wie kan mij helpen???
Moderator: Café Mods
wie kan mij helpen???
op marktplaats staat een "bjd prinses" ik vind haar erg mooi, maar zelf heb ik nog niet erg veel verstand van bjd.
ik heb mijn eerste bjd nog maar pas.
ik heb een afspraak gemaakt om te gaan kijken, ik heb de beste man een paar vragen gesteld maar hij wist nog minder van bjd dan ik!
Hij heeft de dool gekregen van een goede vriend, voor zijn vrouw, maar zij vind er niets aan dus zodoende staat zij op marktplaats.
De man heeft geen idee wat voor mark doll het is alleen dat zij in een lila doos zat.
nu heb ik zelf een bjd van dollzone, fenjo, dus veel vergelijkings materiaal heb ik ook niet.
De foto,s op marktplaats zijn ook niet erg duidelijk, maar ik vind zelf de elleboog gewrichten er vreemd uit zien, heel anders dan mijn eigen jamie( zo heb ik mijn doll genoemd)
Dus mijn vraag is dus: waar moet ik op letten, en waaraan zie je dat een doll van een slechtere kwaliteit is?
als iemand mij advies kan geven heel graag, de doll staat op marktplaats als : bjd princes.
alvast bedankt!
ik heb mijn eerste bjd nog maar pas.
ik heb een afspraak gemaakt om te gaan kijken, ik heb de beste man een paar vragen gesteld maar hij wist nog minder van bjd dan ik!
Hij heeft de dool gekregen van een goede vriend, voor zijn vrouw, maar zij vind er niets aan dus zodoende staat zij op marktplaats.
De man heeft geen idee wat voor mark doll het is alleen dat zij in een lila doos zat.
nu heb ik zelf een bjd van dollzone, fenjo, dus veel vergelijkings materiaal heb ik ook niet.
De foto,s op marktplaats zijn ook niet erg duidelijk, maar ik vind zelf de elleboog gewrichten er vreemd uit zien, heel anders dan mijn eigen jamie( zo heb ik mijn doll genoemd)
Dus mijn vraag is dus: waar moet ik op letten, en waaraan zie je dat een doll van een slechtere kwaliteit is?
als iemand mij advies kan geven heel graag, de doll staat op marktplaats als : bjd princes.
alvast bedankt!
pas mijn eerste bjd gekocht, en meteen verslingerd!
hij is een jongen en heet Jamie.
ben al gelijk zoekende naar een maatje voor hem.
Misschien is het iig handig om eerst wat meer info over haar te zoeken (van welke companie,, hoe oud ze is dat soort dingen(?)) Ik heb haar ook gezien en de foto's en beschrijving leken me eigenlijk behoorlijk vaag.. En als je betere foto's kan krijgen (of ze zelf maakt als je er heen gaat) is hier vast wel iemand die je kan vertellen van welke companie ze komt lijkt me^^
❦ My dolls: Mori (DM Torrie), Lorina Charlotte (DF Clary), Lumen (DIM Flowne), Elizabeth (DIM Fantasia) ❦
bedankt voor je advies, ik ga toch wel kijken, maar denk eigenlijk niet dat ik haar koop, het is allemaal erg vaag inderdaad.
het enige wat de man me kon vertellen is dat een vriend haar mee heeft genomen uit japan, nou, dat iss het enige, daar kom je nog niets mee verder.
het is en lastige zaak, want ik vind haar mooi, en haar gezicht spreekt me wel aan.
ben al een poosje op zoek naar een vrouw bjd en het valt niet mee om een keuze te maken. ( zucht)
het enige wat de man me kon vertellen is dat een vriend haar mee heeft genomen uit japan, nou, dat iss het enige, daar kom je nog niets mee verder.
het is en lastige zaak, want ik vind haar mooi, en haar gezicht spreekt me wel aan.
ben al een poosje op zoek naar een vrouw bjd en het valt niet mee om een keuze te maken. ( zucht)
Ik heb het idee dat ze wel normale ellebogen heeft maar dat er net boven het gewricht een gleuf zit, waarschijnlijk om haar arm extra te kunnen draaien. dat ze zeg maar de helft van haar bovenarm ook nog kan draaien.
