Kwam vandaag het lang verwachte pakje aan (lang verwacht omdat Cyberspacegirl even niet in de gelegenheid was om het doosje op de post te doen en het gister gelukt was)
Ennn omdat ik nog nooit een box opening gedaan had....want Molly heb ik op gehaald. Bedacht ik me (eigenlijk toen de doos al open was) dat ik er een box opening-etje van zou maken. Ook omdat ik er gewoon heel blij mee ben en ik het zo lief vind van Cyberspacegirl dat ze dit deed
Ik moest vanavond bijna weg en zat te wachten tot het of tijd was of de pakjesbus voorbij zou komen...En toen ging de bel... YESSSS!!
Wendy mn dochtertje (3 jaar oud) door t dolle heen omdat ze een kadootje kreeg...euh?
Uitgelegd dat het voor mij was maar dat bleek niet te deren want ze bleef enthousiast (ik was vast aanstekelijk?)
Voorzichtig zijkanten open gemaakt met schaar en ...

Kerstkado!! En candy

Bubble plastic mummie....goh wat is ze licht.... Hej! Afblijven Wendy!

De hujoo is blij dat ze er weer uit mag
Geen oogjes, wig of kleertjes nog....dit gaat een lang projectje worden. Ben heel wat van plan maar....moet geduld hebben want na alle aanpassingen aan ons huis afgelope maand(en) ben ik nogal platzak en met 3 verjaardagen in het vooruitzicht....
Dus het zal even duren voor dat ze klaar is. Maar dat geeft niks...heb ik iets om naar uit te kijken en aan te werken
Met dank aan Cyberspacegirl voor de Hujoo