Shouji's Kimono en Kanzashi
Moderator: Café Mods
Shouji's Kimono en Kanzashi
Al een paar maanden plan ik een outfit voor mijn RS Mai shouji die gebaseerd is op mijn favoriete danser Saotome Taichi
http://www.japan-zone.com/modern/pix/s/ ... taichi.jpg ja dat is dezelfde persoon XD zonder en met make-up. Hier houd ik bij hoe het gaat lopen en hoe ik dingen doe, ook welke materialen ik ga gebruiken. Tips en trucs zijn welkom, wees mild met kritiek, ik ben ook maar een mens XD
3 Januari
Ik heb de stoffen al van de Hikizuri kimono , juban(onderkimono),han eri(kraag die aan de juban komt) en ook al wat dingen voor de props[komt hier binnenkort een foto]
en plan morgen de bloemen te kopen voor zijn kanzashi (hoofdsieraad)
op de kimono staan onderandere pruimenbloesem, ookwel ume genaamd in het Japans. Ume bloeid in Japan in de winter.
Het hoofdsieraad word iets zoals dit:http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... Cafx9L9cx8
Ik wil afwijken van de standaart brave bloemetjes en er een stage piece van maken , aangezien mijn shouji een onnagata (man die vrouwelijke rollen danst in kabuki stukken) is. Hij moet komen op het leekeworldpruikje wat ik besteld heb. Ik denk dat ik het ga maken aan kleine schuifjes of speldjes.
Verder wil ik nog proberen er een danswaaier bij te maken , ik weet nog niet van welk materiaal.
http://www.japan-zone.com/modern/pix/s/ ... taichi.jpg ja dat is dezelfde persoon XD zonder en met make-up. Hier houd ik bij hoe het gaat lopen en hoe ik dingen doe, ook welke materialen ik ga gebruiken. Tips en trucs zijn welkom, wees mild met kritiek, ik ben ook maar een mens XD
3 Januari
Ik heb de stoffen al van de Hikizuri kimono , juban(onderkimono),han eri(kraag die aan de juban komt) en ook al wat dingen voor de props[komt hier binnenkort een foto]
en plan morgen de bloemen te kopen voor zijn kanzashi (hoofdsieraad)
op de kimono staan onderandere pruimenbloesem, ookwel ume genaamd in het Japans. Ume bloeid in Japan in de winter.
Het hoofdsieraad word iets zoals dit:http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... Cafx9L9cx8
Ik wil afwijken van de standaart brave bloemetjes en er een stage piece van maken , aangezien mijn shouji een onnagata (man die vrouwelijke rollen danst in kabuki stukken) is. Hij moet komen op het leekeworldpruikje wat ik besteld heb. Ik denk dat ik het ga maken aan kleine schuifjes of speldjes.
Verder wil ik nog proberen er een danswaaier bij te maken , ik weet nog niet van welk materiaal.
Last edited by Haru on 03 Jan 2012 20:17, edited 1 time in total.
Dat wordt een hele onderneming! Ben benieuwt hoe life like het allemaal wordt.
(en jeetje....als je goed kijkt zie je wel dat t dezelfde persoon is ja maar....zou ook meteen aangenomen hebben als je zei dat t 2 verschillende waren! Misschien wel eerder ook..)
De link naar het hoofd sieraad werkt helaas niet.
Ik kijk uit naar foto's!
(en jeetje....als je goed kijkt zie je wel dat t dezelfde persoon is ja maar....zou ook meteen aangenomen hebben als je zei dat t 2 verschillende waren! Misschien wel eerder ook..)
De link naar het hoofd sieraad werkt helaas niet.
Ik kijk uit naar foto's!
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff
De link naar het hoofdsieraad doet het bij mij wel, door hem te kopiëren en in m'n adresbalk te plakken.
Uitdagend project, ik ben heel benieuwd naar hoe het er uiteindelijk uit komt te zien!
Uitdagend project, ik ben heel benieuwd naar hoe het er uiteindelijk uit komt te zien!
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)
Ik had hem gehighlight en de optie openen in browser gekozen en toen kreeg ik een klein flitsend rood rechthoekje met de tekst dat ik het plaatje ergens anders kan zien... niet klikbaar of niks. En de rest van de pagina was wit en er was niks meer aan t laden dus...
Nog n keer geprobeert nu en nu doet hij het wel....vaaaaaaaaaaaaaaaagggg
Maar wat een hoofd tooi ding zeg wow...lijkt me een gepruts om dat zo klein goed te maken (RS mai is 44 cm toch? )
Nog n keer geprobeert nu en nu doet hij het wel....vaaaaaaaaaaaaaaaagggg
Maar wat een hoofd tooi ding zeg wow...lijkt me een gepruts om dat zo klein goed te maken (RS mai is 44 cm toch? )
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff
Return to “Face-ups, Mods, Doll Art, etc.”