Staat er niet op de doos welk merk het is en zo? Lijkt me beetje sterk dat er helemaal geen reclame van het bedrijf bij zat toen ze werd afgeleverd (tenminste, dat zou ik wel doen als ik ze zou verkopen).
Staat er niet op de doos welk merk het is en zo? Lijkt me beetje sterk dat er helemaal geen reclame van het bedrijf bij zat toen ze werd afgeleverd (tenminste, dat zou ik wel doen als ik ze zou verkopen).

ja, dat van die doos vind ik ook vreemd daar zou toch inderdaad iets op moeten staan.
en het is ook vervelend dat die man er zo weinig van af weet behalve dan dat ze uit japan is meegenomen door een vriend.
hij heeft ook geen idee of het hoofd wel open kan.
dat had hij niet geprobeerd.
ik denk dat ik gewoon maar ga kijken en eventueel foto,s neem.
ik wil toch op zijn minst wel weten van welke companie ze is en of ze niet een of ander b merk is.
ik moet wel zeggen dat ik nog nooit bij een bjd zulke elllebogen heb gezien als zij heeft.
dat is weer het nadeel als je er zelf niet zo veel verstand van hebt.
en het is ook vervelend dat die man er zo weinig van af weet behalve dan dat ze uit japan is meegenomen door een vriend.
hij heeft ook geen idee of het hoofd wel open kan.
dat had hij niet geprobeerd.
ik denk dat ik gewoon maar ga kijken en eventueel foto,s neem.
ik wil toch op zijn minst wel weten van welke companie ze is en of ze niet een of ander b merk is.
ik moet wel zeggen dat ik nog nooit bij een bjd zulke elllebogen heb gezien als zij heeft.
dat is weer het nadeel als je er zelf niet zo veel verstand van hebt.
als die vriend hem direct uit japan heeft mee genomen dan ga ik denken..
hij moet hem haast wel gekocht hebben in een (non online) winkel niet waar? want als je in japan besteld neem ik aan dat het ook nog best een tijdje duurt. nou ben ik niet optimaal van kennis over bjd winkels maar die zijn toch best beperkt?
misschien helpt het met zoeken
zou het een senior delf anette kunnen zijn?
http://www.eluts.com/
hij moet hem haast wel gekocht hebben in een (non online) winkel niet waar? want als je in japan besteld neem ik aan dat het ook nog best een tijdje duurt. nou ben ik niet optimaal van kennis over bjd winkels maar die zijn toch best beperkt?
misschien helpt het met zoeken
zou het een senior delf anette kunnen zijn?
http://www.eluts.com/
Last edited by Yera on 18 Aug 2008 15:07, edited 1 time in total.
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com
-All your MSD are belong to uss-
www.dolliverse.com
-
hyperwolfy
- MSD

ik ken alleen volks in japan. En die hebben ook winkels daar. Maar geloof ik hebben ze daar niet dolls zo op de plank liggen en ik vind haar er ook niet volks achtig er uitzien. (ze zou dan ook veel duurder zijn.)
Ik kan me misschien vergissen maar ik zelf vertrouw het niet helemaal. (ben al snel achterdochtig =p)
Ik kan me misschien vergissen maar ik zelf vertrouw het niet helemaal. (ben al snel achterdochtig =p)
heb de man weer gesproken, heb hem gevraagd waar zijn vriend haar heeft gekocht en of hij een naam weet van die winkel, maar dat wist hij ook niet.
hij was ook niet enthousiast toen ik zei dat ik eerst wat meer foto,s wilde zien of maken.
hij wilde er niet zo veel tijd in steken,zei hij. nou ja als je iets verkoopt voor zo,n bedrag en nog niet eens wat voor informatie dan ook kan geven... ik vond het een beetje vreemd. hmmm?
