk en je kan heel veel proberen.

Lif
SD
SD

Postby Lif » 15 Nov 2011 19:52

Eventueel je suf googlen naar dezelfde soort (of bijna dezelfde) dolls op flickr en deviantart om te kijken wat anderen voor look gedaan hebben?
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff

Haru
SD
SD

Postby Haru » 15 Nov 2011 20:20

begin met n theme en n kleurenschema ... bijvoorbeeld: Nekoboy ->rood/zwart. maak n lijstje van kleding die je daar leuk bij vind en accesoires. Ga dan proberen leuke dingen bij elkaar te zoeken en copy paste ze in paint om te kijken of ze bij elkaar passen :D -zo doe ik t-

Kyoya
YoSD
YoSD

Postby Kyoya » 15 Nov 2011 20:40

Hm ik second Lavender. Zo heb je veel opties van hoe eruit kan zien...
Ik zou eht eigk ook verder niet weten.

Wat ik altijd doe, is... Ik geef eventueel een andere face-up.
Ander pruikje, en als ik het ECHT niet meer weet.....

Jaa, laatste is; verkopen.

xMicha
MSD
MSD

Postby xMicha » 15 Nov 2011 23:13

Ik vind het ook altijd heel erg helpen om even rond te kijken wat andere mensen met dezelfde mold hebben gedaan, ik zou even rondkijken op DOA.

Maar inderdaad, wat lavender zegt is wel heel erg fijn, verschillende pruikjes uitproberen enzo. Dan kom je er gauw achter wat zijn stijl is.
At home: Yuuki ~ DM Chami
Wishlist: RS Song//MD Cho//AE Lemon

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 15 Nov 2011 23:24

doa doa doa. Kijk daar naar andere mensen met dezelfde dolls.
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound

Postby tha_queen_of_chaos » 16 Nov 2011 06:22

Toen ik niet wist wat ik met 1 van mijn dolls aanmoest heb ik hem naar de winkel van Think Pink genomen. Daar kon ik pruikjes, ogen, kleding en schoenen passen en zo kijken wat er wel en niet stond.
Je zou ook naar een meeting kunnen gaan en vragen of je daar wat pruiken mag swappen.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

thefirstnl
Hound
Hound

Postby thefirstnl » 16 Nov 2011 07:22

Zo'n doll had ik ook. Kleur wist ik al, maar. 4x van kleding verwisseld, 3x van pruik., andere schoenen, noem maar op. Bij TP langs, ik wist het niet, was er nooit tevreden over. Tot ik een Face-up kadobon kreeg.
En ik heb Marcia vrije hand gegeven en ik ben er helemaal blij mee. Hij is nu gewoon de doll die ik wou hebben. Soms moet je gewoon helemaal opnieuw beginnen met je doll.
Misschien moet je hem eerst een tijdje opzij leggen. Helemaal "kaal" in de doos terug. Gewoon een tijdje niet meer aan denken. En dan maak je de doos open alsof het de boxopening is en zie je opeens voor je wat het wordt.

Return to “Doll Advies”