Minifee kleding vraagje

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Renske129
MSD
MSD

Minifee kleding vraagje

Postby Renske129 » 07 Dec 2011 21:46

Hoi,

IK zit er al een tijdje mee maar wil hier toch alsnog vragen.
Ik ben benieuwd welke bjd winkels nou kleding verkopen die een minifee echt goed past?
Ik ben namelijk op zoek naar een skinny jeans(Ze moet er nog wel normaal in kunnen bewegen) en op zoek naar schoenen.
Ik had al schoenen maar natuurlijk weer te groot.
Ik ben opzoek naar sorrt uggs of iets in die richting.
De jeans moet wel bij de schoenen in passen zal ik maar zeggen.

Hebben jullie nog tips?

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound

Postby tha_queen_of_chaos » 08 Dec 2011 07:08

Ikzelf koop skinny jeans bij Her delicate strength. http://www.brennil.com/herjeans.htm
Die verkopen geen schoenen, maar wel leuke kleding voor Unoa, Minifee en andere slim 43cm BJD.

Uggs heb ik nog nergens gezien, maar die zou je in principe met een beetje creativiteit zelf kunnen maken van een stukje (nep)bont.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 08 Dec 2011 10:42

dollheart schoenen passen vrij goed bij MNF.
En je zou naar grote tiny schoenen kunnen kijken...
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 08 Dec 2011 22:47

Als je met gewoon wat rondbrowsen niks kunt vinden, zou ik je aanraden hier op het forum een "wtc" (want to commission) te plaatsen of op Etsy te zoeken naar mensen die uggs of skinnies maken (dat zijn er genoeg) en hen vragen of ze specifiek voor Littlefee iets kunnen fiksen.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 10 Dec 2011 18:32

Ik las dat iemand zie dat dollheart schoenen goed bij mnf passen moet ik even toevoegen kijk wel even of je niet per ongeluk volks fit schoenen neemt
deze zijn namelijk groter dan gewone msd.
Ik heb bij dollheart deze fout al eens gemaakt met barok schoentjes ik bestelt namelijk tegenwoordig via de shoppingcart site en als ik via de original site bestel ga ik eerst naar de shoppingcart site om te kijken of de betreffende schoentjes geen volks fit aangezien het er bij de originele website niet bij staat en bij de shoppingcart site wel deze zijn namelijk zo'n halve cm langer dan de gewone schoentjes.
groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

Return to “Doll Advies”