Mini box opening

Photo Stories in alle talen mag je hier plaatsen, als ze maar van jezelf zijn.

Moderator: Café Mods

Lif
SD
SD

Mini box opening

Postby Lif » 23 Dec 2011 00:16

Omdat Cyberspacegirl zo lief was mij haar Hujoo op te sturen omdat zij er niets mee deed en ik graag een hujoo erbij had,
Kwam vandaag het lang verwachte pakje aan (lang verwacht omdat Cyberspacegirl even niet in de gelegenheid was om het doosje op de post te doen en het gister gelukt was)
Ennn omdat ik nog nooit een box opening gedaan had....want Molly heb ik op gehaald. Bedacht ik me (eigenlijk toen de doos al open was) dat ik er een box opening-etje van zou maken. Ook omdat ik er gewoon heel blij mee ben en ik het zo lief vind van Cyberspacegirl dat ze dit deed :)

Ik moest vanavond bijna weg en zat te wachten tot het of tijd was of de pakjesbus voorbij zou komen...En toen ging de bel... YESSSS!! :dance:

Wendy mn dochtertje (3 jaar oud) door t dolle heen omdat ze een kadootje kreeg...euh?
Uitgelegd dat het voor mij was maar dat bleek niet te deren want ze bleef enthousiast (ik was vast aanstekelijk?) :)
Voorzichtig zijkanten open gemaakt met schaar en ...

Image
Kerstkado!! En candy :D

Image
Bubble plastic mummie....goh wat is ze licht.... Hej! Afblijven Wendy!

Image
De hujoo is blij dat ze er weer uit mag :)
Geen oogjes, wig of kleertjes nog....dit gaat een lang projectje worden. Ben heel wat van plan maar....moet geduld hebben want na alle aanpassingen aan ons huis afgelope maand(en) ben ik nogal platzak en met 3 verjaardagen in het vooruitzicht....
Dus het zal even duren voor dat ze klaar is. Maar dat geeft niks...heb ik iets om naar uit te kijken en aan te werken :dance:

Met dank aan Cyberspacegirl voor de Hujoo :)
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff

Moonzzz
SD
SD

Postby Moonzzz » 23 Dec 2011 02:04

leuk kerst kadeautje!!

heel veel plezier met haar!!

ben erg benieuwd naar hoe ze er uit gaat zien..
Live your life as crazy as it is.

dollhof.boards.net

Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe

Domenique
SD
SD

Postby Domenique » 23 Dec 2011 10:36

Gefeliciteerd ^-^! Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar het eindresultaat :)

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 23 Dec 2011 11:59

aww leuk, succes met je projectje! Heeft ze al een naam?
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

kimichan84
Hound
Hound

Postby kimichan84 » 23 Dec 2011 23:25

Wat is zij wit O.O Kirin is donkerder en die is een whiteskin hihi. Kan je zien hoe mooi haar company haar heeft gemaakt. ^^

Ze is wel schattig zeg. Wat voor maatje is het en welke maat oogjes moet je hebben? Ik heb nog een paar 16 mm groene oogjes die ik nu 3 maal dubbel heb gehad als random eyes dus ja voor een euro om ze te verzenden zijn ze als je wil en ze passen voor jou. Kan ze tenminste kijken ^^

Lif
SD
SD

Postby Lif » 23 Dec 2011 23:54

Dat is lief Kimichan!
Maar helaas heeft ze 20 mm nodig (groooote ogen)....alhoewel in de verdere beschrijving bij think pink staat 18....nu is de vraag is t nou 18 of 20?!?!
En ze is 26 cm groot...en ERG slank!
Vond Molly (bambicrony Roko) al zo'n slanke den... Dit dametje kan net geen barbie kleren aan. Al vertelde Cyberspacegirl dat ze ...gut hoe heet ze nou... zusje van Barbie... dr kleertjes aan kan... Al was die in mijn beleving n stuk kleiner maar goed dat zal wel door die mega grote bol van dr komen X D
En misschien is ze zo wit door de slechte foto kwaliteit en omdat t geen resin is?
Ze is van het zelfde plastic als ze afvoer buizen maken (gut wat klinkt dat...euh...goedkoop..)

En ze heeft nog geen naam..... Vind ik altijd moeilijk :P

Ik heb al wat grover schuur werk gedaan in dr joints want er zaten wat scherpe randjes en zo van het gieten...of hoe ze dat ook doen bij ABS. En ze moet opnieuw gestringed worden denk ik... maar bij haar durf ik dat wel zelf. (heb haar al heel heldhaftig uit elkaar gehad!)
Moet nu ergens wat fijn schuurpapier vinden en dan dr seamlines schuren..
Weet iemand misschien wat info over Hujoo modden? Ben al 2 dagen aan t zoeken maar kan weinig vinden helaas...
Heb er zooo'n zin in maarja..geduld (of mn moeder moet weer eens met volle beurs komen logeren en zo gek zijn...maar meestal is ze dan kinderkleding koopziek :P)

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 24 Dec 2011 12:45

wist niet dat er bij jou in de buurt dollsize kleding boetiekjes zijn Lif? dan wil ik wel n keer daar komen shoppen hoor! maarre,, succes met je meisje,, enne ik ben benieuwd hoe ze gaat worden!

Lif
SD
SD

Postby Lif » 24 Dec 2011 16:15

Neeeeej joh... maar wel stoffenzaken! ;)

devilishxlianneke
SD16
SD16

Postby devilishxlianneke » 24 Dec 2011 20:09

oeh leuk!! gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! ben erg benieuwd naar het resutaat
You know no-ones listening they dont wanna hear it, saying what you wanna say people start to fear it.

Home:Luka, Vladimir, Severus, Alice, Bill, Raven, Fleur (iefje)

Ryuuseii
MSD
MSD

Postby Ryuuseii » 28 Dec 2011 23:24

Super schattig, heel benieuwd naar hoe ze eruit komt te zien ^^

Return to “Photo Stories”