Doll Chateau humantaur
Moderator: Café Mods
-
Danae_Raven
- SD

wow ze hebben best snel 2 nieuwe dolls achter elkaar..
maar net als de andere doll chateau dolls vind ik haar niks.
dat ze vier benen heeft met gewone mensen voeten (tja ok het hoort er bij)
maar het is net of ze gewoon een hele dikke kont heeft waar ze omdat het anders te zwaar werd gewoon maar benen onder gezet hebben..
nou ja kort gezegt vind ik het dus niks
maar net als de andere doll chateau dolls vind ik haar niks.
dat ze vier benen heeft met gewone mensen voeten (tja ok het hoort er bij)
maar het is net of ze gewoon een hele dikke kont heeft waar ze omdat het anders te zwaar werd gewoon maar benen onder gezet hebben..
nou ja kort gezegt vind ik het dus niks
Live your life as crazy as it is.
dollhof.boards.net
Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe
dollhof.boards.net
Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe
-
FrankenMar
- Hound

Na een dag heb ik nog steeds hetzelfde gevoel
ik denk echt dat dit schatje er gaat komen .. na een lange tijd sparen uiteraard. Maar er gaat toch het een en ander aan gemod worden. De hoorns worden oortjes, ze MOET een staartje hebben en de voeten mogen idd best hoefjes zijn.
Ik ben zo blij met doll chateau .. ik vind ze echt een verademing binnen de -standard pretty face- doll wereld.
Ik ben zo blij met doll chateau .. ik vind ze echt een verademing binnen de -standard pretty face- doll wereld.
"Be yourself. Those who matter don't mind and those who mind don't matter"
-
pinky-lady
- SD

lol dat zijn dezelfde mods als die ik geplanned heb staan voor haar. Ook ben ik aan het bedenken of ik er wel of niet een oogmod bij ga doen en dan van die echte tim burton ogen ga geven.Na een dag heb ik nog steeds hetzelfde gevoelik denk echt dat dit schatje er gaat komen .. na een lange tijd sparen uiteraard. Maar er gaat toch het een en ander aan gemod worden. De hoorns worden oortjes, ze MOET een staartje hebben en de voeten mogen idd best hoefjes zijn.
Weet alleen nog niet of ik haar huidige oren ga voorzien van magneten en die op haar hoofd doe of de realitische hoorns die ik hier heb liggen erop doe.
Maar toen ik op humantaur ging zoeken naar leuke voorbeelden zag ik een regenboog humantaur en dat zag er ook gaaf uit.
Hoe dan ook ik ga eerst de limited iplehouse kopen en dan ga ik doorsparen voor dit meisje die ik dan meer hertachtig ga modden of laat modden.
hmmm ik vind het wel echt een schatje,
en het concept vind ik erg leuk.
Wat ben ik blij dat ik geen geld heb
en het concept vind ik erg leuk.
Wat ben ik blij dat ik geen geld heb
Home: Haplo -DS , Cychwynn -IH , Sentinial -MD , Aithne -FL , Branea -Soom , Josephine -DZ , Twiddy -FL, Oisín -Soom, Merlix-Soom, Lavanya- Soom, Oreo- AE, Anúna- DOD, Sahira- FL, Dhakiya- IH, Dollshe Husky, Hound and Bernard heads
Even een noot voor degene die deze doll van plan zijn te bestellen:
Op DoA is het lichaam als off-topic bestempeld. Dus dan kan je haar alleen op een human lichaam laten zien, of in combinatie met andere dolls die well on topic zijn.
Ondertussen heb ik zelf de doll nu al meerdere keren bekeken en ik vind haar steeds mooier worden. Ik heb nu ook besloten om, na mijn Angel Fantasy tweeling die ik in januari of februari ga bestellen, voor haar te gaan sparen. Ik heb al behoorlijk wat plannen voor haar.
Onder andere, dreads en veel neon roze. ^^
Op DoA is het lichaam als off-topic bestempeld. Dus dan kan je haar alleen op een human lichaam laten zien, of in combinatie met andere dolls die well on topic zijn.
Ondertussen heb ik zelf de doll nu al meerdere keren bekeken en ik vind haar steeds mooier worden. Ik heb nu ook besloten om, na mijn Angel Fantasy tweeling die ik in januari of februari ga bestellen, voor haar te gaan sparen. Ik heb al behoorlijk wat plannen voor haar.
Een doll kan op DoA om verschillende redenen geband worden. Als het niet van resin is, of niet genoeg joints heeft bijvoorbeeld.
Maar in het geval van deze humantaur was het om 'esthetische redenen'. Maar er staat niet specifiek waarom.
(wat ik jammer vind en mij verbaast, omdat gewone centaurs wel mogen en gewone mensen ook, maar blijkbaar een kruizing tussen de twee weer niet. :/)
Als je ergens op DoA bij de regels en/of de Wiki pagina's kijkt dan kom je een pagina tegen met aan welke eisen een doll moet voldoen om op DoA offtopic te zijn en een lijst van welke dolls DoA ze als offtopic heeft bestempeld.
Maar in het geval van deze humantaur was het om 'esthetische redenen'. Maar er staat niet specifiek waarom.
(wat ik jammer vind en mij verbaast, omdat gewone centaurs wel mogen en gewone mensen ook, maar blijkbaar een kruizing tussen de twee weer niet. :/)
Als je ergens op DoA bij de regels en/of de Wiki pagina's kijkt dan kom je een pagina tegen met aan welke eisen een doll moet voldoen om op DoA offtopic te zijn en een lijst van welke dolls DoA ze als offtopic heeft bestempeld.