winkels in Londen Engeland

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Griffioen
MSD
MSD

winkels in Londen Engeland

Postby Griffioen » 09 Aug 2008 18:36

Weet iemand of er in Londen Engeland een winkel zit waar je BJDs kan kopen??
Ik bedoel dan een winkel die je kan bezoeken en niet alleen een internetshop heeft..
We gaan namelijk in oktober naar Londen
Hoi,
Even voorstellen. Ik ben Adrie en heb mijn BJD van 60cm voor mijn verjaardag gekregen, Marcia heeft het gezicht geschilderd en hij is supergaaf geworden. En tegenwoordig heet hij Griff van Griffioen..

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 09 Aug 2008 18:51

nee, die zijn er niet, er os helemaal geen winkel die bjd verkoopt in europa alleen amerika en japan, en volks is ook de enige die uberhaupt een winkel heeft
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

Aerthis
MSD
MSD

Postby Aerthis » 09 Aug 2008 20:05

Nee de meeste winkels in Europa hebben geen winkel waar je naar binnen kan lopen. Het zijn vooral web bedrijven.. Omdat bjd's nog zo'n kleine afzetmarkt hebben, werken de meeste eigenaren van zulke bedrijven erg nog bij en doen ze hun eigen bedrijf via het web.
At Home // Wanting:
Image Image // Image

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”