Mold vergelijkbaar met Unoa Ange

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Yuuki
YoSD
YoSD

Mold vergelijkbaar met Unoa Ange

Postby Yuuki » 15 Jan 2012 20:04

Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds niet helemaal thuis in al de merken en molds die er bestaan dus vraag ik jullie hulp.
Ik ben de mold Unoa Ange hier voor het eerst op forum tegen gekomen http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... php?t=8932 en vind het echt een prachtige aparte mold.
Alleen ben ik er dus achter gekomen dat het praktisch onmogelijk is om haar ooit te hebben :magic: . Ze is geloof ik limted (als ik goed heb begrepen) en haar fabrikant zend niet naar het buitenland (altans ben niet deze mold ergens tegenkomen)

Dus vroeg ik me af zijn er vergelijkbare molds met deze? Ik vind de style van haar lippen erg mooi en hou van open ogen.
Of heeft iemand de tip om toch ooit deze face plate van deze doll te bezitten?

Eveline

Hexje
Hound
Hound

Postby Hexje » 15 Jan 2012 20:39

Je zou kunnen zoeken op yahoo japan om ze daar te koop aangeboden wordt. Wel zal je dan al dan niet een shopping service in de hand moeten nemen om de mold te kunnen kopen.

Ook kan je even op DoA zoeken.

holyvirus
SD
SD

Postby holyvirus » 15 Jan 2012 20:39

Unoa's kan besteld worden via "Japan shopping service" Noppin. Die site heeft zelfs een speciale afdeling voor hen: http://noppin.ocnk.net/ Daar kan je faceplates bestellen, maar ik denk niet dat Ange nog wordt aangeboden. Een paar keer per jaar komt er een nieuwe release, soms iets totaal nieuws zoals Ange, maar meestal is het de Unoa Sist en Lusis.
Maar je weet maar nooit in de vere toekomst.

Als je haar graag wil hebben, hou ebay en Doa marktplaats in de gaten. Bedenk wel dat er een aardig prijsje wordt gevraagd.

Yuuki
YoSD
YoSD

Postby Yuuki » 15 Jan 2012 20:49

Unoa's kan besteld worden via "Japan shopping service" Noppin. Die site heeft zelfs een speciale afdeling voor hen: http://noppin.ocnk.net/ Daar kan je faceplates bestellen, maar ik denk niet dat Ange nog wordt aangeboden. Een paar keer per jaar komt er een nieuwe release, soms iets totaal nieuws zoals Ange, maar meestal is het de Unoa Sist en Lusis.
Maar je weet maar nooit in de vere toekomst.

Als je haar graag wil hebben, hou ebay en Doa marktplaats in de gaten. Bedenk wel dat er een aardig prijsje wordt gevraagd.
Ik zal die site eens in de gaten houden, de nieuwe release zijn ook mooi, maar hebben net niet dat stukje extra voor mij.
Mischien komen er nog nieuwe release die mij wel gaan aanspreken.

En van het bedrag, ik had al zo vermoede als ik kijk naar de prijzen op DOA waar vergelijkbare faceplates weggaan voor best wel veel geld. Mede daarom ook ben ik opzoek naar een vergelijkbare doll.
Je zou kunnen zoeken op yahoo japan om ze daar te koop aangeboden wordt. Wel zal je dan al dan niet een shopping service in de hand moeten nemen om de mold te kunnen kopen.

Ook kan je even op DoA zoeken.
Ik heb daar wel eens opgekeken, alleen nog niet alles uitgezocht precies dat werkt met een shopping service. Ik zie soms ook leuke kleding langskomen, is dus nog wel iets waar ik in me wil verdiepen.

smeen
YoSD
YoSD

Postby smeen » 16 Jan 2012 16:00

http://ekizo.mandarake.co.jp/shop/en/ is ook een goede plaats om in de gaten te houden. Ook voor deze site heb je een shopping service nodig, maar er staan doorgaands veel Unoa dolls aangeboden daar.

Yuuki
YoSD
YoSD

Postby Yuuki » 21 Jan 2012 14:31

Iemand nog tips voor vergelijkbare molds op msd formaat met zo soort mond?

Pete
SD
SD

Postby Pete » 22 Jan 2012 02:29

Ik zou Den of Angels goed in de gaten houden - kwam vannacht deze nog tegen: [foto]. Het is de versie met halfopen ogen, voor $70.

Een Unoa hoofje kan compleet gemaakt worden met custom headbacks (ik weet dat Holyvirus er zelf een gemaakt heeft) zodat het op een ander lijfje kan, om daar een beetje op te besparen. Of een lijfje later erbij kopen natuurlijk.

Succes!

Yuuki
YoSD
YoSD

Postby Yuuki » 22 Jan 2012 12:59

Ik heb inderdaad een advertentie geplaats op DOA, en hou de marketplace goed in de gaten maar had deze vanochtend nog niet gezien.
Over het lichaam en backhead maak ik me niet zo druk vooral als ik lees hoeveel opties er wel niet zijn op DOA, het is meer de faceplate vinden.

Zou je al je de ogen laten modden zodat ze meer open zijn de zelfde faceplate hebben als de default?

Pete
SD
SD

Postby Pete » 22 Jan 2012 14:54

Ik denk het ^^ Meestal worden dreaming versies nooit helemaal opnieuw gekleid, maar alleen de oogleden aangepast.

Yuuki
YoSD
YoSD

Postby Yuuki » 22 Jan 2012 14:56

Ik denk het ^^ Meestal worden dreaming versies nooit helemaal opnieuw gekleid, maar alleen de oogleden aangepast.
Dat zou geweldig zijn! Ik heb de hele ochtend foto's vergeleken maar ik kom er niet goed uit. Vooral door de face ups vind ik het moeilijk om te zien hoeveel de mold verschilt.
Maar het lijkt er idd op of alleen haar ogen wat dichter zitten.

Yuuki
YoSD
YoSD

Postby Yuuki » 25 Feb 2012 12:18

Ik heb trouwens ondertussen haar gekocht en binnen <3 bedankt voor jullie hulp!!
Ze heeft wat droomerige ogen die ik opgeven moment zal laten openen bij iemand die er meer ervaring mee heeft.

Pete
SD
SD

Postby Pete » 25 Feb 2012 14:06

Wat fijn om te horen! ^^ Ben erg benieuwd naar hoe ze uiteindelijk wordt, maar tegen die tijd zullen we vast wel wat foto's zien verschijnen =3

Yuuki
YoSD
YoSD

Postby Yuuki » 25 Feb 2012 14:30

Wat fijn om te horen! ^^ Ben erg benieuwd naar hoe ze uiteindelijk wordt, maar tegen die tijd zullen we vast wel wat foto's zien verschijnen =3
:) Jup! Het is echt een project doll voor mij, ik moet nog een headback halen en sparen voor waarschijnlijk een minifee lichaam.
Maar goed dat is niet erg, ik heb net pas mijn eerst MSD doll binnen dus daar kan ik nu ruim de aandacht aan besteden.

Return to “Doll Advies”