B&G Doll Succubus

Deel je BJD nieuwtjes hier.

Moderator: Café Mods

smeen
YoSD
YoSD

B&G Doll Succubus

Postby smeen » 08 Jan 2012 09:50

B&G gaat onder hun sub-site/gedeelte The Old World een limited succubus doll uitbrengen met de naam Nathrae.

Hier kun je haar zien.

Ik vind haar erg mooi! <3

Amaris
Hound
Hound

Postby Amaris » 08 Jan 2012 10:28

Ben er niet helemaal weg van.
Ik heb een zwakte voor Succubi maar de foto's vind ik persoonlijk erg onduidelijk en herhalend in pose en belichting.
Hierdoor kun je slecht een beeld krijgen van de vleugels bijvoorbeeld, en ook het gezicht is niet echt helemaal goed te zien.
Van wat ik kan zien vind ik de lijnen in het gezicht te strak en hard, al kan dat ook door de mega dramatische face-up komen.
Al met al... nee, niet voor mij.
Vind ik de Migma van Soom vele malen mooier XD

Domenique
SD
SD

Postby Domenique » 08 Jan 2012 10:37

Niet echt mijn ding :o, maar ik vind haar hoofdsieraad wel heel mooi!

Mitzuki
YoSD
YoSD

Postby Mitzuki » 08 Jan 2012 10:38

De parts vind ik mooi maar vind dr neus wat...groot
Home: Hi'en (D.o.I Kellan), Onyx en Jade (2x D.o.T H.Ducan), Sheryl (RS Chun), Klan Klang (PW Mori Moth), June (DD Airi), Celeste (Feeple 70 Cali)
Layaway: Vesuvia (SOOM)

Valinda
Site Admin
Site Admin

Postby Valinda » 08 Jan 2012 11:06

vindt haar super, zou der best willen hebben. Eigenlijk past ze nog precies bij men andere dolls. :D
Zoek kleding voor een Unidoll Ark.

Lif
SD
SD

Postby Lif » 08 Jan 2012 11:20

Hmmz nee sorry ik vind Proserpine er beter in geslaagd om een Succubus te maken ;)

En ben het met Amaris eens het gezicht is veelste hard (wist niet hoe het uit te drukken maar dit is de juiste manier) En die neus....jeetje zeg!
Was ook aan t kijken of er onderaan dan duidelijkere foto's te vinden waren maar al zou ik misschien de Doll wel willen dan nog zou ik haar door de slechte foto's niet nemen want je kan simpel weg niet zien WAT je nou precies koopt.
De vleugels zien er veelbelovend uit (realistisch) maar door de manier van fotograferen en de belichting zie je weer niet echt wat je nou ziet....
En vind voor zover ik kan zien de details van het lichaam ook te wensen over laten eerlijk gezegd. Ik heb veel voluptueuzer lichamen gezien.
Maar goed misschien weerspiegelt het andermans idee van een succubus weer wel...
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff

teenage-angel
SD16
SD16

Postby teenage-angel » 08 Jan 2012 11:31

mijn eerste reactie WTF :shock:

en dan die neus, lijkt wel een goblin neus of een haak neus, ze deed me gelijk aan professor sneep/snape denken van HP.

nee, de tekening is erg mooi maar de uitwerking van de doll vindt ik niks
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

raafje
Hound
Hound

Postby raafje » 08 Jan 2012 12:25

Ik vind die neus dan wel weer wat hebben, ha ha. Maar goed, ik hou wel van de wat langere, scherpe neusjes. Haar gezichtje is in het geheel wat scherp, komt door de lange neus en de puntige kin, wat ik op zich best vind passen bij wat ze is, maar het is niet echt mijn smaakt. Persoonlijk vind ik de face up ook veels te zwaar aangezet. Juist omdat het gezicht al zo scherp is en dan zo'n zware faceup....tja dan wordt het wel heel hard.

De vleugels, moeilijk te beoordelen...zoals ze op de foto geposeerd staan, vind ik ze te laag hangen naar mijn smaak, maar kwa vorm mogen ze er best zijn, al had ik het persoonlijk liever gezien dat ze kleiner en wat fijner waren uitgewerkt.

Voor een B&G lichaam vind ik dit lichaam mooi ogen en elegant ogen. Het is natuurlijk geen Soom of Fairyland, maar het heeft toch wel een goede lijn en ik vind het leuk dat haar schouders wat gespierd ogen zonder dat ze gelijk grof of breed lijken (wat Fairyland Feeple 65 dus helaas wel heeft....).

De hoorns vind ik mooi uitgewerkt.

De outfit, ziet er goed uit, maar ik hou bij B&G altijd een slag om de arm. De kwaliteit kan in het echt nog wel eens tegenvallen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik schrok van de prijs van 1099 dollar..... Fullset Migma (inclusief blushing) was ongeveer ook die prijs. Ik had verwacht dat ze rond de 900 dollar zou zijn.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 08 Jan 2012 13:13

Hmmz nee sorry ik vind Proserpine er beter in geslaagd om een Succubus te maken ;)
haha dank voor het compliment Lif (al heb ik geen Succubus maar Incubi, de mannelijke versie ^^ ) Ik vind haar wel erg stoer, lekker dramatisch idd met make up en vleugels, hoorns, the works! Neusje..nja..ben ik ook niet wild van, al geeft het wel karakter. Maar damn wat een bedrag. Helaas, geen succubus voor mij.
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

Danae_Raven
SD
SD

Postby Danae_Raven » 08 Jan 2012 13:38

nou ik vind haar wel leuk, alleen die neus is wel het eerste wat opvalt ja XD
Ook een beetje duur ja, maargoed voor mij toch een jaar geen dolls mehhh geen geld voor :(
Caketastic!

.Rooz
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby .Rooz » 08 Jan 2012 14:46

ik vind haar wel gaaf!

Lif
SD
SD

Postby Lif » 08 Jan 2012 18:24

haha dank voor het compliment Lif (al heb ik geen Succubus maar Incubi, de mannelijke versie ^^ ) Ik vind haar wel erg stoer, lekker dramatisch idd met make up en vleugels, hoorns, the works! Neusje..nja..ben ik ook niet wild van, al geeft het wel karakter. Maar damn wat een bedrag. Helaas, geen succubus voor mij.

Oops! My bad :blush:
En dat wist ik wel ergens...dat t niet helemaal klopte maar kon even niet verzinnen waarom niet.... Maar dat was het dus :P
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 08 Jan 2012 19:27

He he, eindelijk wat meer foto's (na zo'n 2-3 maanden geteased te zijn).
Vind haar hoorns, faceup en kleding erg mooi. Maar gelukkig niet mooi genoeg om er geld in te steken ;)
Image

xMicha
MSD
MSD

Postby xMicha » 08 Jan 2012 22:21

Dat is ook echt niks voor mij nee, en die neus, die vind ik echt niet mooi!
At home: Yuuki ~ DM Chami
Wishlist: RS Song//MD Cho//AE Lemon

Gait
Moderator
Moderator

Postby Gait » 08 Jan 2012 22:40

Ik vind haar opzich ewl mooi gemaakt, maar ik weet dat het niets voor mij zou zijn xD
Image

Return to “Nieuws”