Unoa's kan besteld worden via "Japan shopping service" Noppin. Die site heeft zelfs een speciale afdeling voor hen:
http://noppin.ocnk.net/ Daar kan je faceplates bestellen, maar ik denk niet dat Ange nog wordt aangeboden. Een paar keer per jaar komt er een nieuwe release, soms iets totaal nieuws zoals Ange, maar meestal is het de Unoa Sist en Lusis.
Maar je weet maar nooit in de vere toekomst.
Als je haar graag wil hebben, hou ebay en Doa marktplaats in de gaten. Bedenk wel dat er een aardig prijsje wordt gevraagd.
Ik zal die site eens in de gaten houden, de nieuwe release zijn ook mooi, maar hebben net niet dat stukje extra voor mij.
Mischien komen er nog nieuwe release die mij wel gaan aanspreken.
En van het bedrag, ik had al zo vermoede als ik kijk naar de prijzen op DOA waar vergelijkbare faceplates weggaan voor best wel veel geld. Mede daarom ook ben ik opzoek naar een vergelijkbare doll.
Je zou kunnen zoeken op yahoo japan om ze daar te koop aangeboden wordt. Wel zal je dan al dan niet een shopping service in de hand moeten nemen om de mold te kunnen kopen.
Ook kan je even op DoA zoeken.
Ik heb daar wel eens opgekeken, alleen nog niet alles uitgezocht precies dat werkt met een shopping service. Ik zie soms ook leuke kleding langskomen, is dus nog wel iets waar ik in me wil verdiepen.