hij was ook niet enthousiast toen ik zei dat ik eerst wat meer foto,s wilde zien of maken.
hij wilde er niet zo veel tijd in steken,zei hij. nou ja als je iets verkoopt voor zo,n bedrag en nog niet eens wat voor informatie dan ook kan geven... ik vond het een beetje vreemd. hmmm?
ja dat idee heb ik ook
maar geod die vent weet er niets van dus misschien denkt ie dat ze erg in waarde verliezen?
maar geod die vent weet er niets van dus misschien denkt ie dat ze erg in waarde verliezen?
www.dolliverse.com
www.dolliverse.com
Wat een onzin allemaal, als je iets voor zo'n bedrag wil verkopen moet je er wel wat voor doen. Hij is dan wel een "gecontroleerde" verkoper maar het blijft allemaal nogal vaag.
Ik weet dat Volks en DoD een winkel hebben in Japan. Of ze kant en klare dolls verkopen weet ik niet maar ik denk dat de oplage maar heel weinig is.
Als je wil kan ik ook wat informatie invragen bij die man.
Ik weet dat Volks en DoD een winkel hebben in Japan. Of ze kant en klare dolls verkopen weet ik niet maar ik denk dat de oplage maar heel weinig is.
Als je wil kan ik ook wat informatie invragen bij die man.
Last edited by Aerthis on 18 Aug 2008 15:26, edited 1 time in total.
At Home // Wanting:
// 
// 
ik heb er ook geen idee van hoe dat in japan werkt, in een winkel, maar ik vind het ok vreemd dat ze zo "compleet is"
is het gebruikelijk dat dolls daar zo standaard verkocht worden?
bij de doll zitten extra voetjes, pruik, lingerie set, truitje een spijkerrok, schoenen en laarzen, ik geloof dat dat het wel is.
ik denk er nog steeds over na, ook ik ben helaas vreselijk achterdochtig.
dus ik ben er nog niet uit.
is het gebruikelijk dat dolls daar zo standaard verkocht worden?
bij de doll zitten extra voetjes, pruik, lingerie set, truitje een spijkerrok, schoenen en laarzen, ik geloof dat dat het wel is.
ik denk er nog steeds over na, ook ik ben helaas vreselijk achterdochtig.
dus ik ben er nog niet uit.
ik zou zeggen zoek uit welke doll het is en bestel hem dan bij het bedrijf...
misschien ben je dan wel duurder uit maar stel dat je opgelicht wordt...
misschien ben je dan wel duurder uit maar stel dat je opgelicht wordt...
www.dolliverse.com
www.dolliverse.com
wat bedoel je met precies met opgelicht worden?
met wat, dat er een fout in zit of een neppe?
ik vind het echt moeilijk, ik vind het vooral vreemd dat ze zo compleet is uitgerust.
als ik haar zou kopen en er zal iets ee gebeuren kan ik natuurlijk nergens met haar terug.
ik vind het ook een vreemde vent, als ik hem iets vraag over welk merk ofzo begint hij meteen de riedel hoeveel extra,s er wel niet bij zitten, dat weet ik onder tussen ook wel.
hij wil gewoon snel de doll verkopen zonder te veel gedoe.
dat vind ik ook niet helemaal kloppen...
met wat, dat er een fout in zit of een neppe?
ik vind het echt moeilijk, ik vind het vooral vreemd dat ze zo compleet is uitgerust.
als ik haar zou kopen en er zal iets ee gebeuren kan ik natuurlijk nergens met haar terug.
ik vind het ook een vreemde vent, als ik hem iets vraag over welk merk ofzo begint hij meteen de riedel hoeveel extra,s er wel niet bij zitten, dat weet ik onder tussen ook wel.
hij wil gewoon snel de doll verkopen zonder te veel gedoe.
dat vind ik ook niet helemaal kloppen...
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”