Lichaam voor migidoll

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

nyampokun
MSD
MSD

Lichaam voor migidoll

Postby nyampokun » 30 Dec 2011 16:54

Nu ik op het hoofd (migidoll Jina) aan het wachten ben was ik ook al op zoek naar een lichaam.Op de site zei Migi dat Jina een Volks lichaam had (meisjeslichaam).

Ik weet precies wat voor personage het gaat worden: een man die zich beter voelt in vrouwekleren en een beetje fragile is qua uiterlijk. Vreemd genoeg lijkt de foto op de migidoll site precies op mijn personage. haha lol ( mijn personage bestaat al 6 jaar en het is een van mijn favorieten OCs)

Het is een normal skin hoofd geworden hoewel ik eerst een white skin zou nemen. (ach ja maakt niet uit)

Ik twijfel een beetje of ik een mannenlichaam zou nemen (want die" girly' kleren zouden misschien niet zo goed staan) maar uiteindelijk zou hij toch een "vrouw" worden

Kyoya
YoSD
YoSD

Postby Kyoya » 30 Dec 2011 18:28

Zou even goed rondkijken op DoA.

De nieuwe MD resins zijn een beetje lastig vind ik. Ze vallen bleker en geler uit als eerst. Ik gok dat ze nu weer beetje met Volks matchen idd.

Maar 1 van mn Migidolls (nieuwste resin) staat op Luts. En dat gaat nog wel qua resin. En ja verder, ik weet het zelf ook niet haha. Ik probeer het meestal soms maar gewoon, waag de gok en anders gaat het lichaam weer de verkoop in.

nyampokun
MSD
MSD

Postby nyampokun » 05 Jan 2012 18:37

Sorry voor de late reply. Ik zal eerst wat wachten tot ik het hoofd zelf heb. Geen idee of ik voor Volks ga (als ik het kan vinden haha) Omdat ik zelf een normal skin kid delf heb kan misschien het vergelijken met het hoofd van migidoll.

Unknown User
Hound
Hound

Postby Unknown User » 06 Jan 2012 01:26

Ik heb zelf 4 migidolls en ze hebben allemaal een ander lichaam.
Mijn Ryu zit op een eluts senior delf body (realskin) en die matcht erg goed.Dus een vrouwen lichaam zal ook goed matchen.

Candy (Jina) zit op een fantasydollbody. Matcht perfect!! Alleen het lichaam is erg klein en niet zo heel mooi maar het poseert echt perfect.

Cooper (nog een Jina) zit dat op volks en matcht ook goed. Ik moest zijn gezicht alleen een klein beetje blushen. Gezicht was iets witter.

En mijn cho krijgt een little monica body.Die matcht naar mijn mening ook goed.

Je kan ook voor souldoll kijken. DIe match ook wel goed.

Nou succes :)
Benji (Soom Dia boy)
Candy ( Migidoll Jina boy)
Monroo (Migidoll Cho)
Leslie (Switch Ryun-R)
Maddox (Iplehouse Carina boy)

nyampokun
MSD
MSD

Postby nyampokun » 06 Jan 2012 20:52

Ah enorm bedankt. Het was trouwens dankzij jouw Candy dat ik zo verliefd werd op Jina. haha

Nu nog hopen dat het een lichaam gaat worden die niet alleen matched qua resin maar waar ik de juiste kleren voor kan vinden.

Edit: ik had het er bij moeten zetten maar ik zoek ook naar een lichaam dat redelijk mager is aangezien Kiyoharu erg mager is. Maar dat zal ik zelf wel vergelijken.

Return to “Doll Advies”