@ Domenique; dank je! Ja dat rood is weer even helemaal anders! Ik vind het zo leuk om met pruiken te experimenteren ^^
@ Dernhelm; hahaha nog een reden om zijn haar te verven

inderdaad, het blonde maakt zijn gezicht meteen een stuk vriendelijker. Nu hopen op jouw mooie Gilles in doll vorm! -avoids angry green glare thats being thrown at her back-
@ Raichi; Oh zeker, het was een hoop geglibber buiten, het begon ineens weer te sneeuwen, het poseren was lastig omdat ik alles wat minder goed voelde door de handschoenen heen..lol..en ik moest zoooo nodig plassen..meh! Maar het was alle moeite waard! Ik vind die plek zo heerlijk voor mooie buiten foto's
@ Tha queen of chaos; Thanks! deze locatie leent zich idd erg goed! Ik vind beide pruiken erg mooi staan, weerspiegeld zijn wispelturige karakter prima! ( redheads..-swoons- )
@ Serid; Dank je meis

jaa ben zo blij dat hij er eindelijk is! ow I cant begin to describe how pretty he is!
@ Kyanara; Danke!

ja locatie is super..niet te geloven dat dat bos midden in de stad staat! Love that place..als kind heb ik me zo vaak van die heuvel naast de trap af laten rollen! hihi
@ VelvetBat & Mana; Dank jullie wel hoor
@ Lavender Traces; Hihi you know I will

Thanks!!
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo