Wig maat vraagje

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Lif
SD
SD

Wig maat vraagje

Postby Lif » 01 Dec 2011 08:40

Mijn Bambicrony heeft een omtrek van 6 inch. Nu is de vraag,.. Is het dan beter een wig van size 5-6 te kopen OF een wig van 6-6.5?
Ben nml bang dat ik een wig van 5-6 er niet omheen krijg (wil er ook nog zo;n wig cap tussen btw) maar zou een wig van 6=6.5 er erg makkelijk af vallen? Of zou de wigcap hem dan nog op zn plek houden?
Beetje in dubio dankzij de leeke world go en al die erg mooie pruikjes....
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 01 Dec 2011 08:47

Leekeworld heeft altijd vrij grote hoofden en tiny's geloof ik ook. Mijn BC's hebben nooit echt een leekepruilkje gehad (alleen me j-na). Ik denk dat het wel past een 5-6. Zeker als je de nieuwere lichaam hebt. Die zijn allemaal wat smaller hoofd ook.
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

Lif
SD
SD

Postby Lif » 01 Dec 2011 09:03

Dankje voor je snelle reply

Heb ik nog n klein vraagje...of verwarrinkje of hoe je het wil noemen want zit dus te kijken bij Leeke world en heb op de kleinste 6=6.5 geklikt en in die verzameling pruikjes zitten er ineens van 4-5 en 6-7 tussen? 3-4 zelfs..
Snap hem niet meer nu en wat betekenen die verschillende catagorieën???
Wig-LSO??
Een verschil al ontdekt en dat is heat resistant maar verder..

*all confused now*

ShuriTigerH
Sabik
Sabik

Postby ShuriTigerH » 01 Dec 2011 09:28

Wigs-W = Wigs regular (van "gewoon" synthetisch haar)

Wigs-LR = Leekeworld wigs Heat - Resistant

Wigs-LM = Leekeworld Mohair

Wigs-LB = Leekeworld voor Blythe dolls (maat 10 ongeveer)

Wigs-LSO = Leekeworld voor Orientdoll So dolls (maat 4-5)

Zo interpreteer ik het tenminste altijd, gezien wat je te zien krijgt als je op de links klikt^^.

Lif
SD
SD

Postby Lif » 01 Dec 2011 09:31

Dankjewel! Dat maakt het ineens een heel stuk logischer ja :P

Maar dan gaat t voor mij denk ik over want wilde een van de heat resistant wigs en die gaan niet kleiner als 6-6.5 :(

Lavender-Traces
SD16
SD16

Postby Lavender-Traces » 01 Dec 2011 11:05

Je kan een pruikje altijd een beetje innemen d.m.v. een klein steekje aan de achterkant.
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep

Lif
SD
SD

Postby Lif » 03 Dec 2011 11:38

Dankjewel Lavender-Traces ik ga dankzij jou postje en door het uitproberen van 6.5 rond t hoofdje toch bestellen.

Alleen nu de vraag... bij dit pruikje staat "sample color: MuddyBrown (Heat-resisting Fiber) , EveCream mixed pink (Heat-resisting Fiber)"
En daar onder allemaal vakjes met bepaalde kleuren.
Ik moet nu de kleur kiezen... uit die 2 in de sample color? Of uit een van die vakjes? Ik dacht eerst uit de vakjes maar nu ik 2 namen zie staan bij de sample color weet ik t niet meer zeker :oops:
Of betekent het feit dat er 2 namen in de sample color staan dat je een kleur combi mag kiezen van 2 kleuren uit de vakjes (om het nog wat moeilijker te maken)
Verwarring komt door de 2 namen bij de sample color EN omdat muddybrown niet in de vakjes erbij staat.....
In de FAQ kon ik het helaas niet vinden dus hoop dat jullie me even kunnen helpen.

http://www.leekeworld.com/En/Product/p_ ... log_num=72

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 03 Dec 2011 11:53

De vakjes onder zijn de kleuren waaruit je kan kiezen. Wat daarboven staat is de kleur van wat ze laten zien. Als je select drukt boven aan zie je welke kleuren er nog zijn. Als de kleur sold out is. Moet je Leeke ff poke vrage wanneer hij weer komt. Meestal duurt dat een maand ofzo
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

Lif
SD
SD

Postby Lif » 03 Dec 2011 13:40

Oh duh....daar had ik niet aan gedacht dat ik daar natuurlijk kon klikken....
Dankjewel Dreamfairy!

Ben echt chaotisch op dit moment...meer als een week in de rommel vanwege de vloer en ondertussen Sinterklaas regelen hier. School van de kinderen er tussen door aaahhhh!
Maar weer pech...kleuren die ik wilde uitverkocht...maaarrrr...bij de 2e niet! :D

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 03 Dec 2011 23:13

Hahaha gelukkig heb je ons nog xD
At home:

Lif
SD
SD

Postby Lif » 03 Dec 2011 23:38

Ja echt wel!
Het is gewoon geluk hebben dat ik elke dag zo moe ben anders zou ik simpel weg niet slapen van de dingen die mn hoofd doen overlopen op t moment.
Mijn problem solving skills zijn atm uitgeput dus ALS ik weer een domme vraag stel.....je weet waar het door komt :blush:
(oja en ben ook nog blond....heb al geprobeerd dit te verhelpen met artificial intelligence aka haarverf maar hielp niet...helaas!)

Maar goed ik heb besteld :D

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”