Heej,
De titel zegt het al. Ik wil super graag mijn eigen doll maken maar vraag me echt extreem af hoe ik een borst joint kan maken. Kan iemand mij helpen?
En eigenlijk zou ik het super fijn vinden als ik iemand heb aan wie ik al mn doll making vragen kan stellen, dus misschien iemand die zich daarvoor aanbied?
x
Doll maken: Hoe maak ik een borst joint?
Moderator: Café Mods
No offence, maar ik vraag me af of je ubarhaupt ooit wel eens enige research buiten dit forum doet. In Nederland zijn er nog geen tien mensen die zelf ABJD aan het maken zijn, dus misschien ben je beter af bij internationale forums. Er is zelfs een speciaal forum gemaakt voor het sculpten en casten van ABJD: The Joint. Ook op BJD_WTF staat een hele lijst.
Maar goed, blijkbaar werkt hier vragen wel want ik heb je weer een lijst met links gegeven xD
Maar goed, blijkbaar werkt hier vragen wel want ik heb je weer een lijst met links gegeven xD
-
Chii483
Beschik je zelf ook over een eigen doll? Zoja, check dat lichaam! Met een beetje technisch inzicht kun je dat toch namaken?
En anders google is je beste vriend net als een translater voor de japanse sites.
In princiepe heeft iedere joint dezelfde eigenschappen een holle kant in de ene helft en een bolle/afgeronde kant aan de andere kant. Hoe ze eruit komen te zien is totaal aan de sculpter van het lichaam.
En anders google is je beste vriend net als een translater voor de japanse sites.
In princiepe heeft iedere joint dezelfde eigenschappen een holle kant in de ene helft en een bolle/afgeronde kant aan de andere kant. Hoe ze eruit komen te zien is totaal aan de sculpter van het lichaam.