Doll Chateau humantaur
Moderator: Café Mods
-
Proserpine
- *Puppetmaster*

Het lijkt wel een hertje, hoe lief! Jammer dat ze een leuk passend staartje mist.
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo
-
FrankenMar
- Hound

-
Danae_Raven
- SD

-
Starálfur
Nou dan zal ik even tegen gas vinden (nu de site EINDELIJK eens wilde laden) vind t niks....
Ze leunt voor mijn idee te ver naar achter met haar boven lichaam. De beentjes vind ik er niet bij passen (normale voetjes etc.) en dr knieen lijken naar achter te buigen als ze dr beentjes recht heeft. Ze mist idd een lief staartje of some sort... En dr gewei vind ik te groot....ze had van die leuke oortjes moeten hebben van die tuter oortjes (jah hoe leg je dat uit?) en dan wat kleiner gewei wat hoger op dr hoofdje.
Idee super maar uitvoering...neuh.
Enige wat ik ECHT gaaf vind buiten het idee is dr gezichtje dat is echt LIEFFFF!!
Al hadden van die grote donkere reeën oogjes ook gemogen (heb wat met ogen)
Ze leunt voor mijn idee te ver naar achter met haar boven lichaam. De beentjes vind ik er niet bij passen (normale voetjes etc.) en dr knieen lijken naar achter te buigen als ze dr beentjes recht heeft. Ze mist idd een lief staartje of some sort... En dr gewei vind ik te groot....ze had van die leuke oortjes moeten hebben van die tuter oortjes (jah hoe leg je dat uit?) en dan wat kleiner gewei wat hoger op dr hoofdje.
Idee super maar uitvoering...neuh.
Enige wat ik ECHT gaaf vind buiten het idee is dr gezichtje dat is echt LIEFFFF!!
Al hadden van die grote donkere reeën oogjes ook gemogen (heb wat met ogen)
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff
Lif, het is ook echt niet de bedoeling geweest om er een hertje van te maken, DollChateau kennende
Vind het zelf wel fijn dat ze zo naar achteren leunt want elke andere centaur die ik heb gezien leunt juist naar voren en dat lijkt me juist onnatuurlijk.
Edit: Heb ook net even gegoogled, want ik had zoiets al eerder gezien maar ik wist niet of er een woord voor is, maar blijkbaar is de humantaur een echt concept :B
Vind het zelf wel fijn dat ze zo naar achteren leunt want elke andere centaur die ik heb gezien leunt juist naar voren en dat lijkt me juist onnatuurlijk.
Edit: Heb ook net even gegoogled, want ik had zoiets al eerder gezien maar ik wist niet of er een woord voor is, maar blijkbaar is de humantaur een echt concept :B

ik vind haar echt helemaal geweldig!, heb eigenlijk helemaal niets met fantasy- achtige dolls, maar deze is gewoon te mooi.
alleen al om naar te staren, lol
alleen al om naar te staren, lol
Al mijn hele leven gek op alles wat maar met poppen te maken heeft, ben ik nu verliefd geworden op de BJD's. Heb er nu twee en vind het heerlijk om er mee te rommelen. Helaas is er niemand in mijn vriendenkring die ook iets met BJD's heeft.