Doll Chateau humantaur

Deel je BJD nieuwtjes hier.

Moderator: Café Mods

Domenique
SD
SD

Postby Domenique » 10 Dec 2011 23:02

Wow super gaaf!

Danae_Raven
SD
SD

Postby Danae_Raven » 10 Dec 2011 23:35

Ik moet toch zeggen, dat ik het geen Tim Burton vindt, ik vindt het een beetje een rare doll... Misschien als ze hoeven had vond ik der denk ik leuker.
Caketastic!

Moonzzz
SD
SD

Postby Moonzzz » 10 Dec 2011 23:41

wow ze hebben best snel 2 nieuwe dolls achter elkaar..

maar net als de andere doll chateau dolls vind ik haar niks.
dat ze vier benen heeft met gewone mensen voeten (tja ok het hoort er bij)
maar het is net of ze gewoon een hele dikke kont heeft waar ze omdat het anders te zwaar werd gewoon maar benen onder gezet hebben..

nou ja kort gezegt vind ik het dus niks ;)
Live your life as crazy as it is.

dollhof.boards.net

Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe

Mae
YoSD
YoSD

Postby Mae » 10 Dec 2011 23:44

Ik vind haar echt geweldig <3
Maar ik zou haar het liefst met een ander hoofdje hebben, misschien een Bella of een WS Narae.
Jammer dat je de Centaur-parts niet los kan kopen. Aangezien ik Bella al heb zou dat echt ideaal zijn.

FrankenMar
Hound
Hound

Postby FrankenMar » 11 Dec 2011 13:23

Na een dag heb ik nog steeds hetzelfde gevoel :D ik denk echt dat dit schatje er gaat komen .. na een lange tijd sparen uiteraard. Maar er gaat toch het een en ander aan gemod worden. De hoorns worden oortjes, ze MOET een staartje hebben en de voeten mogen idd best hoefjes zijn.
Ik ben zo blij met doll chateau .. ik vind ze echt een verademing binnen de -standard pretty face- doll wereld.
"Be yourself. Those who matter don't mind and those who mind don't matter"

pinky-lady
SD
SD

Postby pinky-lady » 11 Dec 2011 14:52

ik vind haar echt heel leuk ^^ ze is alleen niet echt mijn bjd-stijl zegmaar. Maar vind haar wel erg mooi!
:¨·.·¨:
`·.home:
Alice, April, Wolfje, Bella, Bowie, Dilana, Bruiser.
coming;
impl doll iris-Roselin.
impl doll verne-Emily.

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Brigitte » 11 Dec 2011 20:47

Na een dag heb ik nog steeds hetzelfde gevoel :D ik denk echt dat dit schatje er gaat komen .. na een lange tijd sparen uiteraard. Maar er gaat toch het een en ander aan gemod worden. De hoorns worden oortjes, ze MOET een staartje hebben en de voeten mogen idd best hoefjes zijn.
Ik ben zo blij met doll chateau .. ik vind ze echt een verademing binnen de -standard pretty face- doll wereld.
lol dat zijn dezelfde mods als die ik geplanned heb staan voor haar. Ook ben ik aan het bedenken of ik er wel of niet een oogmod bij ga doen en dan van die echte tim burton ogen ga geven.
Weet alleen nog niet of ik haar huidige oren ga voorzien van magneten en die op haar hoofd doe of de realitische hoorns die ik hier heb liggen erop doe.

Maar toen ik op humantaur ging zoeken naar leuke voorbeelden zag ik een regenboog humantaur en dat zag er ook gaaf uit.

Hoe dan ook ik ga eerst de limited iplehouse kopen en dan ga ik doorsparen voor dit meisje die ik dan meer hertachtig ga modden of laat modden.
Image

Elaisa
SD16
SD16

Postby Elaisa » 11 Dec 2011 21:14

hmmm ik vind het wel echt een schatje,
en het concept vind ik erg leuk.

Wat ben ik blij dat ik geen geld heb ;)
Home: Haplo -DS , Cychwynn -IH , Sentinial -MD , Aithne -FL , Branea -Soom , Josephine -DZ , Twiddy -FL, Oisín -Soom, Merlix-Soom, Lavanya- Soom, Oreo- AE, Anúna- DOD, Sahira- FL, Dhakiya- IH, Dollshe Husky, Hound and Bernard heads

Stefan
Tiny
Tiny

Postby Stefan » 15 Dec 2011 18:13

Ik ben het eens met Proserpine dat er eigenlijk nog een staartje aanmoet, maar wat is ze tof! Ik vind haar gezichtje echt mooi, jammer dat ze niet echt in mijn familie past :(
Mnf Shushu - Jip

Incoming:
Puki Pongpong - Hop
Narsha - Pim

smeen
YoSD
YoSD

Postby smeen » 15 Dec 2011 19:02

Ik vind haar echt geweldig! Ik zou haar echt graag aan mijn familie willen toevoegen.

Lif
SD
SD

Postby Lif » 15 Dec 2011 19:41

Wat ben ik blij dat ik geen geld heb ;)

LOL!!!
Typisch geval van de andere kant van die medaille ook zien haha. ;)
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff

VelvetBat
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby VelvetBat » 17 Dec 2011 16:53

Even een noot voor degene die deze doll van plan zijn te bestellen:
Op DoA is het lichaam als off-topic bestempeld. Dus dan kan je haar alleen op een human lichaam laten zien, of in combinatie met andere dolls die well on topic zijn.

Ondertussen heb ik zelf de doll nu al meerdere keren bekeken en ik vind haar steeds mooier worden. Ik heb nu ook besloten om, na mijn Angel Fantasy tweeling die ik in januari of februari ga bestellen, voor haar te gaan sparen. Ik heb al behoorlijk wat plannen voor haar. :) Onder andere, dreads en veel neon roze. ^^
Image
Mijn website over mijn dolls: I Live Your Dream

Mickymuis
Hound
Hound

Postby Mickymuis » 18 Dec 2011 16:06

k kon de kerst event poppetjes ook al niet vinden op DOA :O Waarom 'bant' DOA die?

Vind haar trouwens wel leuk!!
@Home: Jade Melody Phoenix^^

smeen
YoSD
YoSD

Postby smeen » 18 Dec 2011 16:19

Ik weet het niet precies, maar het heeft te maken met hoeveel joints een pop heeft en hoe menselijk the pop is.

VelvetBat
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby VelvetBat » 18 Dec 2011 16:38

Een doll kan op DoA om verschillende redenen geband worden. Als het niet van resin is, of niet genoeg joints heeft bijvoorbeeld.
Maar in het geval van deze humantaur was het om 'esthetische redenen'. Maar er staat niet specifiek waarom.
(wat ik jammer vind en mij verbaast, omdat gewone centaurs wel mogen en gewone mensen ook, maar blijkbaar een kruizing tussen de twee weer niet. :/)

Als je ergens op DoA bij de regels en/of de Wiki pagina's kijkt dan kom je een pagina tegen met aan welke eisen een doll moet voldoen om op DoA offtopic te zijn en een lijst van welke dolls DoA ze als offtopic heeft bestempeld.
Image
Mijn website over mijn dolls: I Live Your Dream

Return to “Nieuws”